miercuri, 30 decembrie 2009

Privind spre viitorul luminos

Toată lumea face bilanţuri, care rimează cu lanţuri şi cu danţuri. Brr!
Ce să zic eu despre anul care se încheie? "Unde e iluziile mele/care le-am avut". Şi gata, nu mai scriu despre politică. Anul ăsta.
Altminteri, dacă adun o carte apărută (şi bine primită), cîţiva prieteni noi şi buni (chiar destul de mulţi şi nu e vorba de cei de pe Facebook, de cînd cu ferma, ci oameni pe care i-am întîlnit pe blog şi ne-am împrietenit online şi offline), un premiu şi cîteva noi proiecte, care înseamnă tot atîtea obligaţii asumate, aş zice că 2009 nu a fost un an rău, dimpotrivă.
Dar ziceam în titlu ceva despre viitor.
Privind, deci, spre viitorul luminos, mi-aş dori ca în 2010 să scriu mai mult şi să mă ocup mai puţin de altceva. Sigur, nu va fi posibil :(
Aşa că voi începe cu altceva - adică jocuri şi concursuri. Despre ce este vorba veţi afla din postarea următoare.

13 comentarii:

  1. Ei, de-abia astept. Poate il inveselim si pe prietenul Cody. Adevarul e ca de pe blogul tau, Lucia, astept si anul asta cele mai multe provocari. Pentru ca si anul trecut cele mai frumoase intamplari de pe-aici ni s-au tras. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lilick
    Mulţumesc, sper să fie cum zici. Una din cele mai frumoase întîmplări este prietenia noastră şi mă bucur foarte mult.
    Vine, vine surpriza! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, draga prietena!

    Sper ca sampania a fost bine frapata, stridiile prospete si prietenii de la Paris in cea mai buna dispozitie.

    Daca esti deja in Germania, transmite te rog eroicei tale matusi cele mai sincere urari de bine si de sanatate.

    La Bucuresti te asteapta cateva "porcarii" din partea tribului si o prietena mereu tentata sa dea un telefon.

    Te imbratisez cu drag si cu urari de spor la scris carti,

    casandra

    RăspundețiȘtergere
  4. Casandra
    La mulţi ani, mulţumesc pentru urări! Numai bine şi ţie! Te-ai şi întors în Bucureşti?
    Da, sunt în Germania şi îi transmit mătuşii mele urările din partea ta.
    Poate reuşim să vorbim încă anul ăsta, te sun eu pe fix.

    RăspundețiȘtergere
  5. O boy, o boy, o boy, vreau surpriza, vreau, vreau :D

    RăspundețiȘtergere
  6. jocuri?!! concursuri?!! tot ce sper e sa nu ridici si tu "stacheta" prea sus, sa nu putem restul sa ne ridicam acolo ))). scuze ca iar o dau pe politica

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu fac bilanţuri, lanţuri sau danţuri, aştept concursuri !
    Cele mai bune gînduri şi urări zboară acum spre Germania...

    RăspundețiȘtergere
  8. Oana
    Vei avea surpriza, o vei avea :))

    Cody
    Ştacheta e foarte sus, pentru că eu am cea mai bună părere despre prietenii mei!

    Matilda
    Mulţumim, vine şi concursul

    Octavpelin
    La mulţi ani, tot ce-ţi doreşti! Mulţumesc pentru urare.

    RăspundețiȘtergere
  9. De acord, cu tot ce ai scris! Nu mi-e clar, insa, ceva. Eu sunt prietenul tau? Sunt online, offline sau online si offline?

    RăspundețiȘtergere
  10. GS
    Online şi offline, desigur. De ce nu era clar?

    RăspundețiȘtergere
  11. Era clar dar doream si o declaratie publica! Barbatii sunt firi mai sensibile :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!