luni, 12 ianuarie 2009

Badness. Potenţial cu ape termale

"România are acest potenţial, să ofere turism religios, pe care alte ţări nu-l au", a declarat doamna ministru al turismului. Care-or fi ţările care nu au acest potenţial? Pe unde-am umblat, prin ce ţări am ajuns, nu mi s-a întîmplat vreodată să nu văd biserici, catedrale, bazilici, capele, sinagogi, moschei, geamii, temple budiste şi alte lăcaşuri de cult, aflate pe lista monumentelor care trebuie vizitate. Dar e posibil ca în ghidurile de turism pentru shopping să figureze alte monumente.

Deci, ca s-o pot lua în serios pe doamna ministru, care ne promite staţiune de wellness în Bucureşti, o rog să ne facă o listă, cît de scurtă, de ţări care nu au potenţial pentru turism religios, ca să folosesc exprimarea dumneaei.

Apropo, stimată doamnă, vă rog frumos să-mi traduceţi cuvîntul wellness. Sau staţiunea va fi numai pentru anglofoni?

14 comentarii:

  1. Cred că îşi dorea să devină ghid ONT, când se face mare; dar parcă şi ăia erau mai sprinţari la cap decât doamna care confundă masajul cu turismul. România să fie o nouă Thailanda?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ştii? Masaj românesc, neaoş, cu potenţial...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iertat sa-mi fie, dar eu niciodata n-am inteles ce vrea doamna in cazua. Stiu ca is mai proasta, dar asta e situatia, mie imi trebuie traduceri din romana in romana cand vorbeste ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Oana
    Da, e cam ermetică. Eu am rugat-o să-mi traducă din engleză, nu pot acum să abuzez şi să-i cer şi din română.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi ne-am permis s-o facem de kko maine, in ziar, publicandu-i poza cu geanta Versace cu blanita, de niste mii de euro. Doamna care ne indeamna pe noi sa fim patrioti si sa facem turism in tara, ca-i criza!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai Simonaaaaa, cat de rai puteti fi, nu ma asteptam de la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. A trecut de la Vuitton la Versace? Sau asta cu blăniţă o fi poşeta de iarnă?
    De fapt, poate că i-aş fi trecut cu vederea poşetele (poate e colecţionară:), dar chestia cu potenţialul de turism religios pe care alte ţări nu l-ar avea m-a scos din sărite.

    RăspundețiȘtergere
  8. Oana, asta e situaţia,trebuie să alegi între bine şi rău. :) Suntem rele, Simona şi cu mine, şi Mădălina e rea, că nu vrea să meargă la mănăstire. Numai doamna ministru e bună, vrea să ne facă staţiuni de wellness.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar asa. Asta nu stie nici in romana sa se exprime: am auzit si eu la stiri cum spunea: "sa facem turism la noi acasa". Pai eu stiam ca pentru a face turism...tocmai..trebuie sa pleci de acasa. :)))Hihihi!

    RăspundețiȘtergere
  10. E plecata cu sorcova uneori!
    Si da, sunt rea cu cine e platit sa fie bun si nu e! O sa o laud cand va face ceva bun. De exemplu cand isi va schimba Q7 cu Logan, ca uite!, ir s-a inchis Dacia!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Simona
    Sau cînd în loc de Versace va purta poşete de la cooperativa "Marochinerul":)
    De fapt, ar fi multe de făcut în turism şi chiar aş fi încîntată dacă ar face măcar o parte din ele.
    P.S. La tine, "răutatea" e scrisă în fişa postului, n-ai ce face:).

    RăspundețiȘtergere
  12. @madalina: se zice "guide" si se citeste cum se scrie Bancul ti-l zic in particular :)@lucia: rautate la simona ?!? e un bebe dulce pe langa un anume "mos" :evil:
    Anyway : blonda atata poate , altele-s talentele ei ascunse (in public se pedepseste) wtf

    RăspundețiȘtergere
  13. @Mos Califar
    Eu sunt optimistă şi aştept de la ea lista cu ţările fără biserici. Şi traducerea pentru wellness.
    Pe urmă mai vedem ce mai poate.
    Iar noi suntem cu toţii răi şi anti.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!