duminică, 28 iunie 2009

Azi la Ogrezeni




11 comentarii:

  1. S-a introdus uniforma la Premile Lili? Vreau si eu.. hahahah!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lilick

    Corect! S-o întrebăm pe Mădălina de unde a luat adidaşii Lili.

    RăspundețiȘtergere
  3. am raspuns si in chat, dar mesajele au ajuns partial, cu scame. adidasii i-am luat acum vreo 3 ani, cred ca din obor, era sa ii arunc prin iarna, dar am uitat de ei si acum, de cand cu festivalul, sint chiar trendy, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mădălina
    Absolut trendy, era păcat să-i arunci!

    RăspundețiȘtergere
  5. A pai stati fetelor ca ati avut si alte celea mezeluri sunci etc.nu ati mancat salata goala )))

    RăspundețiȘtergere
  6. Acolo n-a plouat? Ca ma oftic :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Cody, n-am spus că am mîncat numai salată!

    Oana, acolo n-a plouat, adică am plecat noi înainte să înceapă ploaia. Ne-a prins pe autostradă, a fost horror!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha-ha! Marfă! Adidaşii se asortează cu linguroiul de salată. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Neliniştitu'

    Ştiam că ai să observi:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Recunosc adidasii Madalinei dintr-un milion! :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!