vineri, 16 ianuarie 2009

Politică şi grădinărit la vreme de criză

Premierul îi face nesimţiţi pe pensionari, preşedintele, după ce a dat parlamentului tema cu revizuirea grabnică a Constituţiei, acum dă indicaţii preţioase guvernului în privinţa deficitului bugetar, ministrul muncii vrea să interzică orice cumul de funcţii, proaspătul fost ministru de interne îşi dă demisia din PSD, fostul premier desemnat, fost candidat la preşedinţie, vrea să-şi ia L-ul din PDL, PNL zice că ar fi bine să fie bine, dar că ar putea fi rău, între timp în sectorul 1 al Capitalei a fost finalizată o investiţie de 700000 de Euro - un adăpost pentru maidanezi cu 137 spaţii de cazare, aflăm, în schimb, spre bucuria noastră, că grădinăritul ameliorează viaţa sexuală a bărbaţilor.

Dar asta, ultima, este o ştire externă, luată din ziarul The Telegraph. Cică 30 de minute de săpat, plivit şi udat grădina, pe săptămînă, ar reduce cu 38 la sută impotenţa. O fi valabil şi la politicieni?
Update: Preşedintele PSD şi al Senatului, vicepreşedintele CSAT, declară: "Vrem să transformăm Romania într-una modernă, dacă nu reuşim asta în câţiva ani majoritatea asta nu îşi are rostul".

E de lucru în grădina asta. Dar îngrăşămintele naturale nu lipsesc.

27 de comentarii:

  1. La politicieni nu e valabila aia cu gradinaritul. Oricati morcovi le-ai baga tot impotenti raman.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar se zice că morcovii ajută la vedere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte adevarat ce spui, Lucia, si periodic, intr-o forma sau alta, unii bloggeri (ca sa ma refer numai la forma asta de comunicare) semnaleaza aceleasi probleme, situatii, etc. Comentariile curg cu sutele, sunt posturile care prind cel mai bine la public. Cum e posibil, atunci, ca in viata de zi cu zi sa nu se schimbe nimic?!

    RăspundețiȘtergere
  4. @FFD
    Am să-ţi răspund cu traducerea din franceză a unui afiş pe care l-am văzut, acum mulţi ani, în vitrina unei librării din Paris, despre diferenţa dintre dictatură şi democraţie:

    Dictatura=Ţine-ţi gura!
    Democraţia=Poţi să tot vorbeşti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Era mai bine pe timpul lui Ceausescu dintr-un motiv simplu: toata lumea stia cum merge treaba, ala nu se trezea dimineata cu fata la cearsaf si schimba legi. Atunci totul era in alb si negru. Acum sunt prea multe pasteluri si pe mine m-au pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    Nu stiu de ce zambesc, ca e tragic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Grădinarul Candide era un exemplu bun de urmat şi la figurat, şi la propriu, nu? Doar că la noi grădina s-a privatizat

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu era mai bine, Oana, din multe puncte de vedere, inclusiv asta - schimba legile fix cum avea chef. Pot chiar să-ţi povestesc ceva amuzant: În 1986, cartea lui Hary "Cercul virtuos" (un superb roman umoristic-fantasy) a fost oprită în bun de difuzare, deci cînd era tipărit tot tirajul de 30000 de exemplare. Una din obiecţii era legată de faptul că apar cele două variante ale Decalogului biblic - iar cenzura a interpretat asta ca pe o aluzie la faptul că Ceauşescu schimba legile de pe-o zi pe alta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, bine, din punctul asta de vedere nu era bine deloc. Daca stam sa ne gandim ca nu aveam dreptul la cultura asa cum avem azi. Dar nu aia am vrut sa zic. In alte cuvinte voiam sa spun ca trebuia sa se nasca unul mai nebun :D Acum avem doi, un marinar si un gnom vorbitor, asa cum l-a catalogat Ciutacu pe Boc :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Gnomul nu se pune... dar mi-ai dat o idee!

    RăspundețiȘtergere
  11. Banuiam ca sunt si eu buna la ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @madalina
    "Să ne cultivăm grădina", nu? Ehei, ce bărbat era dl. Voltaire...

    RăspundețiȘtergere
  13. Dintre toate ştirile astea, cel mai mult mă înfurie aceea cu adăpostul de 140 de locuri pentru câini, care a costat 700.000 de mii de euro. Asta în condiţiile în care nu există aziluri de noapte, şi folosim spitalele pentru asta, iar până acum au murit de frig circa 50 de oameni fără domiciliu. În România e mai bine să fii câine?

    RăspundețiȘtergere
  14. @Constantin Gheorghe
    Aşa se pare. De aceea am şi dat ştirea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Adică peste 5.000 de euro pentru un spaţiu de cazare? Deduc că este vorba de un metru de beton şi doi metri de sârmă ghimpată. Bun biznis. Cred că mă bag şi io în afacerr că tot nu aveam nciun adăpost pe aici. Ba, io sper să câştig la loto, că le-aş face câte un adăpost din ăsta şi aleşilor cu astfel de idei :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Sună mai bine viaţa de câine în formula asta decât viaţa de om simplu în România :)

    RăspundețiȘtergere
  17. OFF topic. Am văzut că îl ai în blogroll pe Dan Mircea Cipariu şi am mai văzut că scrie pe tamada.ro. Văd că la el pe blog nu se poate comenta sau nu m-am prins eu cum se face. Ştii oare cum îl pot contacta oentru un salut pritenesc? Ne ştim de mai mult timp, dar nu l-am mai auzit de veun an, cred :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Hai ca ma bag si eu in vorba, ca-s mai informata cu privire la cotarle.Am dat azi in Click!, cu poze elocvente. Adapostul e pentru vreo 500 de maidanezi, cu gresie pe jos si termopane. Iar mancarea pt fiecare caine costa 5 lei pe zi. Deci concluzia lui Gheorghe Constantin e buna: in Romania e mai bine sa fii caine! Banii-s de la Primarie, adica de la noi.
    Sa speram macar ca n-o sa mai vedem haitele pe strazi!

    RăspundețiȘtergere
  19. Simona,
    Eu am luat informaţia de pe ziare.com, cu 137 de spaţii de cazare dacă tu spui de 500, înseamnă că stau mai mulţi într-un "apartament" :) Vorba ta, măcar de i-ar aduna să nu-i mai vedem pe străzi.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Crina
    Ţi-am trimis prin email adresa lui Dan Cipariu. Blogul e făcut de Zgondoiu, Dan nu are timp să se ocupe.

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu tot am evitat cu maidanezii, dar mie imi plac :) Ma rog, nici eu nu cred ca ar trebui sa stea pe strazi, dar uneori sunt buni. Exemple va dau maine, ma duc la somn.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Oana
    Pe mine, în general, mă iubesc cîinii, maidanezi sau nu, vin să-mi lingă mîna sau se ţin după mine pe stradă, doar aşa, din simpatie. N-am nimic împotriva lor, dar cînd sunt prea mulţi, pot fi periculoşi.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!