miercuri, 9 decembrie 2009

Ciudăţenii electorale şi votatul ca hobby

Discursul lui Băsescu, la ora nouă fără zece, nu e o ciudăţenie. Este în spiritul personajului. Faptul că în respectivul discurs a precizat procentajul exact cu care a fost a doua zi declarat cîştigător intră, desigur, la categoria coincidenţe, ca şi indicaţiile date "echipei" de la BEC.
Dar mi s-a părut ciudat faptul că miracolul german, premierul ideal, omul  de care-şi legau speranţele milioane de votanţi ai lui Mircea Geoană, Klaus Johannis a renunţat la proiectul care-i purta numele încă înaintea anunţării rezultatelor definitive.
Ciudat este şi că abia ieri am aflat numărul celor care au votat multiplu la alegerile europene. Numărul celor care au votat de mai multe ori la turul doi al prezidenţialelor îl vom afla cînd va fi prea tîrziu.
Atitudinea lui Călin Popescu Tăriceanu e ciudată doar la prima vedere.
În rest, totul a fost normal, dacă nu luăm în seamă cîteva fleacuri: activitatea prodigioasă a deputatului William Brânză, modul de organizare a secţiilor electorale din străinătate, efervescenţa civic-turistică a unor cetăţeni onorabili care se deplasează cu autocarul şi practică votatul ca hobby.  La urma urmei de ce nu? Alţii colecţionează cutii de chibrituri.

8 comentarii:

  1. da Lucia, si pe mine m-a surprins foarte mult retragerea prematura a lui Johannis, iar motivatia ca sibienii au votat Basescu si in consecinta au votat asa pentru ca-l doresc in continuare primar mi se pare chiar si la a doua privire puerila. la fel de mult l-au dorit si vreo 2 milioane cel putin de romani la palatul Victoria. poate a fi cazul sa spuna tarii adevaratul motiv pentru care s-a retras prematur

    RăspundețiȘtergere
  2. Cody, eu am o teorie, dar nu vreau s-o scriu aici deocamdată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma asteptam sa se retraga neamtul daca incepe cu scandal. Am spus asta inca de duminica seara. Stiam ca se va trezi si va pleca. Nu stiu exact de ce. Il pot banui de prea mult bun simt sau a fost cumparat. Acum ramane de vazut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana
    Nu bunul simţ l-a făcut să se retragă. Altceva sau altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Motivul pentru care Johyannis a renuntat inainte de vreme la proiectul majoritatii PNL-PSD, este acelasi pentru care acum, Tariceanu sare de cur in sus pentru a reinvia defuncta alianta D.A., mult hulita de Crin in campanie, si acela este SANTAJUL venit de la Cotroceni!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nea Costache
    Da, este şi şantajul o ipoteză. Dar poate fi cu totul altceva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu mă tem ca nu cumva Crin Antonescu să rămînă singur, alături doar de seniorii partidului (şi aceea puţini).
    Ar fi a doua mare dezamăgire.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!