duminică, 7 iunie 2009

Viaţa la ţară


Am dat o fugă pînă la Ogrezeni, Bucureştiul era destul de adormit cînd am plecat (ora 11), la fel şi cînd am revenit, pe la patru după-amiază. În schimb autostrada Bucureşti-Piteşti era mai aglomerată ca în alte duminici, foarte mulţi şoferi nervoşi, grăbiţi. Unde se grăbeau? La vot, nu? :))

La Ogrezeni era linişte, satul părea gol, doar pe malul Argeşului se adunase lumea la plajă (acolo trebuia amenajată secţia de votare). S-au copt cireşele, dar erau prea sus în pom şi nouă ne era prea lene. Cît am stat în sat, vreo trei ore, am auzit: un cocoş (de două ori cîte 20 de secunde), un camion cu lemne (numai claxonul, melodios, 5 secunde), claxonul maşinii mele (nemelodios, de două ori 2 secunde) şi, desigur, vocile noastre. Atît.
Am votat la întoarcere, la şcoala din str. Garibaldi, singură cu comisia electorală.

Căldură mare.

19 comentarii:

  1. Si la mine in sectia de vot era pustiu. Mai votase inainte o singura persoana pe lista mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am votat in "deplasare" inca sunt la Suncuius.Lucia iti place noua pozitie in blogroll la mine.apropo ai vazut ca am reactivat si vechiul blog de pe blogspot.ce am tot vrut sa te intreb tu pt trafic feed platesti ceva sau l-ai bagat de gratis.ala in care iti apare instantaneu de unde intra vizitatori? astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  3. Lilick

    Înseamnă că eu am votat la o comisie fruntaşă pe ramură - pe lista mea votaseră înainte cinci sau şase oameni cu o înaltă conştiinţă civică =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cody, sunt foarte onorată că mă găsesc pe lista lecturilor tale zilnice!
    Toate contoarele de trafic de pe blogul meu sunt gratuite. Ca să-ţi pui Feedjit dă click unde scrie "Click to get FEEDJIT" şi mai departe e simplu.

    RăspundețiȘtergere
  5. se pare ca nu s-a afisat ultimul comentariu.deci inca odata era si normal sa ai pozitia aceea pt ca noi doi stim ca te citesc zilnic, acum vor stii si altii. Doar esti una dintre cele mai bune prietene ale mele din blogosfera

    RăspundețiȘtergere
  6. Aşa este, Cody, şi mă bucur că suntem prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact un drum la Ogrezeni am vrut sa va sigerez, atunci cind ati scris ca sunteti deprimata. In momentul in care am pus buletinul in urna, am vrut sa rostesc cuvinte memorabile si importante pentru tara si am intrebat comisia unde sunt televiziunile. Au ris, comisia nu stia ce mare barbat de stat, cinstit, drept, maret si vizionar le-a calcat pragul sectiei de votare si ca, scapind ocazia de a-i sorbi cuvintele, au ratat ocazia vietii lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Instalatorul

    Nici la mine n-au venit televiziunile. Nici nu ştiu ele ce-au pierdut...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am fost la 12:30 la vot. Am fost primii, adica eu si Xreder. Mai aveau oamenii aia sa ne faca cafea si sa ne tina acolo. Apoi am cautat o plaja, am gasit una super misto, dar am baut doar o apa si am plecat. Acum gatesc ca doar de aia am votat, sa pot manca :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Oana
    A, de asta ai votat? Eu nu gătesc :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat la Ogrezeni...Loc pentru retragere...

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunat la Ogrezeni...Loc pentru retragere...

    RăspundețiȘtergere
  13. eu...

    Se poate şi mai bine! Vezi postarea următoare :))

    RăspundețiȘtergere
  14. E chiar minunat la Ogrezeni. Da' pot sa intreb unde, mai exact? pentru ca si eu , din cand in cand, tot acolo...

    RăspundețiȘtergere
  15. Pacos

    Nu foarte departe de biserică.

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc pentru raspuns. Stiu biserica aceea de pe vremea cand acolo era un adevarat preot, popa Mile. De pe vremea cand inca se mai facea un foc mare de Pasti in intersectia de la biserica. Eu sunt aproape de intrarea in comuna, venind dinspre Malu Spart. Draganesti, Fundatura sau spre centru?

    RăspundețiȘtergere
  17. Mancam cirese de la nea Costica, dascalul, Dumnezeu sa-l odihneasca. Si struguri, o minunatie. Frumos tare.

    RăspundețiȘtergere
  18. pacos
    Eu am cumpărat relativ recent proprietatea din Ogrezeni şi nu stau mult acolo, de aceea nu cunosc prea multă lume.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!