miercuri, 19 august 2009

Fiecare cu Vuittoanele ei



Am "împrumutat" pozele de pe Staragora.com.
foto: © staragora

34 de comentarii:

  1. Lucia, cred ca stiu la cine faci aluzie... hahaha! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lilick, crezi că are şi ea chiloţei Vuitton?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu contează, cred că sunt la fel de penibile... Oricum, măcar asta mai cântă. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Rrrrr, nu are TB c....curaj să se apropie de Madonna când stă ea aşa. I se face mică. Pofta. Că lui îi place să domine, nu să fie dominat, după cum a mărturisit la botul calului. Aaaa, loganului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mădălina, cred că ai dreptate, dar cred că musafira va fi mult mai decentă decît gazdele :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Adică îi face Nutzi un curs scurt de vuitoane Madonnei?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mădălina, nu ştiu. Are chiloţi Vuitton? Aceasta-i întrebarea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vuitton face si chiloti? Si daca da, de ce?

    RăspundețiȘtergere
  9. Mădălina, da, face, ca să-i poarte Madonna. Vezi poza din dreapta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Credeam că-s nişte pantaloni scurţi minimalişti. Şi de ce? De mărimea Madonnei, of course ! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mădălina, biensur.
    Pe acel site, Staragora.com, scria culotte.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Nelinistitu'

    Si cealalta canta. E adevarat, mai fals... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. http://sutu.ro/2009/08/20/elena-iti-iau-o-inghetata-daca-mergi-la-comisie/


    Unii s-au gandit sa-i dea o inghetata asortata! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Lilick, pe căldurile astea, chiar e o idee bună. Ar fi fraieră să nu accepte.

    RăspundețiȘtergere
  15. 'Mneaţa!

    Mda, ieri a fost căldură mare, dar azi-noapte s-a răcorit, pusei şi cearceaful pe mine, că mie-mi place să dorm gol, ba s-a şi udat un pic pe ici pe colo după ce-a vuit un pic vântu'...
    Ce să zic, chiloţeii-s cam mari, scaunele cam tari dar...
    Nu-nţelesei... nu văzui prea bine, fetica are sau nu scaun la cap?

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  16. se pare ca totusi se vor potrivi avand in vedere comportamentul Madonnei din trecut. doar ca Madonna l-a lasat undeva in trecut in timp ce Madama e in plina desfasurare a comportamentului de ţaţa

    RăspundețiȘtergere
  17. Bordelezu
    Da, în poza din stînga are scaun la cap şi Vuitton la picioare

    Cody, 'neaţa!
    La una e vorba de temperament artistic, la cealaltă de educaţie. Sau de lipsa ei.

    RăspundețiȘtergere
  18. Aha, m-am liniştit.
    Când e invers e rău... că-i ţiuie.

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca inghetata nu e marca LV, preopinenta nu pune boticul!
    In zilele noastre, totul in jur pare insa sa devina LV, spre extazul "meselor" largi:
    http://www.hups.ro/15-lucruri-made-by-louis-vuitton/
    :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Lulutza
    Excelente poze :D
    Nu ştiu dacă Vuitton face şi îngheţată, dar ar fi cazul, nu? Eu degeaba am aceleaşi iniţiale, chiar dacă ştiu să fac îngheţată, nu-i acelaşi lucru...

    RăspundețiȘtergere
  21. Vaaai, nici nu am observat ca ai aceleasi initiale! :wink: Ale mele sint LB, ceea ce-i destul de aproape... Poate facem un fashion brand nou, bastinas, falimentam Vuittonul... Intram in istorie, a modei si stilului! :)

    Pentru inceput, vom lansa inghetata neaosa, de... usturoi, praz, sarmale! Ii facem o campanie internationala si... punem si noi umarul la promovarea turistica a Landovcioisului! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Lulutza
    Da, ce idee bună! Facem un brand... Îngheţată de sarmale, parfe de ostropel... Praf îl facem pe Vuitton :D
    Crezi că ne finanţează Ministerul Turismului?

    RăspundețiȘtergere
  23. Ştii că ideea lui Codeus nu-i rea?

    „Madama versus Madonna”...

    Madonna ca Madonna, nimic nou sub soare, dar, se pare, incepe sa se întrezărescă portretul Madamei...
    Capu-i Vuitton, ţuţ, ce nu-ncape într-un Vuitton autentic, bagi şi-un sac de cartofi dar şi-o pendula cu limbi şi cuc, din aia care la miezul nopţii nu mai face „cucu!” ci face ca trenu’, mai jos ingheţată de sarmale iar „baza”-i parfe de ostropel... hmm... parcă-i mai lipseşte ceva, sau ceva-i pe dos...

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  24. Bordelezu

    Cred că mai trebuie lucrat la portretul ăsta :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Cred ca e tare ofticata doamna cu turismul, ai Madonnei is mai faini :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Mie Vuitonul ăsta mi se pare cam portocaliu, de-asta vrea Băsescu să-i strîngă mîna Madonnei. Că Duduii îi strînge altceva.(simpatizanţi, ca să nu fie interpretări! )

    RăspundețiȘtergere
  27. Oana, cred că da :))

    Matilda, poşeta din poza din stînga nu pare portocalie, în schimb chiloţii din poza din dreapta da :D

    RăspundețiȘtergere
  28. La chiloţei mă gîndeam hahaha şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  29. Lucia,

    scuzele mele că mă adresez ţie pre numele mic, parfe-ul de ostropel face dum-dum sau buuuum!!!?
    Te rooog, nu mă lasa nedumirit. :)

    În altă ordine de idei: pe mine nu mă interesează culoarea chiloţeilor Madonnei, şi, ca să ştii, cu atât mai puţin cea a celor ce-i poartă Madama... brrrrrrrrrrr... mă ia cu frig doar când mă îngheţ... na, că greşii, când doar mă gândesc...

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  30. Bordelezu, reţeta e atît de secretă că n-o ştiu nici eu :)
    În ceea ce priveşte culoarea, nu pot să te ajut.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!