luni, 15 iunie 2009

OUG 61 ... cu premeditare

Celebra OUG 61, prin care guvernul bocilor necuvîntători vrea să cenzureze Parlamentul, transformîndu-l în cîrpă de şters pe jos şi încălcînd cu voioşia-i caracteristică separaţia puterilor în stat, nu a apărut din senin, nu a fost o decizie dictată de vreun imperativ al momentului. Ea a fost premeditată, iar sursa o găsim chiar în Programul de guvernare, votat de Parlament în decembrie 2008.
Nu e cazul acum să vă repeziţi să citiţi Programul de guvernare. L-am citit eu, cel puţin parţial, la vremea respectivă. Şi iată ce scriam la 29 decembrie 2008: Vrea guvernul să ne scoată din UE?

Acum e clar că nu e vina dactilografei.

12 comentarii:

  1. Nu-mi vine sa cred. Ai sesizat de atunci ca e ceva necurat la mijloc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lilick, se pare că da :), dar abia azi mi-am amintit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucia, asta ar trebui sa fie comentariul zilei. Exceptional. Il pot prelua si la mine pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  4. Simona, mulţumesc, sigur că da, să vadă cît mai multă lume.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună dimineaţa, Cody, o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte corecta observatia,felicitari! Faptul ca a scapat "vigilentei" oamenilor politici, nu-i de mirare. Dar presa cum n-a mirosit-o ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Matilda, era 29 decembrie, lumea ocupată cu sarmale şi beuturi... Cine să citească programul de guvernare?

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamna Verona, reiau pe scurt un comentariu al meu facut pe alt blog: opinia mea este ca OUG61 este o lovitura de stat. Cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  9. Instalatorul

    Mă tem că aveţi dreptate...

    RăspundețiȘtergere
  10. Lucia, Lucia, bocii dobitocii ne coplesesc oare?
    http://mariabarbu.wordpress.com/2009/06/16/carciuma-politica-pamflet/

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!