vineri, 11 decembrie 2009

Hanuka Sameah

Sărbătoarea luminii.

15 comentarii:

  1. sa fie atunci, Sarbatoarea luminilor nu prea stiu eu cum sa te felicit in... asa ca scriu si eu acolo Hahuka Sameah

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, la multi ani si sa fie lumina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa avem parte de Lumina in momentele astea atat de grele pt. democratia si pt. neamul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  4. sa-ti fie viata luminata in continuare Lucia

    RăspundețiȘtergere
  5. Happy Hanukkah! Blessings over the candles!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lucia,Sarbatoarea sa te faca fericita! Happy Hanukkah!
    Elisa

    RăspundețiȘtergere
  7. Hanukka luminoasă si numai bine! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! draga mea prietena, Lucia. Am o amintire placuta. In 2001, cand lumea inca nu ma uitase, am ptimit o invitatie sa participam la Templu (zic bine, da?) Eram mai multi. Imi amintesc de Opaschi, Babiuc si un senator PSD caruia i se spunea "senatorul slanina". Participam prima oara si eram captivat. La un moment dat, m-a sunat o colega. Enervat, am bagat mana in buzunar si am inchis telefonul. La un moment dat, am auzit niste sunete in stanga mea. Am privit iritat si am observat ca domnul senator atipise. Se credea la parlament. Am tusit, m-am miscat. Nimic! Am executat un bombeu si s-a rezolvat problema. Fondul problemei este, insa, altul. Cand am bagat mana in buzunar sa inchid telefonul, din greseala, am apasat pe ultimul numar apelat. Amica mea, ca sa se simta bine, isi pusese si castile si a ascultat cred ca peste o ora. Cand mi-a venit factura la telefon - in perioada aia, eram somer - mi-a cazut fata. Am cerut listingul si din aproape in aproape am gasit vinovatul. Am intrebat-o de ce n-a inchis telefonul. Mi-a zis ca era mishto si i-a placut. Asa ca, intr-un fel, n-a fost o invitatie. Am participat la o ceremonie ... cu plata. Dar nu mi-a parut rau :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragi prieteni, mulţumesc pentru cuvintele frumoase cu ocazia sărbătorii luminii, care este sărbătoarea unei minuni, un semn că minunile sunt posibile.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu stiu ce se spune la o asemenea sarbatoare. Poate...Sa ne lumineze Domnul pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hanukkah Sameah, doamna Verona! Lumină, pace şi fericire!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!