joi, 29 ianuarie 2009

Juriul, aşa cum va fi el


Surse de pe Calea Victoriei ne-au informat că există o nouă versiune definitivă a juriului care va acorda premiile "Fără canguri". Astfel, celor patru juraţi de pînă acum (Lucia Verona, Ştefania Coşovei, Cristina Deutsch şi Ioan Cristescu) li se vor alătura jurnalista Mădălina Ionescu, blogger şi scriitorii Cornelia Maria Savu, Aura Christi (redactor-şef al revistei Contemporanul-ideea europeană), Theodor Denis Dinulescu, Dan Mircea Cipariu, Constantin Stan. Membri-corespondenţi ai juriului, în direct de la Paris, poeta şi actriţa Ioana Crăciunescu şi pictoriţa Rodica Iliesco.

17 comentarii:

  1. O ADOR PE DOAMNA IOANA CRĂCIUNESCU !!!
    pot face şi eu ( chiar de nu am blog ) nominalizări ?
    prezenţa doamnei Rodica Iliesco în juriu m-a determinat să mă hotărăsc ( să întreb ) pentrucă-n peregrinările mele de cititoare (şi) virtuală am avut o adevărată revelaţie :

    http://eexergy.blogspot.com/

    sper că ( din nou ) nu are să se supere pe mine ...

    sunt , de departe , cea mai obiectiv subiectivă CITITOARE :)
    CELLA

    RăspundețiȘtergere
  2. Obiectiv subiectivă, foarte bine, este exact ce ne trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. MERCI ! purced cu PREAMBUL :)

    1.-avînd în "vedere" nemăsurata mea obiectivitate subiectivă şi faptul că citesc bloguri doar de puţină vreme ( un an acuşica ),că nu mă interesează cele politice DAR unii blogeri scriu poezie ( au secţiune separată ), rog luaţi în considerare acea secţiune ;

    2.-am nominalizări ex aequo pe alocuri ... din aceleaşi pîrdalnice subiectivisme
    3.-propun categorii noi ... aşa ... că pot ( cu voia distinsului juriu )

    3.-MOTIVEZ,minimal,fiece preferinţă ( UNDE AM CHEF )
    ÎNCEP - păzea blogosferă :)

    MARELE PREMIU :
    Moshe&Mordechai şi Însemnările unui Mizantrop
    ( fără explicaţii - chapeau !!! )

    CEL MAI BUN BLOGGER DINTRE SCRIITORI :
    Împricinatul de Corn ex aequo HOBBITUL ( Emil Brumaru )şi MENŢIUNE SPECIALĂ : ANDREI PĂUNESCU ( texte şi poezii minunate şi-o sinceritate de diamant rar -la un bărbat-părerea mea )

    CEL MAI BUN SCRIITOR DINTRE BLOGGERI :
    VANIA - ambele bloguri ( nu explic că mă ... bagă-ntr-o minunăţie şi mă fac de caco(a) blogosferei :) )

    BLOGUL CU CEL MAI MULT UMOR :
    GROPARU - ever !

    CEL MAI BUN CRITIC LITERAR ( !? - CU BLOG )
    Alex Ştefănescu ex aequo Dan C.Mihăilescu

    CEL MAI BUN BLOGGER DINTRE POLITICIENI + CEL MAI BUN POLITICIAN DINTRE BLOGGERI
    CORINA CREŢU

    CEL MAI INFORMAT BLOGGER :
    Victor Ciutacu ex aequo Chinezu'

    CEL MAI SIMPATIC BLOGGER ( fată şi băiat ;) )
    Rebbeca Mohl ( excepţie brici ) ex aequo TreXel

    CEL MAI GUSTOS BLOG
    Eliza-Grădina mea de vis

    CEL MAI BUN BLOG AL UNUI ZIARIST :
    CRINA !!! - SĂTMĂREANCA

    Acuma ... categoriile mele :)
    bloguri care nu pot fi încadrate : sunt mult prea prea , nu am decît să le propun

    1.- OANA STOICA MUJEA - CEA MAI TARE DIN PARCARE - BLOG ÎNTRE BLOAGE - UNIC şi IREPETABIL !!! scriitor,jurnalist,scenarist,PRIETENĂ !!!
    îi dau toate premiile sufletului meu

