miercuri, 26 august 2009

Festivalul "Premiile Lili" la sfîrşit de august

Comitetul de organizare, reunit azi în grădina Casei Scriitorilor, a discutat cîteva probleme legate de proxima întîlnire din cadrul Festivalului "Premiile Lili". Comitetul a luat act de faptul că, din motive care ţin de vară şi de vacanţă, deplasarea la Ogrezeni este dificil de organizat. Dar întotdeauna există o soluţie - fiţi liniştiţi, întîlnirea va avea loc! Nu la Ogrezeni, ci în Bucureşti. În aer liber, fireşte. În curtea prietenei noastre Anda. Sîmbătă 29 august, la ora 15.

7 comentarii:

  1. Salut!
    Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca esti de acord atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cum vrei sa te trec la mine in blogroll. Pe mine poti sa ma treci Achilianu
    sanatate...

    RăspundețiȘtergere
  2. 'neata Lucia. sa ai o zi buna, o sa te sun diseara dupa ce plec.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica acum trebuie sa ma incurc prin Bucuresti cautand o adresa? Doamneeeee! Nu stiu daca ma incumet, ma sperie chestia asta :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, e foarte uşor de găsit, foarte aproape de Podul Grant, am să-ţi explic la telefon. Plus că tu ai şi GPS :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am GPS, daca aveam nu ma plangeam. Ala nu era al meu, in plus nici nu mergea.

    RăspundețiȘtergere
  6. S-ar putea sa se incumete Sorin sa vina cu mine, dar asta inseamna presari: Hai, hai, mai mergem? :)))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!