Cenaclul de miercuri seara

La ora 21,30. Aici. Poezii de SkyRain şi Alexandra-Emilia Bucur. Le găsiţi pe blogul Premiile Lili. Moderator: Ştefania Coşovei.
Voi fi şi eu pe aici, să nu vă imaginaţi că lipsesc :)
Ca de obicei, pe durata cenaclului blogul va fi nemoderat. Dar, pentru a preveni posibile situaţii neplăcute, îi rog pe cei care poartă frumosul nume Anonim să se abţină. Clar?

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:18)  

eu am sosit.abia ce m-am bagat de zece minute in casa.

maminineta  – (29 aprilie 2009, 21:28)  

Dragii mei,recunosc sunt de moda veche, nu stiu sa scriu versuri albe si abia astept sa aflu de la voi ce imagini l-au inspirat pe poet in prima poezie.Poate ca-mi spune chiar poetul.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 21:30)  

lasa, domnule, şi anonimii! Să înveţe şi ei carte...

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:32)  

bine v-am
gasit fetelor si baieti care ati sosit

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:33)  

foarte bine sky ca ai sosit

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:34)  

da cine atunci daca nu tu Stefania?
ca Lucia ti-a zis ca nu e mai experta la poezie ca si noi

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:34)  

Ştefania, nu las anonimii, n-au decît să-şi zică Ionescu sau Popescu sau chiar Anonimescu, dar nu Anonim, că-i confund şi scriu o piesă cu personaje Anonim 1, Anonim 2 etc.

maminineta  – (29 aprilie 2009, 21:35)  

Noi vrem sa ivatam ceva din acest cenaclu.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:35)  

Ştefania e moderatoarea principală, eu o secondez. Cu brio, sper.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:37)  

Nu, te cunoaştem. Cine a citit poemele?

madalina ionescu  – (29 aprilie 2009, 21:37)  

Bună seara!

Bune poeziile selectate pentru cenaclul din seara aceasta.

Mi-au sunat foarte plăcut cele semnate de SkyRain.

Ale Alexandrei-Emilia Bucur îmi par mai degrabă mici eseuri puse în formă de poezie.

Mi-a făcut mare plăcere să le citesc. "Aprob pozitiv". Semnat, un cititor :)

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:38)  

e ca si noi in domeniul poeziei asta am vrut sa zic
sper sa ne intelegem si daca mai scriem in graba.Bun sky referitor la poeziile tale am asa o senzatie cand le citesc ca autorul e nesigur pe el.adica nici macar "firul"nu exista.ai impresia ca vezi un om undeva care face cativa pasi intr-o directie o ia in alta parte nci acolo nu e sigur si face o intoarecere.cam asta impresie mi-au facut poeziile tale.

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 21:38)  

Te rog, vreau să mă prezint altfel.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 21:39)  

De ce eu? Nu le am cu poezia? Serios! Poezia e o stare de spirit! Mie îmi place sau nu imi place! Şi de dadata asta imi plac ambele grupaje! Nu ma băgaţi în analiză pe text, că nu fac aşa ceva!

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:40)  

singura care mi-a lasat o impresie buna si asta in spiritul a felul tau de a scrie poezii a fost "fular de cal soarele de frig"

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 21:41)  

Sky Rain! Ce înseamnă sveter?

maminineta  – (29 aprilie 2009, 21:41)  

Doamnelor, domnilor,poemele sunt frumoase,eu sunt mai grea de cap imi explica si ie cineva ideea,va rog frumos...

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 21:42)  

Alexandra-Emilia Bucur, cine eşti? Câţi ani ai? Foarte bune poemele!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:42)  

Data viitoare trebuie să aducem un specialist!
Chiar şi pe "îmi place, nu-mi place", am să vă spun că-mi place la SkyRain economia de cuvinte, o anumită tendinţă minimalistă, mai vizibilă, e drept, în poemele de pe blog decît în grupajul din seara asta

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:43)  

si noi care speram sa avem si un expert care sa stie despre ce vorbeste .impresiile sunt cum sunt.dar totusi ar fi trebuit si un analist aici.Sotzul nu e acasa Stefania sau nu se baga in cenaclul asta?

