sâmbătă, 29 august 2009

Premiile Lili în Bucureşti

De la o lună la alta, două lucruri devin din  ce în ce mai clare:

  1. Va fi extrem de dificil să stabilim cîştigătorii Premiilor Lili, ceea ce este, de fapt, foarte bine :))  Am descoperit cîţiva autori excelenţi, care peste cîţiva ani vor deveni nume cunoscute ale literaturii române.
  2. Nicio întîlnire nu seamănă cu celelalte.
 A patra întîlnire din cadrul festivalului "Premiile Lili" n-a mai fost la Ogrezeni, ci în Bucureşti.
Sub bolta de viţă din curtea Andei. Sau sub cais, după preferinţă.
Scriitori, bloggeri, rude şi prieteni.
Olga Delia Mateescu, Bujor Nedelcovici, Dan Mircea Cipariu. Şi eu.
Anda, Renata, Lilick, Mădălina, Cody, Sorin. Şi George Şerban, în direct, prin telefon.
Carmen Nicoară (Paris), Oana Stoica-Mujea (Piteşti). Şi, deşi absentă, din motive independente de voinţa ei sau a noastră, Mălina Aniţoaei din Rădăuţi.
Dan Mircea Cipariu a citit poemele lui Carmen, Olga Delia Mateescu - piesa Oanei, "Lady Helena", iar eu am citit proza Mălinei.
Apoi salată, găluşte cu prune (made by Eszti), pălincă de Zalău, adusă de Cody, bere neagră, apă plată, cafea, desigur, cafea, bine că mi-a amintit Mădălina... Şi un tort oferit de Anda, de ziua ei. La mulţi ani şi mulţumim pentru găzduire!
Iată şi cîteva poze. Mai urmează.

18 comentarii:

  1. Plus Tobi, plus cafeaua :)

    ...Si a fost si Lili de august!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mădălina, da, trebuie să corectez, am uitat de cafea :) De Tobi n-am uitat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din prima poza, inteleg ca ati avut si garzi de corp

    RăspundețiȘtergere
  4. GS, prin telefon, de pe scara avionului. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lilick

    Ovcors! Am omis să precizez? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase poze, faini participanti...
    Da' tratamentu' unde e?
    Vreau şi eu găluşteeeee!

    RăspundețiȘtergere
  7. A...Ce frumos e acolo! Dar bine ca am fost cu voi...Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adi,
    Găluşte au fost şi vor fi :)

    Mălina, sigur ne vom şi întîlni!

    RăspundețiȘtergere
  9. am o moaca de parca am baut doua zile incontinuu.chiar nu am iesit deloc bine,eram marcat vizibil de persoanele din jur.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cody, fii liniştit, ţi se pare. Cred că aerul poluat din Bucureşti te face să te vezi altfel :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Faine poze, faine personaje. :D
    Un gand bun la toti.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dielda Dana DINU
    Mulţumim, poate la o viitoare ediţie vei fi şi tu printre personaje :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multam pentru invitatie.
    Voi fi virtual prezenta. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos si interesant.....
    :)
    Brava....
    Se pare ca se poate....
    Asta e bine....si bucura ochiul si mintea....iar sufletul are de unde se hrani....
    :))

    RăspundețiȘtergere
  15. pitikuljenika
    Se poate, sigur. Şi e chiar foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bravooo....v-ati distrat, nu gluma!!! Asa festivitati si premii zic si eu ! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. eu...
    Daaaa... poate ajungi şi tu o dată :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!