joi, 3 decembrie 2009

Marea confruntare. Îmi faceţi un rezumat, da?

Eu am treabă la ora aceea. Creez. În bucătărie. Dacă nu s-a descărcat bateria aparatului de fotografiat, voi avea şi poze. Ce fac? Christmas cake. Englezii îl mănîncă de Crăciun. Cum eu nu sunt englezoaică şi cum, de Crăciun, voi fi în turneu de degustat sarmale, cîrnaţi şi cozonaci, checul pe care-l fac azi va fi mîncat de Anul Nou sau chiar mai tîrziu. Ţine. Rezistă şi două luni. Dacă e lăsat, ceea ce nu i se prea întîmplă.
Important este că trebuie copt cu trei săptămîni-o lună înainte de împrejurarea la care va fi mîncat. După unele surse, chiar şi trei luni, dar asta n-am încercat.
După confruntare vedem cine şi-a petrecut timpul mai cu folos.

14 comentarii:

  1. Salut romani care mai sperati la un trai mai bun, dupa marea confruntare Geoana / Basescu, va pot spune ca nici in urmatorii 5 ani nu ne va fi mai bine. Va propun o noua revolutie , dar facuta de adevaratii romani. Va propun uncantec de al regretatului Vali Sterian:
    -http://www.youtube.com/watch?v=NUdCmuhCHGs&feature=related
    - http://www.youtube.com/watch?v=X28otiOdbos&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  2. "mogulul"
    Mogulii îşi au ei păcatele lor, dar sunt deştepţi. Concluzia: nu eşti mogul.

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...3 saptamani?? :))
    ...pai, astia la tv au fost ok; depinde acum din ce parte privesti ;)
    Cel mai mult mi-a placut Robert Turcescu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. tequila

    Turcescu? Îmi dau seama cum au fost ceilalţi :))
    Da, trei săptămîni stă checul, apoi mai trece prin nişte "proceduri".

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai fost inspirată ... eu n-am dormit deloc și am fumat două pachete de țigări.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna dimineata Lucia. tic tac, tic tac,pentru cine bate ceasul? pentru el sau pentru noi? eu sper dupa ultimul juramant stramb ca pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  7. gabrieladsavitsky spunea

    Am făcut eu un rezumat, Lucia, după ce-am stat până la 2 noaptea cu ochii-n diverse televiziuni.
    Dar ideea mi-a venit exact când am auzit replica.

    RăspundețiȘtergere
  8. Chat Noir
    M-am enervat şi eu, dar nu chiar la nivelul a două pachete, cînd am văzut apoi emisiunea lui Gâdea şi am citit pe Facebook.

    Cody, 'neaţa! Da, să rămînem optimişti, cît se mai poate.

    Gabriela Savitsky
    Am să citesc. Scuză-mă, a fost un mic accident cu comentariul tău, dar am reuşit să-l recuperez.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai io am comentat cu Ciutacu pe facebook si m-am distrat. Oricum, n-ai pierdut nimic :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lucia dar ce s-a intamplat cu Christmas cake si pozele?
    Blogul Madalinei s-a defectat? stii ceva?

    RăspundețiȘtergere
  11. Oana
    Ştiam, de aceea nici nu m-am uitat

    GS
    Christmas cake se odihneşte pe balcon, iar pozele, odată cu reţeta, doar cînd va fi complet gata - mai trebuie să treacă prin două "proceduri" înainte de a fi gata.

    Iar blogul Mădălinei mă tem că nu mai este... Nu ştiu de ce, nu mi-a spus nimic. Am să-i trimit un mail s-o întreb, deşi cred că pur şi simplu nu are timp, lucrează practic în fiecare zi.
    Merci că mi-ai atras atenţia, nu observasem. Am citit ultima postare ieri sau azi dimineaţă şi era OK.

    RăspundețiȘtergere
  12. chiar oare ce a facut Madalina cu blogul. Ieri era in regula cand am citit ultima postare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cody, nu ştiu, i-am scris Mădălinei, aştept răspunsul.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!