joi, 11 iunie 2009

Cenaclu online 9

Bună seara şi bun venit la cenaclul online, ediţia nr.9. Poate ultima din actualul sezon. Pentru că e vară, căldură mare, vacanţe, concedii...
Desigur, aşa cum am mai spus, asta nu ne va împiedica să ne întîlnim aici sau în chat, să discutăm una-alta, despre literatură sau despre orice altceva. Şi, sigur, dacă apare vreun text foarte bun, ne vom aduna să-l discutăm.
Dar deocamdată, să trecem la tema serii de azi - de la ora 21,30 vom dezbate textele Renatei Carageani, postate pe blogul Premiile Lili.
După aceea, trecem în chat să mai tăifăsuim, cu cafele şi fursecuri, ca de obicei.

109 comentarii:

  1. Lilick, bine ai venit, mai sunt 10 minute, dar mă duc acum să scot moderarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam puţini! Cum spuneam, căldură mare, vacanţe...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe unde au disparut? La terase, la padure, la piscina? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună seara Adrian, bună seara, Spectatorule!

    RăspundețiȘtergere
  5. avem un "spectator"?!!!daca nu e cu bănat poate aflu si eu cine e. e drept ca si eu am lipsit de vreo trei saptamani de pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu ce te-ar ajuta, Codeus?

    RăspundețiȘtergere
  7. bije ca te-am "intalnit" Adriane.bine te vad si pe tine Lilick

    RăspundețiȘtergere
  8. Săru' mâna, ăghen, la doamne şi donşoare, bună seara la domni, spectatori şi anonimi.

    RăspundețiȘtergere
  9. cu nimic e drept da noi aici ne place sa stim cu cine stam de vorba.suntem poate noi un pic mai ciudati da aici suntem intre prieteni

    RăspundețiȘtergere
  10. bah asta cred ca e SkyRain deghizat
    parca a plecat suparat saptamana trecuta de pe aici

    RăspundețiȘtergere
  11. Dar tu cine eşti, Codeus? Şi tu ai un pseudonim. Nu văd de ce v-ar deranja, cîtă vreme e un cenaclu public şi i se face reclamă.

    RăspundețiȘtergere
  12. In fine, sa trecem peste: eu vreau mai intai sa o critic pe Renate: o "critic" pentru ca nu a votat! :))
    In rest, nu am decat laude. Are un scris lejer, de scriitor profesionist, un stil pe care il stapaneste foarte bine. Imi plac si textele ei pe teme politice. Imi pare foarte bine ca am dat de ea, cu ajutorul tau, Lucia, si o s-o mai citesc. A, si are umor! :) Asta e foarte important.

    E pe aici? E prezenta? A publicat pana acum ceva?

    RăspundețiȘtergere
  13. Posibil. Spectator, eşti SkyRain? Oricum, eşti binevenit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Subscriu la ce zise Lilick (bucuria este şi de partea mea!)... Are stofă englezească.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu mi-a trimis CV, deci nu ştiu prea multe despre ea, culmea e că i-am descoperit blogul prin tine - plecînd de la cineva din blogroll-ul tău. Mi-a plăcut cum scrie, am invitat-o şi mi-a trimis texte.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am invitat-o pe Renata, s-ar putea să fie prin preajmă... chiar dacă nu spune nimic.

    RăspundețiȘtergere
  17. Oana s-ar putea să treacă mai tîrziu, e la Baia Mare, are lansare.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt aici!
    Aproape că nu v-am citit, fiindcă trebuie să mă acomodez cu voi.
    Puţin emoţionată. fireşte...

    RăspundețiȘtergere
  19. mie mi-a placut cum scrie renata. are asa cum spunea si lilick o anumita lejeritate in scris fara a forta nota. un pct in plus pt ultima povestire mi-a placut foarte mult"oamenii buza de iepure"

    RăspundețiȘtergere
  20. dielda dana DINU, ce plăcere! Nu ne-ai mai vizitat demult!

    RăspundețiȘtergere
  21. Aloha, Renata! Scrii greu, doamnă, da' greu... :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Mie îmi place tot ce am citit - dar mai ales acel mic fragment de jurnal cu "regina nopţii".

    RăspundețiȘtergere
  23. Să vă spun ceva despre mine...
    n-am publicat niciodată nimic, scriu fiindcă trebuie, povestirile alea sunt mai vechi, scriu fiindcă nu ţtiu să tricotez, fiindcă e psihoterapie.

    RăspundețiȘtergere
  24. Haidi, bre! Faină terapie îţi găsişi!

    RăspundețiȘtergere
  25. Renata are, cum aţi observat şi voi, lejeritate şi siguranţă, are o anumită maturitate stilistică, scrie bine, bine...

    RăspundețiȘtergere
  26. Terapia prin scris e cea mai bună... dacă ştii să scrii!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ca să mă citez, scrie greu... Nici n-ai zice că nu a publicat. Da' se vede că o face din plăcere, ca terapie, aşa. :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Cea cu "regina nopţii" cred ca e o experienţă personala. aşa este Renata?

