miercuri, 16 decembrie 2009

V-am spus că scriu o carte de bucate?

Cred că v-am spus. Va fi o culegere de reţete selectate pe principiul, de mai multe ori evocat pe acest blog, "pentru că-mi place" sau, pentru cunoscători, principiul prinţului Orlovsky. Vor fi mîncăruri şi dulciuri care-mi plac şi pe care-mi place să le prepar. Dar ca să fiu sigură de ceea ce scriu, din cînd în cînd trebuie să le testez. Aşa că am profitat de un vag eveniment personal pentru a invita  cîţiva prieteni, majoritatea bloggeri. Sper că au fost mulţumiţi. Mie aşa mi s-a părut.

Deci, în afară de minunatele chifteluţe pregătite de Eszti, totul a fost compus de mine: celebra salată de cartofi cu peşte şi curry, salată caprese, guacamole, salată de ouă, brînză cu boia. Azi, pentru că a mai venit o prietenă, am făcut şi salata de quinoa, care îmi place foarte mult. Şi un desert, fireşte. Un fel de tort. Este creaţia mea originală, cu copyright, şi, ca toate marile invenţii, s-a născut din greşeală. Greşeala celor care nu aduc pricomigdale (amaretti) în magazine. Aşa că am improvizat, iar rezultatul a dispărut cu viteza sunetului "Mmmm!" Tortul nu are încă nume, dar nimeni nu s-a împiedicat de acest detaliu minor. Cîteva poze:






21 de comentarii:

  1. Multumiti? Putin spus! Ti-am visat salatele. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata, dupa poze e foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cody, bună dimineaţa! Mă bucur că-ţi plac pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fotograful a fost priceput, (!) păcat că n-a reuşit să redea şi gustul grozav al acestor minunate "invenţii". Şi frumoase, şi gustoase, mmmmmm....

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu stiam de aceasta carte. Bravo, bravo, cu toate ca eu nu stiu a gati nici din carti, dar important e sa le am in casa si sa-mi inchipui ca ar fi misto sa fac si eu ce scrie acolo. Apoi imi trece si fac ce stiu eu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Matilda
    Eu mă bucur că participanţii sunt mulţumiţi!

    Oana
    Cartea va fi şi-ţi promit că vei şti să găteşti din ea :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate mai câștig un premiu :D
    Sunt o bucătăreasă habarnistă. După mine, mâncarea trebuie făcută de cine are vocație. Eu, nu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabriela Savitsky
    Da, mai ştii?
    Mie-mi place să gătesc, dar numai cînd am pentru cine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ultima poza propun sa fie interzisa. Iar tu sa fii aspru pedepsita pentru publicarea ei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da. Unii oameni se resimte violent:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte faine pozele! :)
    Nu mă îndoiesc că şi gusturile au fost pe măsură. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. lady2bug
    Ai tu naturelul prea simţitor :)

    eu...
    Gustul e şi mai...

    Neliniştitu'
    Da, pozele sunt faine :)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari! Din pacate nu stiu sa postez poze in comentariu pt a reproduce placinta cu care am cistigat concursul revistei "Bucataria de azi". Dar decit sa postam, mai bine sa mincam!

    RăspundețiȘtergere
  14. Horia Gârbea
    Da, să mîncăm, dar să şi postăm, să vadă şi alţii ce bunătăţi există pe lume.
    Nu se pot pune poze în comentariu, dar dacă pui poza plăcintei pe blogul tău, pot s-o preiau.

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari pentru carti si asteptam si cartea de bucate!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Retete culinare
    Mai durează, pentru că toate mîncărurile trebuie pozate şi nu am timp să le gătesc pe toate ca să am ce poza.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce bine arata! Acum este si sezonul in care mananc fructe mai des decat de obicei, cred ca am sa o incerc. Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!