duminică, 15 februarie 2009

Cartea

Cum spuneam, "Fără canguri"! Dar cu şampanie.

30 de comentarii:

  1. Bine ai venit printre noi, "Fără canguri"-ule! Ne întâlnim noi!

    La mai mare şi felicitări autoarei.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ştefania

    Sigur. Fără canguri, fără comentarii. Dar cu şampanie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @madalina ionescu

    Păcat că n-ai venit azi la întîlnire. Dar nu e timpul pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.premiumstuff.ro/produse/fotografii/mari/Sampanie-Nicolas%20Feuillate%20Franta-1189457713.jpg
    să curgăăăă :)
    felicitări şi mult succes vineri
    CELLA

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cella
    A curs deja şi va mai curge :) Mulţumesc pentru vorbele bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata senzational. Vreau cel mai minunat autograf altfel plang :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Oana

    Am notat să nu uit să aduc la lansare şi batiste de hîrtie. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari autoarei ca n-a lasat niciun cangur sa se strecoare. Cartea arata foarte bine si se "asorteaza" cu tabloul.:) De-abia astept sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lilick

    Niciun cangur, garantez! Te aştept la lansare şi nu uita să participi şi la Gala de marţi seara, cînd voi anunţa premianţii.

    RăspundețiȘtergere
  10. drum bun! (stiu ca o carte are mult drum in fata, nu/i o urare de om nebun) :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. @hadean

    Mulţam fain, să sperăm că aşa va fi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Coperta arata superb, abia astept s-o citesc! Felicitari autoarei si mult succes la lansare! Singurul meu regret este ca marti nu pot participa la Gala, fiind de serviciu sch.III. Il voi ruga pe fiul meu Mitrut sa fie purtatorul meu de cuvant. O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa fie intr-un ceas bun.
    Am comentat doar pentru ca erau 13 si no.
    Altfel stateam cuminte.
    BAFTA.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Nea Costache

    multumesc pentru urari

    @floris
    Sa fie. Cind n-ai fost cuminte? Eu nu gasesc nimic necuminte :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari si sa aveti tiraj epuizat si reeditat. O intrebare: pe cand si o carte... cu canguri? Nu de alta, dar sa nu creada australienii ca e vorba de discriminari... marsupiale

    RăspundețiȘtergere
  16. @Denis

    Multumesc, asa sa fie. Nu stiu daca voi scrie vrodata o carte cu canguri. Chiar cu riscul de a fi acuzata de "discriminari marsupiale" :) Poate daca ajung prin Australia si-i vad la fatza locului...

    RăspundețiȘtergere
  17. pe mine mă interesează maxim ( dacă se poate ) povestea tabloului ( ... copertă ) şi dacă roşul este păstrat ( am impresia că-i maroniu la copertă ... s-a coagulat curgînd din orginal ? );am mărit cît s-a putut dar nu reuşesc să mă dumiresc , nmele pictorului/ţei R.D.( Roy Doris , Rory ? )
    CELLA

    RăspundețiȘtergere
  18. @Cella
    Copacul este foarte roşu, tabloul se numeşte "L'arbre magique", iar pictoriţa este Rodica Iliesco, membru-corespondent din Paris al juriului premiilor Fără canguri.

    RăspundețiȘtergere
  19. mulţumesc , complimente doamnei , este superb
    CELLA

    RăspundețiȘtergere
  20. @Cella

    Am să-i transmit cînd o văd. De acord, e superb, de aceea l-am şi cumpărat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Forte fain! Si io vreau autograf. Daca nu primesc, o bat pe Oana :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. @ satmareanca

    Aşa să faci, Crina :)))))
    Cînd bem cafeaua aia?

    RăspundețiȘtergere
  23. pot sa vin la lansare cu cangurul din dotare?

    RăspundețiȘtergere
  24. pot sa vin la lansare cu cangurul din dotare? Matilda

    RăspundețiȘtergere
  25. @Matilda

    Nu, asta e interzis. Fără canguri!

    RăspundețiȘtergere
  26. daca nu v-am spus-o, v-o repet : voi veni la lansare cu cangurul din dotare

    RăspundețiȘtergere
  27. Ooo, m-am grabit, unde lege-i si tocmeala, deci ramane cum am stabilit !

    RăspundețiȘtergere
  28. parca vad: juriul s-a asezat comod in fotolii,unii si-au aprins tigarile,(tutunul dauneaza grav obiectivitatzii), trei,doi,unu, sa inceapa emotziile...

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!