duminică, 6 decembrie 2009

Aţi votat? Dacă nu, mergeţi acum!

Mai sunt trei ore, 180 de minute în care puteţi vota. Votaţi ca să scăpăm de un preşedinte toxic pentru România, votaţi pentru un proiect care poate aduce linişte şi stabilitate, votaţi pentru ca să nu vă petreceţi următorii cinci ani regretînd că v-a fost lene să ieşiţi din casă azi. Votaţi!

P.S.
Eu am fost cuminte şi am votat pe la ora prînzului. Iar acum am volrbit cu o prietenă de la Paris, tocmai venise de la ambasadă, unde a stat două ore la coadă în ploaie ca să-l voteze pe Geoană! Din cîte povesteşte, erau foarte mulţi tineri la coadă şi toţi îl votau pe Geoană.

4 comentarii:

  1. Execelent! :) Eu am votat inainte de 8 :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mai este timp pentru vot . Dar şi pentru fraude grave din partea lor. Grea bătălie !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lucia

    Eu am votat azi la Paris. Am avut un sf Nicolae serbat ieri asa ca am ajuns acasa azi la 2 dimineata, m-am sculat la 7 si am reusit sa plec la 8 la vot. Ca sa ajung la 9. Am facut 3 ore de coada si la coada erau multi "muncitori in constructii" care toti votau basescu(in plus de la satu mare).

    RăspundețiȘtergere
  4. Lilick
    Noi am votat. Să vedem ce iese la numărătoare, se pare că pedeliştii fug cu procesele verbale.

    Matilda
    Da, bătălia nu s-a terminat.

    Shadow
    Te cred, dar o cred şi pe prietena mea. Probabil aţi votat în momente diferite.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!