miercuri, 10 iunie 2009

Şedinţa de azi. Proces verbal

Întîlnirea bloggeri-scriitori a avut loc. Au participat membri ai Comitetului Premiilor Lili - bloggeri, scriitori, rude şi prieteni. Au mai fost de faţă, la diferite mese din grădină, alte personalităţi ale vieţii literare, culturale şi politice, consumatori, japonezi. S-au luat decizii importante, cum ar fi aceea de a acorda mai mult timp şi spaţiu teatrului. De asemenea, am definitivat provizoriu (n-am greşit:))) lista participanţilor şi am rezolvat, în linii mari, problema transportului spre Ogrezeni. S-a adoptat prin consens noua noastră deviză, prinsă din zbor de undeva: "Scrieţi, scrieţi, noi auzim!".

6 comentarii:

  1. http://chatroll.com/premiile-lili---cenaclu-online
    Sau mîţa din blogrollul din dreapta, jos :) Mîţa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! :)
    cred ca deviza va face viitorul sa sune bine, am putea s-o transformam in slogan de campanie electorala pentru sustinerea partidului lilicesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate reusesc si eu sa vin deseara, macar la barfa de dupa :D

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!