vineri, 19 iunie 2009

Cum se zice "Indicii anatomice" în chinezeşte? Update cu poze

Numai ca să aflu asta - altfel, ce motiv aş avea? :)) - mă duc diseară la ora 19 la Bookfest, unde Chinezu prezintă cartea Oanei, apărută la editura Tritonic.
UPDATE: N-am aflat cum se zice în chineză "Indicii anatomice", dar în afară de asta lansarea a fost perfectă. Lume multă la stand, deşi tîrgul nu mi s-a părut prea populat. Poate din cauza căldurii. Sau din cauza crizei. Au vorbit Bogdan Hrib, Oana, Chinezu, George Arion... Dar cred că despre asta şi despre ce-a mai urmat va scrie doamna directoare Oana. Eu am făcut nişte poze. Astea:

6 comentarii:

  1. Luciaaaaaa, imi pare rau ca ai plecat, te-a furat GS, nu e corectttttt :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana,
    Eu nu mai rezistam în căldura aceea. Am stat pe terasă la o apă plată şi-o cafea. Îţi plac pozele?

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai le-am saltat, sunt sublime, am un zambet larggggg.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, chiar arătai foarte bine astăzi şi ai zîmbit mai mult ca în alte ocazii. Probabil emoţia ajută:)
    Vii mîine?

    RăspundețiȘtergere
  5. @lucia verona: ma bucur ca ne-am cunoscut si sper sa ne vedem miine.
    @oana: ne-am vazut doar scurt-scurt, dar am apucat sa facem schimb de carti, deci e bine :) a, da: a fost o lansare muuuult mai faina decit cea din toamna; mai profi, altfel spus :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Uglybadbear, şi eu mă bucur. Pe mîine!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!