    RăspundețiȘtergere
  29. Hihi! "Scriu fiindcă nu ştiu să tricotez"! :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Şi Ştefaniei i-a plăcut, am discutat ieri.

    RăspundețiȘtergere
  31. Lucia, încerc povestea pe scurt.
    Scriam pe forum la un ziar. Dacă mi-e permis, titlul, îl spun. Un tip a decis să facă un loc numai pentru cei care ştiu să pună cratima corect în înjurături. Am ajuns acolo.
    Apoi mi-am făcut un blog.
    Pe urmă, fiindcă aveam obiceiul să le scriu de bună dimineaţa prietenilor mei un text, am început să născocesc din amintire.
    Aşa a apărut "regina nopţii"
    Site-ul se numeşte "academiatăcută".
    Apoi am inserat pe blog texte vechi (profilul meu) şi pe pagina curentă nişte...pamflete.
    Nu ştiu cum m-ai găsit, dar... mulţumesc!
    Şi celorlalţi, fireşte, că m-au citit.
    La dispoziţia dv., cu orice precizări din CV.
    Nu-l tunez, promit!

    RăspundețiȘtergere
  32. Renata, nu te intimida, spune-ne ceva despre tine! Văd că scrisul tău ne place tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Renata, îmi pare bine că te-am descoperit - cum îi spuneam lui Lilick, de la ea din blogroll am ajuns, nu mai ştiu cum, la tine şi mi-a plăcut ce şi cum scrii.

    RăspundețiȘtergere
  34. si gara mi-a placut e cu mult suspans.si la ora asta cu zapuseala care o am la mine la patru parca as fi in gara aia

    RăspundețiȘtergere
  35. Mie mi s-a părut că aduce a Eliade, pe alocuri...

    RăspundețiȘtergere
  36. nu, codeus, n-a picat netu!... vă citeam. sunt cam înceată, dar sper să-mi treacă.
    Am o vârstă înfiorătoare. conteză?
    7x7.

    RăspundețiȘtergere
  37. Dar nu vi se pare că suntem cam puţini în seara asta?

    RăspundețiȘtergere
  38. Poti sa ne spui si ce ziar. Daca vrei, bineinteles. :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Oaaa...tracţiune full integrală (şi pe roata de rezervă). :))
    Mulţi înainte sănătoşi şi fericiţi.

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu contează, vîrsta mea e mult mai înfiorătoare :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Ba suntem foarte putini, desi ceilalti nu s-au invoit. :)Sau poate mai apar pe parcurs, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  42. Sufletul contează, ăla să rămâie tinerel!:)

    RăspundețiȘtergere
  43. Ca să lămurim lucrurile.
    sexul e clar.
    vârsta iremediabilă.
    bucureşti
    liceu de muzică
    fac. de farmacie, prin căderi la conservator.
    mai făceam diverse, până am descoperit netul...
    pictez, scriu versuri de-alea demodate, cu rimă, ordinare....

    da... regina nopţii e o amintire.

    RăspundețiȘtergere
  44. Acuma, când o vinit şi Cody vă găsirăţi să ziceţi că suntem puţini. :)))

    RăspundețiȘtergere
  45. mulţumesc de urări!
    asemenea!
    mi-e chiar ruţine că nu reuţesc să pricep zilnic, în fiece secundă, cât de bătrână sunt.

    RăspundețiȘtergere
  46. E clar! Nu poate fi coincidenţă :))
    Renata, Lilick e muziciană. Şi eu am făcut Conservatorul :)

    RăspundețiȘtergere
  47. conteaza pt tine Renata.cei mai multi suntem de varsta ta sau pe aproape ori mai sus ori ma jos.nu ai de a face cu adolescenti pe aici asa ca de ce te-ai simti jenata

    RăspundețiȘtergere
  48. mă aşteptam la:
    interogatoriu cu lampa-n ochi.
    facere praf-zdrenţe
    Şi în loc de asta...
    Sunteţi extraordinari!

    RăspundețiȘtergere
  49. Cody face cat trei, trebuie sa recunoastem. Ca el citeste tot, cu atentie..

    RăspundețiȘtergere
  50. Apropo de prezenţă, Mădălina e la lucru, poate ne găseşte mai tîrziu în chat.

    RăspundețiȘtergere
  51. @Renata,

    Au mai fost si disectii. Dar la tine nu e cazul. :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Adriane da lipseste o piesa de baza.George nu stiu pe ce coclauri umbla

    RăspundețiȘtergere
  53. Ce interogatoriu, bre? Suntem oameni paşnici. Mă rog, eu sunt. :)))

    RăspundețiȘtergere
  54. Renata, nu ştiu dacă suntem extraordinari - tu scrii bine, asta contează. Să consemnăm că Renata va fi invitată la Ogrezeni!

