luni, 17 august 2009

Să citiţi bine!

"Tot mai des conştientizez că scrisul mi-a fost singurul refugiu, reazem şi prieten adevărat, având tăria de a nu-l trăda şi de a nu mă trăda în momentele de mare cumpănă omenească.", spune scriitorul Constantin Stan. Prezenţă constantă online prin articolele din Ziarul de duminică şi Q-Magazine, Constantin Stan are, de cîteva zile, şi un blog, pe care vă invit să-l citiţi. Citiţi pe Tamada.ro şi interviul realizat nu demult de Ştefania Coşovei cu prozatorul, jurnalistul, profesorul Constantin Stan.
Costi, bun venit în lumea bloggerilor!

Tot la noutăţi, o găsiţi în blogroll pe Diacritica. Habar nu am cine este, dar vă recomand stăruitor să-i citiţi blogul, chiar dacă aveţi impresia că scrieţi corect şi nu mai aveţi (din acest punct de vedere) nimic de învăţat. Începeţi lectura cu postarea "Limba română: terms of use", un text care ar trebui transformat în poster şi pus pe pereţi în toate redacţiile.

Citiţi ce scrie Mădălina Ionescu despre telefoane şi ce scrie Lilick despre posibila candidatură "independentă" a lui Băsescu.

M-am amuzat foarte tare citind azi pe blogul Sibillei postarea "Te dau dracu*! Divorţăm!". Dincolo de asemănarea (sau nu) cu personaje reale, este un text savuros.

În fine, mi s-au părut interesante postările lui Andrei Bădin şi Iosif Buble despre un personaj, cunoscut printre bloggeri, ignorat de restul populaţiei, care arată ca un adolescent cu coşuri şi are un trafic de manelist.

11 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru recomandare.
    Câte ceva despre mine am scris în pagina "dicritica". Sunt doar un cititor anonim de ziare.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ diacritica
    Un cititor foarte atent!
    Faci un lucru foarte bun, mă bucur că ţi-am "descoperit" blogul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc frumos !
    Partea proastă la dumneamea e că ziua bat miriştile, lucru cu ziua, să pot supravieţui, atunci când pică ceva, drept care cu scrisul mă relaxez noaptea , cum cucuvelele, dar poate că Doamne, Doamne nu-mi îngăduie încă să pătrund pe tărâmul literaturii, nu-s pregătită, imaginaţia mi-e turbo-zăpă-stifoasă şi El nu mă place aşe.. ;) :)
    Nu-s deacord aşadar cu d-l Bădin vis a vis de oareşce divorţ, pe frecvenţele mele se zvoneşte o căsătorie de interese a hamazoanei cu personajele cam sătule de zăus...
    Tare-s cătrănită, numai ce-am aflat că toarăşa udrea e-n zodie cu Ceauşeasca dar... în decadă cu mine... :(
    respecte şi stimă,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta a fost una dintre cele mai utile postări pe care le-ai făcut vreodată.
    Dacă numai pe "diacritica" ai fi semnalat-o, şi tot ţi-aş fi scris la fel.
    Cred că ai fler de impresar! Nu ştiu cât de bine ai impresaria,dar ştiu că ştii să selecţionezi impresariabili!...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sibilla, chiar ai o imaginaţie luxuriantă... şi foarte mult haz!
    Ai şi o forţă extraordinară, de invidiat! Nu oricine îşi poate păstra surîsul în condiţii atît de grele.
    Numai bine, Sibilla!

    RăspundețiȘtergere
  6. Renata, dacă flerul ar fi suficient, ar fi bine...:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Simpatica si utila Diacritica, multumim de descoperire.

    "Telefoanele" mele vad ca n-au scos inca din sarite pe nimeni. Deci suntem asa de multi? :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Lucia,
    iti multumesc pentru semnalarea blogului si pentru primele comentarii de pe blogul meu. Le multumesc, prin tine, si primilor mei cititori in aceasta varianta noua, pentru mine, de "opera deschisa". Nu am obisnuinta blogurilor decat ca lector nu ca autor asa ca dialogul ce voi va fi un pic ma retinut la inceput!

    RăspundețiȘtergere
  9. Costistan

    Dragă Costi, bine ai venit în blogosferă! Ai să vezi, după un timp dialogul devine uşor şi firesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Costi Stan

    Cu placere.. O sa te mai vizitam. :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!