vineri, 18 decembrie 2009

Dacă Adi Hădean n-ar exista, ar trebui inventat

Uite de ce mi-am făcut eu blog! Dacă nu aveam blog, nu l-aş fi cunoscut pe Adi Hădean şi ar fi fost mare păcat.
Şi gata, nu mai spun nimic, nici despre minunăţia de crostini cu mozzarella, nici despre savanta şi savuroasa combinaţie de gusturi şi texturi numită cotlet copt cu gutui, nici despre desertul de ciocolată care mi-a adus aminte de cofetăriile din Aradul copilăriei mele.
Nu spun nimic nici despre simpaticul restaurant Casa Latină, unde a oficiat Adi ca special guest star. De fapt, ar trebui să spun special guest chef. Francezii şi anglo-americanii fac diferenţa, la noi nu foarte bine înţeleasă, între un bucătar şi un chef. Dar cine are prilejul să mănînce creaţiile lui Adi Hădean pricepe imediat.
Cîteva poze (luate de pe blogul lui Adi, pentru că eu mi-am uitat acasă aparatul de fotografiat):





7 comentarii:

  1. Foarte adevărat ! A fost un adevărat răsfăţ pentru papilele gustative.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noroc ca imi fac mancare acum, ca altfel salivam pe blogul tau. Ceea ce n-ar fi fost chiar frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu-mi faceam mancare. OMG, OMG, cum arata!!!!!! Sigur nu-s facute in photoshop?:) Refuz sa ma gandesc ce gust au, cum miros...Sunt un om chinuit.
    Ma duc sa-mi fac ceva (de mancare sau un harakiri, ma gandesc).

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!