    RăspundețiȘtergere
  55. In chat deja ne asteapta cativa cu ochii pe piscoturi. Am trecut pe acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  56. credeam că cei care au făcut muzică sunt pe cale de dispariţie... era să zic pe cale de consecinţă!...
    Aş vrea să ştiu ce sex are Lilick... şi ce instrument a studiat

    RăspundețiȘtergere
  57. .Mai in concluzie din partea mea.esti buna.adica mie nu-mi dai senzatia de amatorism cand te citesc.deci continua pe linia asta Renata ca scrii bine

    RăspundețiȘtergere
  58. Cody, poate treci pe la George să-i aminteşti de cenaclu

    RăspundețiȘtergere
  59. Mai ma faceti sa rosesc.eu am 10 clase vreo doua meserii la activ si actulmente sunt in pensie de boala asta ca sa se lamureasca toata lumea. si apropo renata stai linistita ca eu eram tartorul cu critica pe aici deci cand a fost de criticat am dat cu "parul" dar la tine nu e cazul

    RăspundețiȘtergere
  60. Renata, la Ogrezeni am o căsuţă pe care am declarat-o centru cultural, acolo facem Festivalul Lili.

    RăspundețiȘtergere
  61. AHA! vioară! semn de înţelepciune!
    eu pian. tu întotdeauna vii cu instrumentul de-acasă.

    Codeus, mai scriu! Când mă cuprinde disperarea...

    RăspundețiȘtergere
  62. Bună seara.

    Renata scrie bine. Renata, ai lucrări de anvergură mai mare?

    P.S. Observ mici ostilităţi...

    RăspundețiȘtergere
  63. La Ogrezeni unii ajung după gipies. :D

    RăspundețiȘtergere
  64. Ase e ! Am fost in vacanta 30 de zile in Asturias.
    Va invit pe blog sa vedeti cateva poze !

    RăspundețiȘtergere
  65. Renata (şi ceilalţi), eu zic că partea oficială s-a terminat, hai să trecem cu toţii în chat.

    RăspundețiȘtergere
  66. Codeus, mulţumesc că nu sunt de dat cu parul!
    De asta mi-a fost cel mai frică.
    De unul care dă cu parul.

    Vin la Ogrezeni, cu plăcere.
    Mă cheamă renata cu înţelesul re-nata.
    renăscut.
    nimic nemţesc

    RăspundețiȘtergere
  67. la adresa cuii?!! skyRain ce ostilitati frate aici s-au semant adevarate tratate de pace

    RăspundețiȘtergere
  68. Lucia,
    iti las un link pentru cand ai timp:
    http://dielda.blogspot.com/search/label/OPERA%20MARCA%20DIELDA-%20Proza

    RăspundețiȘtergere
  69. daţi-mi un link la chat!
    vă rog!!!!

    RăspundețiȘtergere
  70. Ok, haideţi în chat! E un link în textul postării cu cenaclul şi altul în blogroll-ul din dreapta, sub numele de "mîţa".
    Logic, nu?

    RăspundețiȘtergere
  71. Dielda dana DINU, am să mă uit, vino şi tu în chat!

    RăspundețiȘtergere
  72. De unde stii tu ca unii ajung dupa GPS_ Ş=

    RăspundețiȘtergere
  73. Ati terminat_ Eu nu am apucat sa citesc decat Gara si mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  74. Şi nouă ne-a plăcut, o invităm la Ogrezeni, acum suntem la fursecuri în chat

    RăspundețiȘtergere
  75. chiar nu mă descurc!
    e cineva să mă ducă de mână?

    RăspundețiȘtergere
  76. Da, Renata.
    Ieşi din pagina de comentarii, întoarce-te la postarea Cenaclu online 9, găseşti acolo chat, dai click, ajungi în chat, iar unde scrie anonymous ştergi şi scrii Renata

    RăspundețiȘtergere
  77. Renata da clic pe cuvantul chartt din ultima postare si intri si jos acolo o sa veyi anonymus sterge-l scrie renata sau ce vrei sa da clic pe go
    si gata ai intrat

    RăspundețiȘtergere
  78. Renata,

    Usor de parcurs textele tale, legate, coerente.

    Ce-ti "reprosez" este folosirea neologismelor un pic in abuz, lucru care incarca sau rupe ritmul frazei, adica sunt alese cam nenatural.

    RăspundețiȘtergere
  79. Lucia lanseaza-i tu invitatia lui oprescu daca stii unde. te rog eu.poate isi face timp diseara . ai timp de blogul de pe wordpress sa pui feedjitul.eu ma deloghez acum de pe el ca sa poti tu intra.

    RăspundețiȘtergere
  80. Cody, în clipa asta nu, peste vreo jumătate de oră. Cu Oprescu nu promit, dar încerc.

    RăspundețiȘtergere
  81. ai reusit ceva in privinta lui Oprescu?

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!