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:44)  

Ştefania, hai să discutăm pe rînd. Întîi SkyRain, că ne cunoaştem mai bine, apoi Alexandra-Emilia Bucur, care dacă e aici probabil că nu îndrăzneşte să deschidă mausul.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 21:45)  

codeus
dacă vrei un analist, vezi că urmează domnul Stan pe Antena 3!

maminineta  – (29 aprilie 2009, 21:46)  

Toata lumea e de acord ca poeziile sunt frumoase.Ca sa-mi explic singura ideea de la care a plecat prima poezie cam asa o vad:
Cand intru-n librarie ametesc
Din magazin iau paine cu secara
Pasta de dinti, kefir si-apoi platesc
Cum sunt pe rafturi stiu, pe dinafara

Cum sunt un posesor de cartoteca
Ma plimb mai relaxat si rasfoiesc
Doar poezii vad in biblioteca
Si poate ca la iepuri ma gandesc

Desi impreuna locuim acum
O bucla de curent tot ne desparte
Un triplu stecher de gasesti pe drum
E demodat si ars, da-l mai departe

Hai nu fi trista, uita tot ce-am spus
Acum, eu te invit la o cafea
De vrei un LINUX ,eu acum ti-am pus
Sau portugheza vrei a invata

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:46)  

Ştefania, totuşi, tu care stai cu poezia în casă şi ai citit multă poezie, ai putea să ne spui ce-ţi place la SkyRain

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:47)  

ok Lucia minimalist puctat cum vrei sa spui da totusi e prea minimalist.adica saritul asta de la un vers la altul adeoseori de la un cuvant la altul te deruteaza.cel putzin pe mine

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:48)  

Maminineta, este altceva, altă lume...

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:49)  

Poezia există sau nu. Poate să aibă sau nu rimă, nu contează. Versul alb nu e ceva nou, dealtfel. Îl folosea şi Shakespeare!

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:50)  

stafania eu ma refeream la un poet consacrat care totusi are habar cum se construieste o poezie si care sunt regulile .eu si altii ne spunem impresiile dar atat.nu putem spune spre exemplu ca strofa cutare nu e alcatuita bine pt ca e in contradictie...s.a.m.d.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 21:51)  

Traian Coşovei zice la Sky Rain: "un univers citadin bine îmblânzit de retorica unei metafore ce, iscodind şi urmărind umbrele unui peisaj - aparent depersonalizat - îl personalizează şi îl încarcă de emoţie poetică".
Na, dacă vreţi specialist.

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:52)  

Sky nu zici nimic suntem la capitolul "skyrain".ai vrut frecus ai parte de el.sa incerci sa ne convingi in viziunea ta ce ai vrut sa scii intr-un loc sau altul...

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:54)  

Codeus, nu cred că ne interesează "ce a vrut să spună". Înţelegem sau nu, simţim sau nu.

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 21:54)  

Codeus
Nu am ce să mai explic :p

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:56)  

eu nici nu m-am legat de rima lucia ca stiam din start ca nu e poezie cu rima.da si de acord cu prima parte a ceea ce a zis traian despre poezia lui skyrain.mi-a dat impresia unui persdonaj total debusolat.dar ramanand pana la capat tot debusolat.vorbesc de personaj nu de autor.