    2.- BLOG REVELAŢIE ( are două )- excepţii !!! , minunăţii !!!
    X şi A-X

    3.- POEZIE DE DESTIN :
    Gabriela Savitsky - poeziile ei sunt balsam sufletului meu

    4.- BLOG DE SUFLET PENTRU SUFLETE :
    Isabellelorelai's Weblog şi Blog de Suflet (Andreea)

    5.- BLOG IN MEMORIAM ( mereu vie ):
    OCTAVIAN PALER (colectiv , superbi , îi respect pentru tot )

    6.- BLOG "ÎN GRAI" :
    Blogul lui nea'Costache ( minunat, mai ales că ne dă şi mic dicţionar să nu ne "rătăcim" )

    7.-BLOG DE " VIAŢA DE ZI CU ZI " - cu ce ni se întîmplă ( mai ) tuturor(a) :
    Meşterul Manole

    8.- BLOGURI FOTO ( că-s superbe şi ador şi fotografia , mai multsepia şi alb negru ):
    Alex Mazilu
    FOTOGRAFICA - Anca Elena Moga
    DUNGHA

    9.- BLOG SPECIAL : pentru ĂSTA chiar nu am încadrare denumibilă, poate BLOG COMPLEX :)
    ADINA HUŢANU

    sper că n-am uitat pe cineva :)
    vă stau la dispoziţie cu link-uri unde aveţi dificultăţi
    a , uitam blogul unui leneş care scrie bine dar rar : MUCEGAIURI ALESE PE SPRÎNCEANĂ

    mulţumesc pentru răbdare
    CELLA

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa nominalizez si eu, cu totul si cu totul subiectiv, blogul cuiva care a fost cangur, dar din dragoste fata de acest concurs a renuntat la marsupiu si si-a facut o multime de operatii estetice:
    http://steredraghicescu.blogspot.com/2009/01/la-gura-sobei.html
    Categoria? Nu stiu, dar gasim noi...

    Si pe @dramoleta pentru rolul principal la sectiunea "cel mai critic blogger"
    http://dramoleta.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cella

    Mulţumesc pentru nominalizări, vor fi examinate cu luare-aminte :)

    @Lilick
    Caută, te rog, o categorie pentru La gura sobei
    Dramoleta este deja nominalizată, parcă aşa ţin minte. Suntem cu ochii pe ea. Şi pe alţii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. am citit "La gura sobei". Îmi place.
    Păi... să găsim o categorie... Categoria "LA GURA SOBEI"!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))))
    Nu, Stefania, trebuie altceva, sa zicem cel mai combustibil sau cel mai înfocat:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Combustibil??? Infocat??? Woow!

    Păi, atunci, categoria "Fetiţa cu chibrituri"!

    RăspundețiȘtergere
  9. http://dramoleta.com/
    de ce trebuie premiat? cu ce se remarca? nu prea inteleg! din nou, sistemul meu de valori e grav cutremurat! ajutati-ma, va rog!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ştefania, ce se întîmplă cu sistemul tău de valori? E prea sensibil, la vremurile astea. N-a zis nimeni că premiem, am zis că nominalizăm, vedem, apoi decretăm ce vrem noi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce de bloguri interesante!!!! Ce mai jurati de soi!!!! ...Si cat mai am de citit!!!!

    Multam pentru nominalizare!

    ...Oricum, daca nu castig cartea, o furgasesc din librarii, zau!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lumi, te nominalizez la categoria cel mai periculos cititor :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mişto! Vom face reclamă prin mjloace specifice.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ei, am pile in juriu! Fostul meu coleg de la Tineretul liber, Dan Mircea Cipariu! Bucurie sa-l descopar aici.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai nevoie de pile, Simona? De ce n-ai spus mai repede? :))))))))))))))))
    Da, deşi e foarte ocupat, Dan a acceptat să facă parte din juriu. Habar n-am avut că aţi fost colegi. Cu atît mai bine :)
    Poţi să-i vezi şi blogul cu Poemul matriţă - e la mine în blogroll.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!