vineri, 5 iunie 2009

Alegeri europene: "Ei, aveţi puţintică răbdare!... Nu cunosc prefect eu! Eu n-am prefect! Eu am prietin!"


Aşa că o votez pe Corina Creţu, pentru că aşa sunt eu, de stînga. Şi pentru că o cunosc de aproape 20 de ani. Am fost şi colege de redacţie un timp. I-am dat şi premiul "Fără canguri" pentru Cel mai bun politician dintre bloggeri. Pe merit. Am scris şi despre cartea ei, "România europeană". Pe aceeaşi listă cu Corina mai sunt oameni pe care-i cunosc, tot de 20 de ani: Adrian Severin, Ioan Mircea Paşcu, Victor Boştinaru. Oameni pe care mă bucur să-i votez.

Dacă aş fi de dreapta, aş vota-o pe Renate Weber. O cunosc de... Cred că de vreo 40 de ani. Era copil. Sora ei mi-a fost colegă la conservator, suntem şi azi prietene. N-am mai văzut-o de cîţiva ani pe Renate, dar ştiu ce face. Şi face bine. Pe Norica Nicolai o cunosc mai puţin, dar îmi place, o consider un om politic serios. Iar pe Adina Vălean n-o cunosc personal, dar am aflat numai lucruri bune despre ea de pe bloguri sau de la televizor.

Aceştia sunt oamenii care merită votaţi duminică, după părerea mea. Oameni pentru care Parlamentul European nu înseamnă un loc călduţ şi bine plătit, ci locul unde se munceşte pentru viitorul Europei. Adică pentru noi.

M-am uitat şi pe celelalte liste. N-am găsit candidaţi pe care să-i pot recomanda. Pe unii pentru că nu-i cunosc. Pe alţii pentru că-i cunosc.

40 de comentarii:

  1. Cretu, Valean, Weber, + alte cel putin 10 persoane macar la acelasi nivel..
    dati'mi list asta, si poate ma gandesc sa merg la vot ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. DSN

    Dacă am înţeles bine, în Finlanda şi în Irlanda poţi alege candidaţi de pe liste diferite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o votez pe Renate Weber care-mi place cum gandeste :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu o votez pe Renate, pentru ca am votat-o si in 2007, si trebuie sa aiba cel putin acelasi suport pentru continuarea mandatului.
    Am vazut ca ai postat la @Chat Noir. Foarte interesant ce a scris. Am postat si eu la el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Elisa
    Da, e un motiv serios!

    Lilick
    Evident, ştiam că o votezi :)
    Am să citesc ce-ai postat la Chat Noir - într-adevăr, e interesant cum portocaliii îi scot pe oameni la vot... împotriva lor! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact acestea sunt şi opţiunile mele. Dar şi eu o votez pe doamna Creţu. Pentru că merită!

    RăspundețiȘtergere
  7. Scarlet Aurora

    Merită, într-adevăr!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este absolut fascinant cum portocaliul provoacă atîta urticarie în ultima vreme. Şi urticaria se răspîndeşte mai repede decît gripa porcină. Zilele trecute discutam cu o colegă despre decadenţa tulburătoare a portocaliului în propria sa cetate de scaun - Cluj. A trecut de la extaz la agonie. Îi aud pe oameni pe stradă şi în staţia de autobuz. Aceleaşi persoane care în urmă cu un an sau doi erau încîntate şi mulţumite acum sunt furioase şi revoltate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe Corina noastră a românilor, votăm !
    Succes tuturor candidaţilor care NU sunt pedelachei !
    stimă şi respect,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  10. Scarlet Aurora

    Sper să se vadă această stare de spirit şi în rezultatul votului!

    RăspundețiȘtergere
  11. Io votez numa si numa pentru Corina, la alelalte nu ma duc ca n-am cu cine.

    RăspundețiȘtergere
  12. eu...
    Votăm, că avem cu cine!

    Oana
    Sigur că pentru Corina. La prezidenţiale, aşa cum stau lucrurile acum, nu m-aş duce nici eu. Poate la turul 2.

    RăspundețiȘtergere
  13. Adina Vălean a fost o revelaţie pentru mine, în campania asta. Mi-a plăcut foarte mult.

    Duminică, avem - n-avem treabă, mergem şi la vot.

    Vor fi 35 de grade la umbră în Bucureşti, aşa că să mergem dimineaţa pe răcoare la vot !

    RăspundețiȘtergere
  14. Mădălina Ionescu

    Mergem şi la vot. Apoi la Ogrezeni, acolo căldura e mai suportabilă. Din păcate, înţeleg că tu vei fi pe cîmpia muncii...

