miercuri, 23 septembrie 2009

Off topic

Foarte stimaţi şi stimate,
Sunt foarte fericită că-mi vizitaţi blogul şi ştiu că aveţi multe de spus. Vă răspund întotdeauna cu drag şi în general cu promptitudine. Dar uneori - şi este cît se poate de firesc să se întîmple aşa - doriţi să vorbiţi despre altceva decît subiectul postării mele şi, oricît mi-ar plăcea pălăvrăgeala, nu întotdeauna este momentul şi locul potrivit.  De aceea am creat, special pentru voi, acest spaţiu, unde puteţi comenta despre orice, fără legătură cu postările recente.
Aveţi ceva de spus? Ceva important sau ceva banal, urgent sau nu? Vreţi doar să lăsaţi un semn (amical sau dimpotrivă) al trecerii pe aici?  Acesta este locul potrivit, avizierul unde puteţi pune bileţele, cutia poştală în care puteţi arunca o vorbă, locul în care puteţi spune orice. Nicio grijă, vă voi răspunde!

P.S: Descurajez, în continuare, comentariile anonime. E atît de greu de inventat un pseudonim?

60 de comentarii:

  1. deci de azi incolo ma mut aici cu Buna dimineaţa. ok

    RăspundețiȘtergere
  2. Cody, cum vrei :)
    Nu la tine m-am gîndit aici, doar ştii că sunt dependentă de 'Neaţa!, ci la cei care au chef de vorbă, dar întotdeauna pe alte subiecte decît cel propus de mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. e drept ca nu cu 'Neata dar si de la un coment de al meu te-ai hotarat tu sa faci off-topicul. si gata ma turez la lucru ca e tarziu

    RăspundețiȘtergere
  4. Cody, sper că nu te-ai supărat! :)
    Dar chiar nu la tine m-am referit şi aveam textul ăsta pregătit de multă vreme.

    RăspundețiȘtergere
  5. No bine.Ziua buna.!Io nu comentez azi ca tare-s sukar.Mai incolo ....

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutul nu mi se pare ca ar fi offtopic, Cody (si restul). Si pe mine ma deranjeaza rau anonimi. Nu pentru ca nu stiu cine sunt, ci pentru ca daca sunt mai multi nu mai stiu cui ma adrsez, atat. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Adrian SM
    O seară bună! Cînd vrei, comentezi.

    Lilick
    Nu, salutul nu este off topic. Iar anonimii mă deranjează din acelaşi motiv ca pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. nuuu,ti-am mai zis ca nu ma pot supara pe tine, si daca ma mai supar un pic imi trece repede

    RăspundețiȘtergere
  9. io vorbeam la modul general cu supararea nu acum pe acest caz,aici acum nu m-am suparat chiar deloc. hai la portita sa detaliem asta binenteles daca ai timp.

    RăspundețiȘtergere
  10. Fain ar fi sa-ti stiu adresa de e mail.As putea sa-ti comentez ceva mai relaxat. Blogul meu e urmarit si au inceput presiunile voalate...

    RăspundețiȘtergere
  11. Cody, vin imediat.

    Adrian SM
    Nu prea înţeleg ce presiuni... Poţi să comentezi liniştit aici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Conducerea de la Bucuresti a descoperit un blog foarte acid si in urma unor cercetari a gasit de cuviinta sa creada ca e scris de mine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Adrian SM
    Ce conducere drăguţă! Am mai auzit chestii din astea. Naşpa!
    Dar aici poţi să scrii liniştit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai activata moderarea comentariilor, dar de citit poate citi oricine. Pe mess in schimb le-ar fi cam greu sa vada ce-ti spun.

    RăspundețiȘtergere
  15. Adrian SM
    Nu am mess. Dar cum bine ai observat, moderez comentariile şi pot să nu public comentariile tale dacă scrii la început sau la sfîrşit "Nu se publică".

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună seara ! Abia acum am citit textul acesta. Deci cutia poştală unde putem arunca o vorbă... Sunt tare curioasă cum va arăta acest spaţiu pe 22 noiembrie şi 6 decembrie !

    RăspundețiȘtergere
  17. Matilda, nu la asta m-am gîndit, dar e o idee bună!

