miercuri, 10 iunie 2009

Premiile Lili - faza pe bloguri 9

Pentru cenaclul de joi, iată, pe blogul Premiile Lili, textele unei tinere prozatoare şi bloggeriţe - Renata Carageani. Citiţi-i şi blogul, dacă vreţi.
Va fi ultima "şedinţă" a cenaclului înainte de vacanţă. Asta nu înseamnă că nu ne putem întîlni aici sau pe chat, oricînd doriţi, să discutăm despre literatură sau orice altceva. Iar dacă vom primi cumva un text excepţional, nimic nu ne va împiedica să deschidem, în mod excepţional, cenaclul, pentru a-l discuta.

9 comentarii:

  1. Multumim. Am dat o raita si pe chat! Era un anonim care intreba cand e deschis :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lilick, e cineva care întreabă de vreo trei zile, dar niciodată cînd sunt eu acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi bine Lucia sa-ti pui program la chat ca la magazin ))) sa stie lumea cand te gaseste prin zona

    RăspundețiȘtergere
  4. Cody, tu erai anonimul? E o idee bună, am să pun orar. Acum sunt în zonă, pînă tărziu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vacanţă? Nuuuuu! Nu cred! Tu eşti mereu în acţiune! Iar eu trebuie să am ce să citesc dimineaţa la 7, la muncă, nu crezi? :::))))

    RăspundețiȘtergere
  6. eu...

    Eşti drăguţă :)
    Nu e vorba de vacanţa mea, ci de vacanţa altora, de exemplu a celor care pleacă la Barcelona :)).
    Data trecută s-a sugerat să oprim cenaclul pe perioada vacanţelor, că sunt mai puţini amatori de literatură. Dar blogul nu-şi ia vacanţă, fii liniştită, mă gîndesc la tine, să ai ce citi dimineaţa :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai ajuns, Cody! :) Vom putea vorbi mai mult de/acum incolo.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!