sâmbătă, 27 iunie 2009

Gaşca şi diavolul


Am primit o carte pe care mă grăbesc s-o recomand prietenilor mei. Autorul este cunoscutul scriitor - prozator şi dramaturg - Puşi Dinulescu, iar titlul cărţii este "Gaşca şi diavolul. Istoria bolnavă a domnului Manolescu", apărută la editura Minerva. Este o replică polemică - plină de argumente şi umor - la "Istoria critică a literaturii române" a lui Nicolae Manolescu. Cartea lui Puşi este fabuloasă, n-o pot lăsa din mînă, deşi nu sunt de acord chiar cu tot ce spune.
Extrem de interesantă nu numai pentru cei din lumea literară, dar şi pentru cei din zona politicului :))

UPDATE: Lansarea acestei cărţi va avea loc marţi, 30 iunie, ora 13:30, la librăria Sadoveanu din Capitală (lîngă cinematograful Scala).

21 de comentarii:

  1. M-ai facut curios.asa cum se prezinta coperta cred ca as fi si eu atras de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. ANONIMI ŞI ANONIME

    Repet ce-am mai scris nu o dată: nu accept comentarii anonime. Chiar dacă sunt favorabile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce editura curajoasa zeita Minerva asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. A ajuns și la mine-acasă cartea asta. S-o pun în bagaj? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. 'neata Lucia. sa ai o zi faina astazi, siu stai cat mai mult, intoarcete cat mai tarziu in Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  6. Cody, mulţumesc! N-am să stau prea mult, mai am treabă în Bucureşti, dar cît va fi, va fi bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine coperta, super, super.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, m-ai întărâtat. Trebuie să văd cine a avut atât curaj! Am să o cumpăr mâine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oana

    Aşa e, dar în interior e şi mai şi :))

    RăspundețiȘtergere
  10. ai revenit.cum a fost la Ogrezeni? a fost si Mada

    RăspundețiȘtergere
  11. Care ploaie? Unde esti, la Ogrezeni?

    RăspundețiȘtergere
  12. o misedinta pe chat
    hai ca misunam prin zona

    RăspundețiȘtergere
  13. eu...
    Chiar merită:))

    Codeus
    Da, am fost, a fost şi Mădălina.

    GS

    Ne-a prins ploaia pe A1. Mama ploii, că altfel nu pot să-i spun.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am auzit ca ar fi aparut si Marian Popa - Istoria literaturii romane de azi pe miine (daca am retinut exact titlul), o care cam la 2000 de pagini (si vreo 2000000 - 2500000 lei vechi pret). Stiti ceva despre asta?

    RăspundețiȘtergere
  15. Instalatorul

    Nu ştiu, dar pot să mă interesez.

    RăspundețiȘtergere
  16. Un cunoscut al meu, om erudit si foarte intelept, care citeste aceasta lucrare acum, zice ca este foarte buna dar ca se vorbeste foarte putin despre ea.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!