luni, 19 ianuarie 2009

Stiglitz. Criza văzută de la Paris

Le Monde/Livres ne prezintă nu numai o carte - reeditarea volumului "Un autre monde : contre le fanatisme de marché" al economistului american Joseph E. Stiglitz, Premiul Nobel pentru economie (2001), ci şi un interviu video realizat de Le monde/LCI cu această ocazie. Daţi click, chiar merită!
Preşedinte, din 2008, al unei comisii create de guvernul francez pentru a defini noi indicatori ai bogăţiei, Stiglitz susţine că este nevoie de o serie de reforme care să ţină cont nu numai de PIB, ci şi de sustenabilitatea datoriei, de calitatea serviciilor publice, starea de sănătate a populaţiei, performanţele în materie de mediu...

Aş recomanda interviul şi miniştrilor din guvernul României. Deşi mă tem că ei se uită la altfel de filme...

10 comentarii:

  1. Wellfare state. Reloaded with stigletzi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu recomand seria de interviuri-video-intelectuale cu ministressa Nuti : sarmaua, mopul, castravetele, andreaua, tangoul.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mos Califar
    Tocmai te-am vizitat şi am pus un link către articolul ăsta.
    Bune şi interviurile video-intelectuale, mai are omul nevoie şi de divertisment.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu le-as recomanda eutanasia :D E mai ieftina si scapam mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Oana
    Eşti sadică :) Şi azi e abia luni!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sadismul incepe de luni si se termina vineri, cel putin la mine :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!