miercuri, 5 august 2009

O picătură de odicolon

Din toate oraşele în care am fost, Köln este cel mai uşor de vizitat. Cobori din tren şi intri direct în Dom, iar lîngă Dom găseşti Muzeul Romano-German (arheologie), Muzeul Ludwig (artă contemporană), Opera, apoi cobori spre esplanada Rinului...
Azi n-am fost în niciunul din aceste locuri, dar am făcut nişte poze, din care postez acum doar cîteva.
Trenul trece pe podul Hohenzollern

Cum spuneam, Domul e lîngă gară. Sau invers :))

E un oraş care miroase bine

Nici aici n-am scăpat de politica românească

Nici de campanie electorală n-am scăpat

31 de comentarii:

  1. ha ha ultimele 2 chiar ca sunt niste asocieri cu ceva de pe Dambovita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Vacanta placuta in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cody, de aceea am şi făcut pozele :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Lulutza, mulţumesc, dar nu mai durează mult...

    RăspundețiȘtergere
  5. 4711 era colonia favorita a bunicului meu. Si tot de la el am aflat povestea acestei marci si a numarului (arbitrar) ce-i tine loc de nume. Pe atunci nu exista wikipedia, avantaj eu. Poftiti.

    PS Este unul dintre cele mai distinse si mai masculine parfumuri (in sensul olfactiv) pe care le-am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  6. In ultima poza e clar campanie electorala portocalie. Auzi: "E plus Base" Cand colo el e minus toata ziua. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai fost pe faza la ultimele doua... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place ultima fotografie! Comentariile ar fi inutile :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Suntem copiii maicii EVropa.

    Frumos Base asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dan Mihu - interesantă povestea mărcii 4711! Dar nu ştiu dacă parfumul e neapărat masculin - foarte multe femei îl poartă.
    Lilick - ştiam că ai să "apreciezi" sloganul :)
    Adrian SM - totdeauna:))
    Cody, bună 'neatza!
    eu... - de aceea n-am comentat:D
    Mădălina - da, frumooooooos :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Lucia

    Odicolon... mda... miroase.
    Merge la femei, poti avea incredere, eu nu :))

    Ziua buna!

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, Base asta e de groaza, nu mai scapam de el nici pe lumea cealalta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bordelezu, ce e valabil pentru gusturi şi culori e valabil şi pentru paarfumuri.

    Oana, da, e de groază :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Lucia

    BASE - odicolon. Parfum!

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  15. 'neata Lucia. o felie de chec si un ceai acolo se poate? sa ai o zi faina

    RăspundețiȘtergere
  16. Cody, şi ţie o zi faină! Checul e foarte bun la cafea :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună seara, doamna Verona! Chiar dacă nu mai durează mult, eu vă doresc să aveţi parte de o vacanţă minunată şi să vă bucuraţi de fiecare clipă!

    Ar fi o posibilitate să scăpăm de el... dar pentru asta ar trebui ori să îmbrăcăm veştmintele monahale ori să ducem vieţi de sfinţi... Cu toate că:

    http://www.fundatia-aleg.ro/News-article-sid-22621.phtml

    RăspundețiȘtergere
  18. Scarlet Aurora, bună seara şi mulţumesc pentru urări!
    Chiar crezi că veşmintele monahale ajută? Sondajul spre care faci trimitere e vechi de aproape trei ani, nu cred că azi ar mai fi aceleaşi cifre.

    RăspundețiȘtergere
  19. Din nefericire tind să vă dau dreptate în privinţa veştmintelor monahale... asta e lumea de azi. Nici măcar haina nu-l face pe om.
    În legătură cu sondajul, ştiam că e din 2006, dar mi-am amintit de el şi am vrut să vă arăt că la un moment dat în istoria "domniei sale" pînă şi Raiul s-ar fi bucurat de prezenţa sa... deci pînă şi acolo, printre rîurile de lapte şi miere şi tăvile cu struguri şi curmale, rîsetul lui s-ar fi împletit cu Divina Armonie...
    Eu sper din tot sufletul că cifrele nu mai sunt aceleaşi! Sau, cel puţin, e viceversa...

    RăspundețiȘtergere
  20. Scarlet Aurora - corectă concluzie, azi nici măcar haina nu-l face pe om.
    Sunt sigură că cifrele s-au schimbat. Dar, drept să-ţi spun, nu mă interesează unde va hăhăi în viaţa de apoi, aş vrea doar să avem un preşedinte adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Atunci ne rămîne doar Speranţa...

    RăspundețiȘtergere
  22. Scarlet Aurora
    Speranţa da, sigur. Dar nu ajunge. Trebuie să şi mergem la vot.

    RăspundețiȘtergere
  23. Aveţi dreptate. La mine speranţa e inclusă în vot. Problema e cu mulţi alţii din generaţia mea, una de viitori filosofi şi tîmpiţi. Pentru ei votul este "out of style", iar speranţa a fugit din cutia Pandorei. Într-un fel e şi vina noastră, pentru că ne complacem sau pur şi simplu nu ne pasă...

    RăspundețiȘtergere
  24. Scarlet Aurora
    Perfect adevărat. Cineva a lăsat deschis capacul cutiei... Dar poate se trezesc şi copiii ăştia.

    RăspundețiȘtergere
  25. Cum ramane pana la urma:speranta ramane sau fuge din cutia Pandorei?

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!