    RăspundețiȘtergere
  15. Din nefericire,in 2004 putini din cei care stiau cu cine NU trebuie sa voteze s-au prezentat la vot. Multi au preferat sa chibiteze de pe margine,iar VOX POPULI s-a transformat in vox acolitii si naivii. Iar acum ne miram de tiganiada pedelista din centrul Parisului!

    RăspundețiȘtergere
  16. Matilda

    Foarte exact, în afară de ultima frază. Locul cu pricina - platoul din faţa Primăriei Parisului - e folosit pentru tot felul de spectacole populare, bălci, căluşei, lume, lume... deci nu cred că show-ul ecumenico-tenisist a deranjat pe cineva. Pe mine mă deranjează numai faptul că e făcut pe banii noştri.

    RăspundețiȘtergere
  17. Şi ce bani! 70 de milioane de euro?! Sacre bleu! Cum spunea şi doamna Roxana Iordache - am arătat ce n-a văzut Parisul!

    RăspundețiȘtergere
  18. Scarlet Aurora

    Da, păcat de bani. Dar Parisul n-a păţit nimic, stai liniştită :) Cred că nici n-a observat!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sigur că n-a păţit nimic! Trebuia s-o cheme şi pe Elena Gheorghe să cînte şi să danseze pe-acolo cu ielele! Poate-poate...:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Scarlet Aurora

    Scuză-mi incultura: cine e Elena Gheorghe?

    RăspundețiȘtergere
  21. eu fiind votant pnl nu de dreapta nu de stanga ci pnl nu mai trebuie sa spun cu cine votez.Weber si Nicolai am incredere in ele, de Valean inca nu ma pot pronunta.

    RăspundețiȘtergere
  22. :)))))))) Da, aşa e! Întrebare de 70 de milioane de euro: cine e Elena Gheorghe? Oricum ce-i prea mult strică. Prea multe Elene din Troia romînă şi prea puţini Parişi!

    RăspundețiȘtergere
  23. Codeus

    Oricum nu trebuie să spui cu cine votezi:) Eu am spus, pentru că sunt prietenă cu Corina.

    Scarlet Aurora

    Aşa este, prea multe Elene şi un singur Paris :)))))
    Dar tot nu ştiu cine e Elena Gheorghe. E grav, nu?

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca mai aveam ceva ezitari,m-ati convins in privinta Corinei Cretu!0 seara cu pace in suflet va doresc tocmai de aici din nordul tarii unde politicienii lui Flutur...imi fac nervii ferfenita!

    RăspundețiȘtergere
  25. Mălina Aniţoaei

    Mă bucur că v-am convins :)
    Of, toţi avem nervii ferfeniţă din acelaşi motiv portocaliu!

    RăspundețiȘtergere
  26. E un păcat venial, doamna Verona! Nici nu trebuie pomenit la spovadă...

    RăspundețiȘtergere
  27. Scarlet Aurora
    Deci voi rămîne o ignorantă:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Off: Lucia, ai autograf la sediul Tritonic, va ajunge la tine repede, repede. Bogdan s-a gandit singur... i se mai intampla. Cand i-am spus a zis ca deja e dat :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Oana, eu glumeam! Sigur că ajunge cartea la mine - iar faptul că Bogdan s-a gîndit la autograf îmi face mare plăcere. Îmi pare rău că n-am ajuns la lansare, am nişte zile mai proaste... se întîmplă...

    RăspundețiȘtergere
  30. e, NU va mai dati elitista... cum nu stiti cine'i Elena Gheorghe ? Fata cu Eurovisionu... Nu se poate sa n'o stiti! Nu va cred ... :)

    RăspundețiȘtergere
  31. DSN

    A, da? Ei, acum sunt mult mai cultă!
    Dragoş, chiar nu ştiam.

    RăspundețiȘtergere
  32. K, eu credeam ca era doar o intrebare ironica !

    RăspundețiȘtergere
  33. Şi eu la fel am crezut. Îmi cer scuze. Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  34. Scarlet Aurora

    Nu ai de ce să te scuzi. Nu ştiam, pe urmă am bănuit că trebuie să fie o chanteuse, dar era prea nostim jocul.

    RăspundețiȘtergere
  35. Luci, ai vazut articolasul meu? Te pomenesc si pe tine, bucurandu-ma ca avem aceleasi optiuni.
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  36. Doamna Lucia Verona, dar despre Cristian Preda ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!