sâmbătă, 21 februarie 2009

Fără canguri. Cu poze

Aşa a văzut Oana lansarea cărţii mele:

14 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=TyAhV7hp1TE
    Ca inregistrare filmuletul arata mult mai bine.Poate am sa reusesc sa il incarc in alta parte cu o calitate mai buna.Pe repede doar atat am reusit
    floris

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Eu va multumesc pentru lansarea din 17.02.
    floris

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=RldmXKgevkU
    Am reusit sa il pun la o calitate acceptabila.
    floris

    RăspundețiȘtergere
  4. excelent albumul foto facut de oana! daca nu era ea...

    stefania

    RăspundețiȘtergere
  5. Floris, mulţumesc din nou, am să postez linkul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru lansare si tot ce faceti. va urez sa vindeti tot atatea carti cati canguri sunt in Australia.

    RăspundețiȘtergere
  7. @denis
    Mulţumesc, e cea mai frumoasă urare pe care am primit-o!

    RăspundețiȘtergere
  8. cititi in Luceafarul despre lansare. nr. 3 din marti 24 februarie

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare tare rau ca n-am putut sa ajung. Felicitari pentru lansare. O sa caut cartea in librarii si o sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. @oana dobre

    Şi mie îmi pare rău. Dar nu căuta cartea în librării, exemplarul tău e la mine :) Dacă ai timp şi chef să ne vedem, dă-mi de veste. Azi sunt acasă, la fel şi toată săptămîna care vine, în afară de luni seara, cînd sunt de găsit la Uniunea Scriitorilor (Clubul dramaturfilor) şi miercuri la prînz (Uniunea Scriitorilor, dar în restaurant). Sau pot să-ţi trimit cartea prin cineva.

    RăspundețiȘtergere
  11. jos palaria pentu lansare . ne vedem luni ' adica astazi la dramatugi . sper sa citesc in dimineata asta cartea si sa-ti spun parerea mea despre marsupiale . daca nu gasesc marsupiale ,ma multumesc si cu o vodca .

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!