duminică, 25 ianuarie 2009

Bloggeri, vi se pregăteşte ceva!


Cam aşa va arăta coperta.

14 comentarii:

  1. Foarte frumoasa, de-abia astept s-o asez in raft, cu autograf. Felicitari! O saptamana plina de realizari!

    RăspundețiȘtergere
  2. oooo.... să fie cu noroc, doamnă! n-aţi pierdut timpul... câteva ore v-am scăpat din ochi şi, uite ce faceţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nea Costache
    mulţumesc, mă bucur că vă place.
    @Stefania
    Eu m-am oferit să te iau de la locul de muncă... vedeai atunci coperta... dacă n-ai vrut...
    Zici că e bine?

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte, foarte bine!!! Pana in ce zi putem sa mai facem nominalizari?

    RăspundețiȘtergere
  5. e bine! Mie imi place! tabloul Rodicăi e senzaţional!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lilick
    Îmi pare bine că-ţi place! Nominalizări se pot face pînă la 1 februarie.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ştefania
    Am binevoit, în sfîrşit, să-i spun şi Rodicăi că i-am folosit tabloul - e a treia copertă cu un tablou de-al ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. E a mea, e a mea ca am pile, da? Nu va inghesuiti. La o parte din calea mea :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Oana, bine faci, să afle toată lumea că ai pile! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ba a mea e! Faină-i! Vin s-o iau :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitări! Îmi place coperta, abia aştept să aflu ce se este dincolo de ea...
    Şi constat că, într-adevăr, este fără canguri (deocamdată)...

    P.S. Ne cam plimbaţi caşcavalul pe sub nas, nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulţumesc, Cristina, sper să ne vedem la lansare.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!