    RăspundețiȘtergere
  18. O vorba din batrini zice ca nu iese fum fara foc.Asta apropos de dom ministru Nica si speculatiile de fraudare a alegerilor.Azi, A.D.2009 1 octombrie, am urmarit ceva mai atent bilciul politic care se desfasoara de doua zile la Bucuresti. Nici o vorba din partea celor implicati despre consecintele dezastruoase ale circului asupra economiei,asupra populatiei. Imi venea sa dau cu pumnul in televizor cand vedeam mutrele relaxate ale majoritatii demisionarilor. CTP releva foarte bine faptul ca in momentele respective distinsii ministeriabili isi faceau calculele in privinta unui nou ciolan de ros.
    Revenind la alegeri si la tema fraudarii lor, pina azi eram decis sa nu mai merg niciodata la alegeri.Azi, dupa vizionarea bilciului , am decis ca voi merge sa votez.Asa buletinul meu de vot, imaculat in caz de neprezentare a mea,nu va putea fi revalorificat de unii.Probabil asta e cea mai simpla cale de a frauda alegerile. Dar voi pune vreo 10 stampile in semn de protest fata de intreaga clasa politica.Pentru ca efectiv nu vad nici un candidat sau posibil candidat la presedintie sa ma reprezinte.

    RăspundețiȘtergere
  19. Te rog, nu mi-l cita pe CTP. Ce-ai fi vrut să facă demisionarii, să-şi smulgă părul din cap?
    Foarte bine, du-te la vot, poate în cabină îţi vine ideea că e cazul să pui totuşi o singură ştampilă.

    RăspundețiȘtergere
  20. Uraaa! Băsescu şi-a anunţat candidatura ! Aveam mari emoţii că nu va mai candida, dar acum m-am liniştit. Mai ales că plouă tare şi mi-e lene şi să mă revolt...

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu-mi merge facebook-ul.
    De Simona si de Sutu cred ca ai aflat.. :(

    RăspundețiȘtergere
  22. Lilick

    Eu iar sunt pe dial-up, de astă-noapt e şi din cauza asta nu mi-am terminat articolul pentru Săptămîna financiară.
    Nu ştiu nimic de Simona şi de Şuţu. Sau o fi ce mi s-a părut mie?

    RăspundețiȘtergere
  23. sarut mainile, va invit sa intrati pe blogul meu, sa l rasfoiti
    si daca va place... poate facem un schimb de linkuri...
    asa pentru a diversifica putin...

    multumesc, numai bine
    sarut mainile si poimainile


    www.mariusaldea.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  24. PARLAMENTUL NU POATE FI DIZOLVAT ACUM SAU ULTERIOR, CA EFECT A CEEA CE SE/S-AR PETRECE ACUM
    (precizari constitutionale)

    Conform art.89 (3) din Constitutia Romaniei PARLAMENTUL NU POATE FI DIZOLVAT IN ULTIMELE 6 LUNI DE MANDAT ALE PRESEDINTELUI ROMANIEI.

    Dispozitia este IMPERATIVA!
    Pe cale de consecinta, NU SE APLICA (in ultimele sase luni de mandat prezidential- perioada in care ne aflam) DISPOZITIILE VALABILE IN ALTE SITUATII.

    PARLAMENTUL NU POATE FI DIZOLVAT NICI DUPA ALEGERI in conditiile in care, in ultimele sase luni de mandat prezidential ar cadea la vot, succesiv mai mult de doua Cabinete (sau, mai exact, NU AR PUTEA FI DIZOLVAT din acest motiv).

    MOTIVATIA ESTE ELEMENTARA :dispozitiile legate de dizolvarea Parlamentului SUNT IMPERATIVE, FORMULATE SEPARAT, DIFERENTIAT (si se aplica separat si diferentiat) PENTRU PERIOADE DEFINITE DISTINCT.
    Ambele tipuri de dispozitii sunt IMPERATIVE.
    Asta insemna ca este se aplica IMPERATIV (deci, nicidecum altfel si nicidecum cu “interpretari”) STRICT IN PERIOADELE SI SITUATIILE MENTIONATE CLAR IN CONSTITUTIE.

    Altfel spus:
    1. Pentru TOATE perioadele anterioare ultimelor sase luni ale unui mandat prezidential, Parlamentul POATE FI dizolvat daca IN ACELE PERIOADE (anterioare ultimelor sase luni de mandat prezidential) cad la vot, succesiv, doua propuneri de Cabinet;
    2. In ultimele sase luni de mandat ale prezedintelui (oricarui presedinte!) al Romaniei, Parlamentul NU poate fi dozolvat (indiferent de situatie).

    Ca atare, daca acum (in ultimele sase luni de mandat prezidential) cad la vot “n” propuneri de Cabinet, Parlamentul NU poate fi dizolvat.

    Parlamentul NU se poate fi dizolvat DUPA alegerile prezidentiale CA EFECT AL CADERII LA VOT A MAI MULT DE 2 CABINETE, IN PERIOADA ULTIMNELOR SASE LUNI DE MANDAT PREZIDENTIAL.

