marți, 17 februarie 2009

Bine aţi venit la gala premiilor “Fără canguri”!

Iată-ne, deci, la finalul acestei competiţii fără egal. Fără egal, pentru că, spre deosebire de alte concursuri de bloggeri şi bloguri, dar nu numai, în care contează numărul de voturi, deci sunt obiective, imparţiale şi democratice, concursul „Fără canguri” se bazează pe principiul nedemocratic, dar universal valabil, al prinţului Orlofsky:

Chacun à son goût! Mai pe româneşte, cum vrea muşchii noştri. Ai juriului, adică. Un juriu eminamente subiectiv, format din scriitori, bloggeri şi alţi prieteni de-ai mei, şi-a asumat cu voioşie şi devotament dificila sarcină de a selecta cîştigătorii. Iată şi lista membrilor juriului, ca să ştiţi cui să mulţumiţi sau pe cine să daţi vina:
Aura Christi, Constantin Stan, Cornelia Maria Savu, Cristina Deutsch, Dan Mircea Cipariu, Denis Dinulescu, Emil Mladin, Lucia Verona, Mădălina Ionescu, Olga Delia Mateescu, Ştefania Coşovei.
Membri corespondenţi ai juriului: Ioana Crăciunescu şi Rodica Iliesco (Paris), Traian T. Coşovei (Floreasca)

Lucrările juriului s-au desfăşurat online, dar şi offline, ba chiar şi off the record. S-au semnalat numeroase tentative de influenţare a juriului, prin comentarii, dar şi prin sms-uri, telefoane, cafele, sacoşe, damigene şi alte asemenea premii virtuale. Prezenţa la masa juriului a unuia dintre concurenţi a fost prompt sancţionată cu un pachet de cărţi. De citit, nu de joc.
Membrii juriului au aplicat întocmai regulamentul, adică:
- Au citit sau n-au citit lucrările candidaţilor. Oricum se votează omul, nu partidul/ programul/cartea/blogul.
- Blaturile au fost făcute transparent şi pe faţă, spre deosebire de alte jocuri, concursuri şi alegeri, unde ele, blaturile, sunt mult mai opace.
- Membrii juriului au aplecat urechea la toate bîrfele, vorbele, zvonurile şi şuşotelile. Informaţiile vor fi păstrate şase luni.


În scopul de a conferi o aparenţă de obiectivitate, pentru departajarea candidaţilor a fost organizat un referendum. Dar pentru că nu s-au prezentat la vot cel puţin 50%+1 din bloggerii cu drept de vot (peste 20000, conform Zelistei), juriul a fost nevoit să decidă arbitrar şi de capul lui, iar la nevoie prin tragere la sorţi sau dînd cu banul.

16 comentarii:

  1. @Lilick
    Unii sunt deja online, alţii vor veni în curînd, iar ceilalţi sunt alături de noi prin telepatie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarut mana! Din pacate, il voi delega pe fiul meu sa "participe" la Gala premiilor deoarece lipsesc motivat si...fortuit (servici sch. III). Urez tuturor participantilor, juriului si nu in ultimul rand initiatoarei concursului, succes si o seara deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Prezent! Unde-i premiul? Trebuie să vin cu texte de mulţumiri întregii familii şi toate celelalte? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @satmareanca
    Rabdare, Crina! Mai sunt 5 minute şi începe gala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost si am furat o bucatica de roman. Madalina deschisese cartea si am profitat de ocazie. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lilick

    Nu ştiu din ce roman ai furat. "Fără canguri e proză scurtă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Io transmit din Arad: afar' ninge gospodăreşte... Mi-s în fotoliu şi urmăresc gala.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa ne traiasca juriul, sa fie sanatos si darnic intotdeauna ca acum!
    Eu abia am ajuns acasa si sunt multifunctionala... Particip la gala, fac mancare si baie copii...
    Sa ma scuzati daca mai dispar din peisaj.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu mi-s de langa Teremia (pila mea ;) ) si mi-s si atenta ca spectator,venit din-vreme si asteptam sa apara vedetele serii...premiantii.
    Salut juriul si doresc celor prezenti o seara de vis (asta-i din gradinamea ,ha ha ) :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Toată lumea!

    Vă rog frumos să treceţi la postarea următoare, premiile se anunţă live!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!