luni, 7 decembrie 2009

Ce-o fi vrut să le spună Băsescu celor de la BEC?

Redau aici comentariul Casandrei la postarea mea anterioară:
"În discursul său de la ora 20,50, pentru a-şi încuraja susţinătorii, Băsescu a spus:
"la BEC este o echipă de oameni care TREBUIE sa dea un rezultat corect".
Stie cineva ce a vrut sa spună?"
Întreb şi eu: ştie cineva? Parcă îmi aduc aminte de o doamnă de la BEC... parcă a participat la un chef cu conducerea PD-L, după nişte alegeri...

Dar să nu fim răi: poate că Băsescu a vrut doar să-şi exprime sincera apreciere pentru activitatea "echipei" de la BEC.

8 comentarii:

  1. ...eu vreau sa inteleg de ce a iesit sa vorbeasca inainte de ora 9, cand stia ca televiziunile nu il puteau da in direct!!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu...
    De unde să ştie? El crede că soarele se învîrte după el. S-a obişnuit să-i fie transmis orice hăhăit, era convins că le va strica exit poll-ul cu discursul lui. Se pare că totuşi o televiziune l-a dat în direct!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineaţa, Lucia!
    Deşi numai bună nu e.
    Probabil că a avut dreptate Casandra.
    Iar noi ne continuăm căderea spre nicăieri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Renata
    Da, din păcate.
    Bună dimineaţa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata Lucia. Romania e furata sub ochii nostri

    RăspundețiȘtergere
  6. Cody
    Da, mă tem foarte tare că va trebui totuşi să emigrăm...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu, nu vom emigra. Ramanem pe metereze! De altfel, inca mai sper ca rezultatele sa fie favorabile lui Geoana.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nea Costache
    Din păcate, slabe speranţe...

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!