    Parlamentul POATE FI DIZOLVAT DACA, DUPA ALEGERILE PREZIDENTIALE, CAD LA VOT, SUCCESIV, DOUA PROPUNERI DE CABINET (deci, propuneri care ar aparea si s-ar supune la vot DUPA alegerile prezidentiale).

    RăspundețiȘtergere
  25. De la sursa, despre Nutzy din Pleshcoi

    Am aflat direct de la sursa ca acuzatziile privind cheltuielile frauduloase (80.000.000 euro) la Ministerul Turismului, nu sunt adevarate.
    Legat de ministerul lu’ Nutzy nu trebuie sa avem nici o suspiciune.
    Totzi banii au fost judicios investitzi.
    Astfel, au fost achizitzionate lucruri esentziale pentru turism:

    1 Tampoane cu swarovsky nu numa’ cu aripioare (pana si masura XXL si in varianta de 5 litri);
    2 Chilotzi de dama cu atza in fatza;
    3 Izmene gonflabile cu ventilator la spate;
    4 Chilotzi barbatesti cu slitzul in spate;
    5 Prezervative cu aroma de carnatzi de Pleshcoi (pardon, testicul);
    6 Pilule contraceptive pentru sex oral;
    7 Gama completa de parfumuri “Băse de lux” (pentru pachetele turistice clasa I) si gama de parfumuri “Băse de fâSS” (pentru pachete turistice cu pretz redus, destinate pensionarilor);
    8 Sapun “Sulfina” (chiar mai prost ca “Cheia”);
    9 Tzashpe tone praf de outze pentru maioneza “Alma”;
    10 Bautura alcoolica fermentata “Zeama de bok cu spume” – rezerva speciala pentru pedelisti.

    Sa nu spuna nimeni ca dupa asemenea achizitzii nu justifica Nutzy tot bugetul ministerului pe 10 ani!

    RăspundețiȘtergere
  26. Am stat toată ziua pe Facebook și apoi pe FarmVille (m-a luat Lilick de mînă și mi-a acordat primul ajutor). Îți mulțumesc și ție pentru încurajări și ajutor. N-am făcut nimic în casă și nici pe blog. Am învățat câte ceva dar nu destul. Încă reacționez cu întârziere.

    RăspundețiȘtergere
  27. Chat Noir
    Eşti pierdut! Dacă te-a prins ferma, s-a terminat cu blogul şi cu viaţa personală :)
    Nu fi îngrijorat, înveţi repede tot ce-ţi trebuie, apoi avansezi foarte uşor. Iar eu îţi trimit măslini, sunt cei mai rentabili pomi. Şi poţi să mă întrebi orice oricînd, te ajut cu plăcere.

    RăspundețiȘtergere
  28. Am trimis un text pentru "10 zile..." pe numele Dunca Aurel, cu titlul" Am ingenuncheat..." Sunt ceva sanse sa apara cartea?

    RăspundețiȘtergere
  29. Daurel
    Am primit prea puţine texte. Poate, dacă se adună destule, să apară anul viitor.

    RăspundețiȘtergere
  30. Azi fantezia mea debordează... :) Mă întrebam şi eu aşa... : e posibil un război civil la noi? Şi dacă da cine cu cine?

    RăspundețiȘtergere
  31. Hmmm, se pare că ţi-a trecut şi ţie prin cap ideea asta... Eu am auzit-o de la mai mulţi colegi.Am aruncat-o într-un colţişor al memoriei, dar uneori nu-mi dă pace... Din fericire nu avem precedente...

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună ziua.

    Vreau să vă rog şi pe dumneavoastră, la fel cum am rugat şi pe alte persoane publice, să spuneţi ce părere aveţi despre faptul că Radu Stroie a fost surprins în campania electorală făcînd cadouri votanţilor din circumscripţia sa, adică celor care urmau să iasă la vot. Ştiţi că acest lucru este atât ilegal, cât şi imoral. Credeţi că merită în urma acestor fapte lipsite de moralitate să reprezinte pe români în Parlament?

    Aştept cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră.
    Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  33. Paul Grigoraş
    Am fost plecată din ţară, am revenit abia ieri seara şi nu am urmărit campania pentru colegiul 1, aşa că nu ştiu cine cum a fost surprins.
    Presupun că persoana pe care o numiţi "Radu Stroie" este în realitate Radu Stroe, ales deputat cu aproape 70 la sută din voturi. Aveţi probleme cu acuzativul şi confundaţi circumscripţia cu colegiul. Atît.

