luni, 1 iunie 2009

Postarea nr. 500: La mulţi ani, copii de toate vîrstele!

Un fragment din "Spărgătorul de nuci" de Piotr Ilici Ceaikovski.



UPDATE: Blogul meu, copleşit de marele număr de felicitări cu ocazia postării nr.500, vă oferă tuturor o cupă de şampanie. Virtuală, că aşa ştie el. Blogul. În schimb, eu îi invit pe cei care m-au felicitat la o cafea concretă, reală, miercuri la Casa Scriitorilor.

45 de comentarii:

  1. da chiar, LA MULŢI ANI ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi aniiiiiiii! Si blogului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lilick
    Mulţumesc, la mulţi ani :))
    @Oana
    Blogul şi cu mine îţi mulţumim. La mulţi ani :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu totii ramanem copii in adancul sufletelor noastre!
    La multi ani si dumneavoastra, doamna Lucia Verona!

    RăspundețiȘtergere
  5. Despre Viaţă

    Mihaela, la mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ati furat startul! Ati bagat-o p-aia cu "boul" doar ca sa va apropiati de 500 - m-am prins! Doamne, dar v-ati inteles cu toti?! AN face azi 1000, dumneavoastra 500. Daca nu postam nimic in mai, ma prindea si pe mine la 200. Era o chestie! Asa m-a prins cum e mai nasol la 246. Daca ar suna "boul" si la mine de 4 ori, m-as da si eu semirotund, la 250. Dar bou-i bou! :mrgreen: Asta e, La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La Mulţi Ani, copilărie !!!
    Un link pentru Concursul iniţiat de tamada.ro :
    http://sfinx777.wordpress.com/2009/06/01/la-multi-ani-copilarie-2/
    respecte,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  8. PS: am citit inca o data titlul "M-a enervat un bou in campanie". ca v-a enervat un bou, am inteles si chiar e de inteles. Dar cine era in campanie?

    RăspundețiȘtergere
  9. GS

    Nu e foarte grav, veţi împlini 250 peste 2-3 zile:) La mine sunt 500 în aproape doi ani, din care 485 în ultimele şapte luni :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sibilla

    La mulţi ani, numai bine!
    Am să citesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca boul e-n campanie, banuiam dar am vurut sa fiu sigur. Ma trecuse "adierea incertitudinii" (ma pregatesc pentru cenaclu,inventez metafore predefinite :) ). Acum e clar! Cu privire la cele 485 de postari, avand in vedere ca am blogul de 6 luni, banuiesc ca am si eu contributie, nu? Prin urmare ati fi putut sa-mi dati doua de la dumneavoastra, puneam si eu doua si eram ... semirortund de azi, o data cu toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  12. GS
    Mă bucur că vă pregătiţi pentru cenaclu, aşa şi trebuie.
    Sigur că aveţi o contribuţie, vă mulţumesc foarte mult. Dacă vreţi, alegeţi-vă două postări de la mine, vi le ofer cu mare plăcere. Scriu eu altele diseară, să se facă numărul.
    Numai să mă anunţaţi ce-aţi ales:)

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani tuturor copiilor si tuturor ce-si mai pastreaza sufletul de copil!

    RăspundețiȘtergere
  14. si... la multi, multi ani si blogului!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nea Costache

    Blogul zice: mulţumesc frumos, asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  16. La mulţi ani tinereţe din suflete!
    Hai, să vă trăiască sănătos şi bucuros blogu'! Şi dvs., să-l creşteţi şi întreţine. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Neliniştitu'

    Mulţumiri pentru urare din partea mea şi a blogului :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Stimată Doamnă,
    Stimate Blog,

    Să fie într-un ceas bun :)

    RăspundețiȘtergere
  19. SkyRain

    Blogul meu şi cu mine îţi mulţumim şi-ţi dorim numai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Aduc doar flori si pun in glastra
    Parfumul lor,ne poarta-n vise
    Acolo-i locul dumneavoastra
    Sa tineti usile deschise

    Venim, un gand nu ne mai lasa
    Sa citim vorbe intelepte
    De nu avem un loc in casa
    Ne asezam cuminti pe trepte

    RăspundețiȘtergere
  21. maminineta

    Mulţumesc pentru flori. Iar în casă e întotdeauna loc pentru prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu știu cum se urează la astfel de aniversări și nici ce e cel mai potrivit să-ți spun. Dar (cu certitudine!) deși nu-i urare, ci seamănă mai curând a promisiune, o să te citesc zilnic și de-acum încolo!

    RăspundețiȘtergere
  23. Mana, asta e cea mai frumoasă urare :)
    Să ne citim!

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani copiiilor cei interiori si cei virtuali si cei din amintire!

    RăspundețiȘtergere
  25. La multi ani si la multe postari! Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. Am sosit si eu intr-un final. La multi ani si la multe postari! Mai e sampanie? :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Sătmăreanca

    Pentru tine, Crina, mai desfacem o sticlă :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Şi încă o urare: cât mai mulţi cititori! Eu voi fi printre ei, cu siguranţă.

    mary_lou

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani blogului si tie ,Lucia! Este printre primele doua bloguri pe care le deschid dimineata si multumesc frumos pentru ceea ce gasesc si citesc la tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Cu mare intîrziere vă spun şi eu la mulţi, mulţi ani şi la multe, multe postări! Îi doresc blogului să prindă şi aniversarea de diamant (1000 de postări) şi viaţă cît mai lungă.

    RăspundețiȘtergere
  31. Scarlet Aurora
    Mulţumim mult, la fel şi ţie şi blogului tău!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!