luni, 8 iunie 2009

Primul gînd constructiv după alegerile de ieri

Ideea a apărut noaptea trecută, în chat-ul găzduit de Lilick, iar dimineaţa l-am citit pe Mordechai.
Ca urmare, am decis să întreprind ceva şi am procedat la o scurtă căutare şi găsire.
Deci, pentru cei dornici să fugă pe o insulă pustie, iată un link util. Să ştiţi că un atol de corali în Polinezia Franceză costă mai puţin decît un apartament în Bucureşti.

20 de comentarii:

  1. DAAAAAAA!!!
    Dar sa avem internet!

    RăspundețiȘtergere
  2. excelenta idee! Dar vom putea trai fara basalei,udrei,pesedei si alti competenti bine intentionati? Cine ne va mai invata "sa traim bine?'
    Greu, foarte greu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Matilda

    Păi plecăm tocmai ca să scăpăm de ei. Deşi s-ar putea şi invers. Îi trimitem pe ei acolo, pe toţi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. asta da, idee!Daca nu pleaca ei, am hotarat sa ma mistretesc. Adica sa fug in munti.Mai bine cu lighioanele de acolo, decat cu cele de aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Matilda
    E şi asta o soluţie, dar mie-mi place mai mult marea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Corect, acolo dau baietii cu bombardeaua, pot fi vizitate pesterile cu neutroni. Un ministru francez de interne a facut acolo baie dupa ce a chemat reporterii, ca sa arate lumii ce pura e apa, dar eu cred ca s-a scaldat in nadejdea ca o sa i se faca...cit sarpele boa, de la radiatii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Instalatorul

    Uite că nu mă gîndisem la asta. Deci e prefereabil să plece ei :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Un comentariu de la CODEUS, pierdut la moderare:

    Codeus spunea: mai sa stii ca nu ai ideei proaste.cautam o insulita mai de d-ne ajuta punem toti bani o cumparam ne instalam bine mersy .eu sunt constructor de meserie si ne punem de trai pe vatrai.ce atatea malluri si civilatie.ne punem internet sa nu fim rupti de lume.facem noi ceva si pun pariu ca o sa ne fie mai bine de o mie de ori dacat in tara

    RăspundețiȘtergere
  9. Am şi găsit o insulă potrivită - nu pe cea din Polinezia, mai pe-aproape.

    RăspundețiȘtergere
  10. Inainte aceste insule erau inchisori...Este mai tonic la Ogrezeni! Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daurel
    Nu erau toate închisori, unele sunt nelocuite şi nelocuibile :))
    Da, "insula Ogrezeni" a fost şi astă-noapte una din propuneri.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ha! Uite ca am gasit si pe cineva care sa ne ajute cu construirea caselor: Cody. Ma bucur. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Oana
    Ştiam că o să-ţi placă :))

    Lilick
    Da, sau cu amenajarea lor, dacă există :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonimule, dacă nu spui cine eşti, te şterg în cinci minute

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai nevoie de cinci minute?!!eu sterg in 2 secunde.am unul "limbaj de lemn"pe la voi comenteaza? tipul sau tipa si-a pus in cap sa ma scoata din pepeni da nu reuseste si oricum nu stiu la ce se mai oboseste sa comenteze ca vede ca nu le aprob.aa si a zis odata ca el e cel cu proxy.LILICK chiar si la amenajari interioare si exterioare pot avea un aport,nu numai in constructii

    RăspundețiȘtergere
  17. Cody, ca să-l şterg pe anonim nu-mi trebuie nici cinci secunde, am vrut să mă arăt generoasă şi să-i dau şansa să spună cine este, de aceea am spus 5 minute.
    Cody, dacă luăm insula, te vei ocupa de toate amenajările :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!