    RăspundețiȘtergere
  34. Vedeti, stimata doamna, ce bine este fara repartitoare de caldura ??? Nu am avut nici eu pina acum doi ani si imi era foarte bine. De vreun an insa am si simt gustul placerii de a le regla catre minim. Temperatura a scazut, factura a scazut, confortul a scazut. Traiesc bine si stiu ca iarna nu-i ca vara.
    Cu multa stima, Marian Stavaroiu.

    RăspundețiȘtergere
  35. Marian S.
    La mine a scăzut doar confortul, factura nu, pentru că toate caloriferele merg pe maxim. Dar apartamentul de lîngă al meu e gol, deci neîncălzit...

    RăspundețiȘtergere
  36. @ Lucia
    Seara buna, inainte de toate!
    Sint pentru prima data pe blogul tau, si constat ca este INCA unul dintre lucrurile pe care era bine sa le fi facut mai din timp; in egala masura, este INCA un lucru care ma face sa spun ca mai bine mai tirziu decit niciodata!
    M-a surprins -PLACUT- disclaimerul dedicat scrierii cu î din a, o uriasa prostie hotarita de niste oameni altminteri destul de respectabili, dar care, in majoritatea lor, n-aveau nicio legatura profesionala cu subiectul. Iar PRETEXTUL lor, evidentierea originii latine a limbii romane, este penibil, din urmatoarele motive:
    - mai mult de 50% dintre cuvintele ce fac obiectul acestei barbarii NU sint de origine latina (de ce-am scrie, Doamne, pasalac???)
    - 25% dintre cele ramase aveau, in latineste, pe postul lui î litera i (ca in exemplul tau) sau alte litere (e, u, o) ca pavimentum sau hirundinella. (Situatia e la fel de proasta in privinta gerunziului sau interjectiilor; ce, ciinii din Roma antica faceau "maaar"?)
    Asadar, o adevarata bataie de joc pe care noi sintem obligati sa o inghitim.
    Din pacate, nu stiu daca, nu cumva, e cam tirziu pentru a mai indrepta ceva.
    PS1. Daca ti se pare FOAAAAARTE important sa stii de unde am datele de mai sus, o sa-ti spun, dar sa nu ma spui nimanui!!
    PS2. Mai trec! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  37. Augustin
    Bine ai venit pe blogul meu!
    Îţi dau dreptate, e cam tîrziu acum - sau prea devreme. O nouă reformă a ortografiei după nici 20 de ani ar fi de-a dreptul traumatizantă pentru mulţi.
    Mi-ar face plăcere să mai vii pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  38. Bună ziua,
    Aici este povestea Ioanei (18 ani):
    http://ioanaspahiu.blogspot.com/2010/01/analize-medicale.html

    Poate cineva va putea și va dori să contribuie la campanie și să o ajute pe Ioana să se vindece.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  39. Miau!
    Alambicat blog ai, dar dragut (scriu fara diacritice acum - o sa ma omoare diacritica...)
    Pe sleau? (asa promiteai)
    Vreau in blogroll, cu simpatie. Asta daca ai rabdare sa sapi printre muzici multe si articole preluate - multe dintre ele politice... Cu putina sansa, poti gasi si cate ceva doar al meu.
    Familli de blogosfera diferite, mai ales la semnat, asa ca, din precautie, ma anunt direct aici: amalgammax, pe wordpress (ieri am facut ce am facut si am ajuns toMcat...)
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  40. Draga Lucia(cu accent pe i!),dupa ce am strabatut munti,paduri si dealuri,dupa ce am aruncat in urma peria si oglinda fermecata,dupa ce Miazanoaptea(Muma Padurii)s-a saturat de chicotit in urma mea si acum sforaie linistita,pot sa-ti spun:in sfirsit am ajuns si eu aici!
    Ioana Diaconescu

    RăspundețiȘtergere
  41. Mai incerc o data!Ioana

    RăspundețiȘtergere
  42. Ioana Diaconescu
    Bine ai venit pe blogul meu! În seara sau mîine dimineaţă voi scrie despre juriu - fii pe fază :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna seara. Imi place blog-ul dumneavoastra, mai ales numele ... atat de original :) Trec pe aici pentru a ma mandri si eu putin cu proiectul facut impreuna cu colegii si cu profa de psiho. Ne-am bucura daca ati citi articolul de pe blogul meu - "Intr-o pauza... Universul". Acesta este link-ul direct:
    http://the-muffin-blog.blogspot.com/2010/03/intr-o-pauza-universul.html
    Va multumesc! Simona Ionescu.

