sâmbătă, 20 iunie 2009

Domnul deputat s-a prăbuşit cu succes

Adică a fost lansarea. Lume mai multă în tîrg decît ieri - normal, e sîmbătă - dar nu pot spune că era înghesuiala din anii trecuţi. Nici la lansare n-au venit toţi cei pe care i-am invitat, e drept că n-au fost nici toţi autorii nuvelelor din volumul "Domnul deputat se prăbuşeşte". Dar vom mai avea o lansare în toamnă, la Uniunea Scriitorilor, cînd vom fi cu toţii. Vă invit de pe acum.
A vorbit Bogdan Hrib, apoi eu, apoi Mihail Gălăţanu. Apoi am dat cîteva autografe şi ne-am dus în cea mai mare viteză să bem ceva pe terasă.
Bineînţeles, fiind vorba de lansarea mea (sau şi a mea), am uitat acasă aparatul de fotografiat. :) Noroc cu bloggerii - Neliniştitu' şi GS - care au făcut poze. Neliniştitu' (care a venit cu un prieten), mi-a şi trimis pozele. Mulţumesc, Adi! Le voi posta chiar aici, în viitorul apropiat. Dintre bloggeri au mai fost MM şi Matilda. Printre cei prezenţi se aflau, în ton cu tema volumului, doi foşti deputaţi şi un fost secretar de stat. Desigur, au fost şi scriitori şi jurnalişti, între care vechea mea prietenă Monica Patriciu de la Radio România. Mi-a făcut mare plăcere că a venit colegul meu, dramaturgul Dan Mihu (care-mi citeşte blogul şi, uneori, comentează), împreună cu soţia lui Sînziana, autoare de succes a unor piese de teatru pentru copii.
Am uitat pe cineva?

Şi filmul lansării, made by GS (un film de Oscar, susţine autorul):

28 de comentarii:

  1. imi permit o nuanta : la lansare au participat doi fosti deputati ca NU s-au prabusit !

    RăspundețiȘtergere
  2. Matilda

    Absolut corect! Dacă se prăbuşeau, probabil erau şi acum deputaţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, bravo, cu siguranta nu voi rata lansarea din toamna. Imi place mult mai mult la uniune :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, pentru o lansare la tîrg a fost foarte bine, dar la Uniune e mai frumos, vine mai multă lume şi se poate crea un eveniment.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari inca o data tuturor. Stilistic vorbind, e o initiativa interesanta si momentul e cum nu se poate mai nimerit.

    N-am apucat sa trec de pagina cu autografe, dar noaptea e lunga... :)

    Multumim inca o data pentru invitatie. Imi pare rau ca am tulit-o atat de rapid, dar cel mai mic Mihu nu e deloc disciplinat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dan Mihu

    Mulţumesc. Mi-a făcut mare plăcere să vă văd, pe tine şi pe Sînziana.
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  7. FELICITĂRI !
    Mult Succes şi... spor în toate-n continuare !
    respecte,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări, am fost alături de voi cu sufletul !

    RăspundețiȘtergere
  9. Sibilla
    Mulţumesc, îţi doresc şi ţie succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. Să ne vedem cât mai des şi la astfel de evenimente. Felicitări maxime!
    Evindent, am început să citesc cartea cu un "cvartet". :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Neliniştitu, mulţumesc de urare, lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  12. Datorita tie si lui George Serban am fost si noi la lansare. Multumim, si felicitari Lucia!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu , ca de obicei , f zambareata in poze =)) .

    RăspundețiȘtergere
  14. Lucia iti multumesc pt filmarea postata si celui care a facut-o. este prima data cand iti aud vocea, ai o voce calda.

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari!
    aici e cvartetul asadar :)
    am fost cu gndul acolo, sper ca macar la o lansare sa ajung si eu candva;

    RăspundețiȘtergere
  16. Am revazut filmul. Eram prea exaltat! Nu-i de Oscar, cred ca mai realist, ar fi de ... Oscarica!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cody, nu mie trebuie să-mi mulţumeşti, George a făcut filmul, a fost o surpriză şi pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Simona Ionescu: Mulţumesc, sper să ajungi şi tu o dată la o lansare!

    MeMe: Foarte bine că eşti zîmbăreaţă, aşa să fii întotdeauna :)

    Lemondegala: Şi eu sper să ne vedem. Nu găsesc adresa ta de mail, să-ţi trimit cărţile.

    GS: Data viitoare va fi de Oscar :))

    RăspundețiȘtergere
  19. pai am zis ca-ti multumesc tie pt postare si celui care a facut filmul. deci implicit lui george atunci

    RăspundețiȘtergere
  20. Felicitari!Doamna Lucia,aveti un timbru vocal deosebit!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!