joi, 10 decembrie 2009

Aşteptîndu-l pe Hădean

Azi am fost la restaurantul Casa Latină să iau biletele pentru festivalul gastronomic de săptămîna viitoare. Sau show culinar, cum vreţi să-i spuneţi. Special guest star - Adi Hădean. Cum? Nu ştiaţi că vine Adi Hădean să gătească pentru bucureşteni? Ţţţ! Miercuri şi joi, la ora 20. Mai sunt cîteva bilete, mai sunt cîteva zile... deci, mai aveţi şanse.
Eu abia aştept. Deşi ştiu că nu există om mai periculos (pentru mine) în toată blogosfera. De cînd îi citesc blogul, m-am îngrăşat cu cîteva kilograme. Vă daţi seama, cînd am  să şi mănînc ce găteşte!?

10 comentarii:

  1. ce draguță ești! mulțumesc:-).ne vedem mintenaș:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tiii, cum am uitat ? Cred că dau o fugă pînă acolo. Sîmbătă, că mîine am program (!) . Sper să mai prind bilete, mai ales că am citit pe blogul lui ce ne pregăteşte...

    RăspundețiȘtergere
  3. Adi Hădean
    Cu plăcere. Sigur că ne vedem :D

    Matilda,
    Trebuie întîi să dai telefon la Ela Pastia, găseşti numărul pe blogul lui Adi.

    RăspundețiȘtergere
  4. No, sunt oarecum invidioasa, is moarta de foame si Adi gateste de-ti vine sa-i mananci blogul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana
    Păi tu poţi să dai o fugă miercuri sau joi!
    Cody
    Cînd mai mergi la Cluj, poţi să mănînci la Irish & Music Pub, unde găteşte Adi în fiecare seară de luni pînă vineri.

    RăspundețiȘtergere
  6. O să dai cu căciula după cîini Lucia... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna dimineata Lucia, o zi cat mai faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  8. Unii si-au luat tzeapa cu Hadean, aveti mare grija ->
    http://restauranteromania.blogspot.com/2009/12/cum-mi-am-luat-tzeapa-de-la-adi-hadean.html !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioan Castil Valeda
    Dacă treci de titlu, vezi că e de bine :) Nu e vina lui Hădean că unii au confundat zilele.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!