miercuri, 3 iunie 2009

Premiile Lili - faza pe bloguri 8

Am postat pe blogul Premiile Lili textele pe care le vom "diseca" la ediţia de mîine a cenaclului online. Autorii sunt prozatoarea Mălina Aniţoaei şi poetul Ştefan Ciobanu.
Citiţi, textele, uitaţi-vă şi pe blogurile lor, iar mîine seară discutăm. Cred că vom reveni la formatul obişnuit, cu comentarii pe blog, pentru că e mai simplu pentru mine (extragerea arhivei din chat e un proces care ia prea mult timp). Dar după partea "oficială", vom putea intra în chat pentru fursecuri şi cafea.

11 comentarii:

  1. va multumesc pentru alegerea textelor. daca este mai usor va las si adresa de blog unde sunt postate si alte poezii.
    http://alexandervsalexander.blogspot.com
    numai bine
    stefan ciobanu

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexander

    Sigur că da, am să dau şi adresa blogului. Te aşteptăm joi seara la cenaclu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stimata Lucia Verona (aveti un nume superb), ma bucur pentru postarea textelor mele si pastrez in inima mea o reverenţa pentru dumneavoastra.Vazand eu ca mi-a aparut un ,,i'' in plus la scrierea numelui am ajuns sa cred ca i-ul mi se trage de la acea latura imprevizibila a caracterului meu...Drept care va trimit cele mai imprevizibile si cele mai calde ganduri.Cu respect nefardat, Mălina Aniţoaei

    RăspundețiȘtergere
  4. Malina Anitoaei

    Am corectat, scuze pentru neatenţie, cred că am scris fonetic, pur şi simplu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa cum vezi, inca sunt la munca :). Nu stiu cum naiba se face ca miercurea apar toate situatiile de criza! Desigur, ele iau amploare vinerea, dar asta e alta poveste. Asadar, nu ti-am vazut crinolina de gala, dar sper sa mai avem ocazii :).
    Te pup mult Lucia si iti tin pumnii sa iti iasa toate planurile scriitoricesti asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu...

    Toate crizele sunt în weekend ... Sau în orice zi în care am vrea să facem altceva:))
    P.S. Am fost în blugi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Va mai anunt niste rime !

    RăspundețiȘtergere
  8. NU, pentru distractie doar ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci da, adica am citit si... bine, pana maine tac :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Oana
    Wow, ce cuminte! :))
    Primeşti un premiu pentru cuminţenie!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!