luni, 1 iunie 2009

Titlu (auto)cenzurat: M-a enervat un nesimţit în campanie

Şi ce frumos începuse ziua! Mi-am scris articolul pentru Tamada, am citit bloguri, cînd să mă apuc de lucru a sunat telefonul. O înregistrare din partea unui nesimţit de la pedele, pe nume Alexandru Nazare, de care nu am auzit în viaţa mea, candidat la europarlamentare. Evident că am trîntit receptorul, dar telefonul a rămas blocat mai bine de zece minute.
Cred că am să încep să strîng semnături pentru eliminarea culorii portocalii din viaţa politică şi chiar din spectrul solar.

UPDATE: Mai multe persoane binevoitoare mi-au recomandat să înlocuiesc cuvîntul "bou" din titlul iniţial şi din text. Cică nu aş putea proba că persoana respectivă e bou. Mi s-a propus varianta "prost", pe care am refuzat-o. Ce ştiu eu cum măsoară ăştia I.Q.-ul? Aşa că am schimbat cu "nesimţit". E mai uşor de dovedit.
Strîngerea de semnături continuă.

16 comentarii:

  1. Cum isi permit nesimtitii astia sa intre neinvitati in viata noastra cu minciunile lor portocalii? De unde au numerele de telefon?

    RăspundețiȘtergere
  2. Lilick

    Au mai făcut asta şi în alte campanii. Dar cred că sună la întîmplare, nesimţiţii. Sau după cartea de telefon. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Au o baza de date a lor PD-ii. Sunt singurii care suna ca nesimtitii. Stiu si in ce circumscriptie votezi si, normal, si unde stai.
    Anul trecut, la locale, au fost chiar probleme cu niste persoane in varsta din sectorul 1 care s-au simtit amenintate, nestiind de unde stiu PD-ii atatea despre ei.
    Le era frica sa mai iasa si din case.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lilick
    Da, cred că ai dreptate, mai auzisem eu că au o bază de date, nesimţiţii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Verona, e neimportant, nu aveti de ce va enerva. Incearca si ei, incercarea moarte n-are si apoi va aduceti aminte si spiritualul banc cu "iau palme, dar si ...". Danseaza si ei in baletul Spargatorul de muci, compus la Cotroceni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Instalatorul

    Vă contrazic - este important, pentru că e o intruziune în viaţa privată. Plus că mi-au blocat telefonul!
    Da, e clar pe ce muzică dansează:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt invidioasa, pe mine nu m-a sunat. Doar mi-a lasat niste hartii in cutia postala...

    RăspundețiȘtergere
  8. Anca

    Mi-a lăsat şi mie nişte foi; le-am aruncat în coşul special pus în holul blocului. O fi aflat şi s-a gîndit să mă sune :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ati fi putut sa spuneti persoana cu ochii mari si umezi, licenta poetica prezidentiala... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. DSN

    M-am gîndit la asta, dar dacă nu are ochii mari? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamna, titlul dvs e cam ambiguu... Cine era in campanie? Dvs, sau nesimtitul????

    RăspundețiȘtergere
  12. Ştefania

    Nesimţitul, bineînţeles. Citeşte textul, nu numai titlul :))

    RăspundețiȘtergere
  13. La vie en orange... :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, am mai citit postarea asta ... nu ştiam ce mă aşteaptă ! Mulţumesc pentru corecţie (!?) ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Chat Noir

    Ai grijă cînd deschizi robinetul, poate apare şi acolo :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!