miercuri, 30 decembrie 2009

Concurs cu premii: "Blog de blog" - cele mai bune bloguri din 2009

După o matură chibzuinţă, am decis în unanimitate sa încep anul bloggeristic cu un mare concurs de bloguri. Sau un top, daca vreti, dar democratic. Adica un top alcătuit pe baza propunerilor voastre. Desigur, vom avea şi un juriu.
Componenţa juriului se va putea modifica oricînd pînă la data anunţării premiilor, la fel şi regulamentul concursului. Fraudele vor fi permise şi chiar încurajate cu acordul Curţii Constituţionale  juriului. Juriul va selecta cele mai bune bloguri, apoi eu voi da premii cui voi avea chef. Sper că nu aveţi nimic împotrivă.
Premiile? Deocamdată, surpriză!
Întîi trebuie să stabilim categoriile de premii. Desigur, cel mai bun blog dintre bloguri, cel mai bun blog literar, cel mai bun blog culinar, cel mai bun blog politic...
Aştept, în următoarele două săptămîni, propunerile voastre. Să vedem ce idei veţi avea în noul an. Apoi vom trece la nominalizări şi, prin februarie, vin şi premiile!
Iar în final o întrebare: concurs de bloguri sau de bloggeri? Ce părere aveţi?

25 de comentarii:

  1. pai bloguri sau bloggeri, parerea mea ca tot aia e, blogurile sunt din umila mea perspectiva o prelungire a personalitii celor din spatele lor.la categoria politic nu trebuie sa stau mult pe ganduri. Lilick fara dor si poate. urmata de Badin, parerea mea. la literar e mai greu, as opta pentru Flavius, stai nu sari ca blogul tau e la sectiunea speciala, aia de suflet, pe primul loc. nu stiu unde sa-l incadrez pe George, da mai avem vreme sa vedem si sectiunile )))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cody
    Unii au două bloguri, dar poate numai unul intră în vederile juriului. Ipotetic :D
    Mai uşor cu nominalizările, suntem la faza de definit categoriile. E drăguţ din partea ta că vrei să mă propui şi pe mine, dar nu pot să mă autopremiez! În ceea ce priveşte blogurile literare, n-am nimic împotriva lui Flavius, dar gîndeşte-te că au bloguri Horia Gârbea, Costi Stan... Dar, cum spuneam, e cam devreme să discutăm despre nume.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai daca facem concurs de bloguri trebuie pe categorii, daca e de... bloggeri, nu cred ca e neaparat nevoie. Am observat ca sunt bloggeri mai interesanti, ca personaje, decat blogurile lor. Ca orice ar scrie e foarte interesant, pentru ca au stil. Chiar si o fraza.
    Alte bloguri au texte excelente, dar parca nu te intereseaza cine sta in spatele acelor texte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lilick
    Şi bloggerii tot pe categorii i-aş pune. Am putea avea două secţiuni mari - bloguri şi bloggeri. Şi categorii diferite la fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lucia

    Da. Foarte bine. Bloguri si bloggeri. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. va las pe voi sa decideti categoriile si eu foarte "impartial" voi nominaliza ce-mi place mie. sunt in chat

    RăspundețiȘtergere
  7. Cody
    Poate ai vreo idee şi pentru categorii. Iar la nominalizări, te rog să nu fii foarte imparţial, ci total parţial :))

    RăspundețiȘtergere
  8. buna dimineata Lucia, ultima din 2009. Un An Nou Fericit si sa ne vedem cu bine si sanatosi

    RăspundețiȘtergere
  9. Cody, bună dimineaţa! La mulţi ani, să ne vedem cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. La Multi Ani!
    La Multi Ani familiei tale si celor dragi!
    La Multi Ani cititorilor blogului tau!
    Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  11. Theodora
    Mulţumesc pentru urări. La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu propun şi categoria de cel mai bun blog "biomedical cu accesorii" !!!
    La muţi ani cu sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  13. Geomarz
    Sună bine "blog biomedical cu accesorii", poate mai aduci nişte precizări :)
    La mulţi ani, numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. La Mulţi ANI Lucia!
    Unul cu mulţi canguri, sau fără, dar în orice caz cu realizări, împliniri, fericire şi cărţi cât de multe. Că vor fi şi bune la tine se subînţelege!

    RăspundețiȘtergere
  15. Balinferi
    Mulţumesc pentru urare, numai bine, bucurii! La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  16. La Mulți Ani! pe 2010. În privința concursului - ideea e f. bună și cred că blogul e una cu autorul lui, cum nu se dau separat premii pentru volume și autori. Premiat e blogul, premiul îl ia (bea) autorul. Regret că, fiind inițiatoarea concursului, nu poți fi nominalizată. Adică blogul tău!

    RăspundețiȘtergere
  17. Horia Gârbea
    La mulţi ani!
    Nu întotdeauna blogul e totuna cu autorul, am să-ţi dau şi exemple. Dar într-adevăr nu pot să mă autopremiez, mă bucur să-i pot premia pe alţii.

    RăspundețiȘtergere
  18. ma bag, ca de pierdut n-am decit de cistigat!

    RăspundețiȘtergere
  19. bine, io tot vreau banner-ul! poate mi-l da si mie cineva!
    la asa blog, asa io!

    RăspundețiȘtergere
  20. mirko
    Deocamdată suntem în faza de constituire a juriului şi de definire a categoriilor din concurs. Revino, te tog, după 17 ianuarie şi precizează la ce categorie concurezi. Bannerul poţi să-l iei, desigur.

    RăspundețiȘtergere
  21. Bine-aţi venit, dac-aţi venit ! Mai vin cu o propunere : cel mai tînăr blogger. Sau s-a propus deja ? Eu am şi-un nume, vi-l spun atunci cînd se va da "verde" .

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!