    RăspundețiȘtergere
  44. TheMuffinGirl
    Foarte drăguţ, chiar interesant! Ai cu ce sa te mindresti!
    Îmi permit să-i semnalez apariţia cărţii voastre poetului Dan Mircea Cipariu, care a începtu un site numit Agentia de carte. S-ar putea sa scrie despre proiectul vostru.
    De asemenea, te invit la lansarea romanului meu "Labirint obligatoriu", vineri 5 martie la ora 14 la Uniunea Scriitorilor.
    Sper sa poti veni, eventual împreuna cu colegi de-ai tăi.

    Iti doresc mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  45. delmira

    Bună!
    v-am descoperit și mă bucur că existaţi; m-am plimbat pe multe blog-uri și vă felicit pentru activitatea pe care o conduceţi în acest cadru (sunt fericită că n-am întilnit limbaj vulgar- cel puţin până acum- ca pe multe alte blog-uri de “așa-zisă literatură”;
    - aș avea o întrebare: cum pot pune în discuţie pe blog un text scris de mine? (mi-ar plăcea mult să cunosc opinia dvs)
    numai bine! mult succes doamnă Lucia!

    RăspundețiȘtergere
  46. @delmira
    Dacă ai un text literar, trimite-l pe adresa festivalului Premiile Lili: premiile.lili@gmail.com
    Am să citesc textul şi, dacă e bun, discutăm despre el în cenaclul online - pe blogul meu. Deci, fii pe-aproape!

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna
    Am trimis textele la adresa pe care ati indicat-o.
    Multumesc pentru promptitudinea raspunsului.
    o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  48. @delmira
    Am să citesc, dar nu stiu dacă foarte curînd. O săptămînă, zece zile.

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna tuturor!
    sunt nou pe aici...super blog-ul- foarte actual (te tine in priza); am vazut ca aveti trimitere la site-ul dlui.Stefanescu- are cineva idee ce se intampla ca blog-ul dumnealui pare dat in parasire, ceea ce e foarte aiurea! sper ca blog-ul dvs. sa nu aiba aceeasi soarta!
    Mult succes pe maine dna Lucia!

    RăspundețiȘtergere
  50. @cezar
    Mă bucur că-ţi place blogul meu, sper să mai vii în vizită şi să comentezi.
    Într-adevăr, blogul lui Alex Ştefănescu nu a mai fost actualizat de peste două săptămîni, dar asta nu înseamnă că a fost părăsit. Înseamnă, probabil, că a avut alte treburi şi n-a reuşit să citească toate textele primite. Oricum, am să-l întreb chiar mîine, la lansare.
    Mulţumesc pentru urare, dacă eşti în Bucureşti te invit la lansare.

    RăspundețiȘtergere
  51. Am ajuns si eu aici pentru prima dată şi îmi place. Cu siguranţă voi reveni, că m-am simţit bine şi mi-au mai trecut din depresii:)). O seară cât mai frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  52. @anamaria nedelcoff
    Mulţumesc pentru vizită, eşti binevenită oricînd.

    RăspundețiȘtergere
  53. Am incercat sa va dau pinguri sa vedeti ce mai scrie si unul pe care l-ati premiat. Vad ca nu merge, asa ca va las cateva lik-uri si daca vreti poate cititi unele dintre ele. http://popateapa.wordpress.com/2011/06/09/instaurarea-terorismului-de-stat-in-romania/
    http://popateapa.wordpress.com/2011/06/08/au-innebunit-romani/
    http://popateapa.wordpress.com/2011/06/08/regionalizarea-romaniei-jocul-murdar-al-lui-basescu-pentru-a-scapa-de-justitia-americana/
    http://popateapa.wordpress.com/2011/06/07/cod-rosu-pentru-romaniatreziti-va-lideri-usl-acum-in-al-doisprezecelea-ceas/
    http://popateapa.wordpress.com/2011/06/07/atentie-parlamentari-romani/
    http://popateapa.wordpress.com/2011/06/06/iloti-europei-de-azi-romanii-si-bulgari/
    Va cer scuze dacă mi-am permis acest lucru şi dacă v-am suparat.Totusi as fi curios sa aflu si parerea dvstra.
    Cu toata stima
    Popateap

    RăspundețiȘtergere
  54. @popateapa
    Am citit. In general, sunt de acord, mai ales in ceea ce priveşte USL.

    RăspundețiȘtergere
  55. pt ca nu stiu unde sa intreb in alta parte, intreb aici: cartile dvs de unde pot fi cumparate?
    multumesc,o seara faina:)
    Florina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florina, in ultimii ani am publicat la doua edituri - Tritonic si Tracus Arte. Poti sa gasesti cartile in librarii sau sa le comanzi de pe siturile editurilor.

      Ștergere

Click pe poză!