joi, 24 decembrie 2009

Capitolul 824, în care eroina iese din depresie şi intră în bucătărie

Aşa am făcut. Am ieşit din depresie şi am intrat în bucătărie, unde a avut loc faza a doua a checului englezesc de Crăciun. Faza I a fost acum cîteva săptănîni, în timp ce pe micuţul ecran avea loc marea confruntare, dacă nu mă înşel. De atunci checul stă cuminte, împachetat ermetic, pe balcon. La rece. Ieri, ieşind din depresie, l-am despachetat, de fapt le-am, că sunt două. Şi le-am învelit în marzipan. Mmmm! Azi urmează faza a treia şi ultima, finisarea, adică glazura şi decorul. Voi reveni mai spre seară cu reţeta şi cu poze.

13 comentarii:

  1. ....mmmm. Şi chestia asta minunată trebuie mîncată ? Spor la treabă !

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana, sărbători fericite!

    Matilda
    Nu trebuie neapărat. Dar ar fi păcat să nu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ca sunt tare curioasa sa vad pozele! De-abia astept! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chat Noir
    Mulţumesc, asemenea!

    Lilick,
    Vor veni!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucia,
    Sarbatori cu bine!Lumina in suflet si bucurie in casa!
    Multumesc pentru tot.
    Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă nu vă ies pozele ştiţi care e soluţia. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Elisa,
    Sărbători fericite, tot ce-ţi doreşti!

    Theodora
    Sărbători fericite!

    Neliniştitu'
    Da, ştiu, dar poate ne vedem şi fără pretext. A, da, oricum trebuie să-ţi dau o diplomă. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Anca
    Şi încă n-ai văzut pozele! Cît despre gust... nu se discută :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu pari genul de depresivă.... Mă întreb ce bunătăţi faci când nu eşti depresivă...?... :)
    Altfel spus îţi urez un Crăciun fericit,fără depresii şi alte chestii de astea care umbresc bucuria omului în această perioadă... :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!