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 21:57)  

Aş vrea să citiţi ce am scris acum 30 de minute despre mine, un fel de CV:

mă las de fumat din oră în oră
mă străduiesc să-mi iubesc aproapele
glumesc mult
aş vrea să trăiesc în nacela unui balon
nu-s poet, dar caut poezia pe oriunde
am vreo trei tipuri de vârste
nu-mi place să mă bărbieresc
mă întristez şi plâng foarte des, din te miri ce
de vreo doi ani port ochelari
călătoresc mult în vis (aici am poveşti multe)
sunt îndrăgostit aproape tot timpul
mănânc o dată pe zi
sunt şi eu în criză (de când m-am născut)
ies la pensie în 2027, dacă apuc
ministru în viitorul guvern al dictaturii Verona :p
la vreo cinci ministere
am vâslit câţiva ani
îmi place salata de leurdă cu lămâie
joc Go...

mai scriu? nu ştiu ce v-ar mai interesa :)

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:57)  

codeus
Şi ce dacă e debusolat? Vrei neapărat să se rezolve totul, vrei happy emd?

codeus  – (29 aprilie 2009, 21:58)  

mai si io care ma credeam lateral pe dreapta de poezie ce critici bag aici .de parca tata viata nu am facut decat critici.ia mai taiati-mi macaroana .

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 21:58)  

Acesta a fost, doamnelor şi domnilor, cv-ul domnului ministru al locomotivelor cu aburi! E şi asta o metaforă :)

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:00)  

Traian Coşovei zice la Emilia: "Ioana, personajul din poemele Emiliei, transcrie un discurs poetic profund şi autentic cu nişte trimiteri inspirate din universul marinsorescian. Contribuţia poetei vine dintr-un surplus de viaţă trăită faţă de un minus de viaţă scrisă. De unde zvâcnirea autenticului ce ţâşneşte printre versuri.
Versurile ei folosesc autobiograficul pentru a traduce o vocaţie poetică indiscutabilă. Condei iute, alert, spectaculos în planul expresiei poetice."

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:00)  

Codeus, nu suntem aici pentru tăiat macaroane. Tu spune ce crezi, iar noi nu suntem de acord :))

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:02)  

Oricum, vă devoalez ce a zis Traian... dacă vreţi...

codeus  – (29 aprilie 2009, 22:02)  

nu neapart Lucia ca as vrea u hapy end ti-am zis ca cea cu fularul de cald si soarele de frig imi place.din pct meu de vedere e comestibila.in rest nu stiu ce sa zic ca nu pot sa zic de bine la o poezie care nu o inteleg.poate altii le place asta e.

Lilick –   – (29 aprilie 2009, 22:03)  

Sa stiti ca va citesc. Am citit si poeziile lui SkyRain si mi se pare un tip sensibil care cauta un sens artistic in tot ceea ce vede sau aude in jur. Pare ca atinge fin, cu emotie, orice lucru, si il imbraca intr-o forma poetica, cu rima sau nu...

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:04)  

Că amândoi sunt cu muuult mai bun decât ce citim noi prin nişte reviste literare de prestigiu! Na!

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:05)  

Iar Emilia e foarte bună! Stilul băieţos - ce imi place mie cel mai mult la doamnele care scriu poezie! Bravo, Emilia!

codeus  – (29 aprilie 2009, 22:06)  

sa ma anuntzati cand treceti la Alexandra.chiar ea nu e prezenta.sau sta pe margine?

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:08)  

La Emilia îmi place mai ales poemul "Ceva ce nu prea este".
Foarte frumos: Mamele noastre nasc întotdeauna copii poeţi...

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:08)  

;))))))) imi place CV -ul lui Ploii din Cer, e minunat! Ca si poeziile de altfel!

A.M. –   – (29 aprilie 2009, 22:11)  

Bună seara,

De ce îmi plac mie multe din versurile semnate SkyRain?
Pentru că:
- nu sunt ușor de digerat,îmi solicită atenția, mă simt arheolog printre cuvinte;
- reușește să păstreze un echilibru între ludic și matur, între versurile - poncif și cele care ascund adevăruri incontestabile;
- ocolește cu grație vulgarul;
- face „sinteza zilei” cu umor;
- foarte des transmite mesajul - „ unele probleme sunt grave,dar hai să nu le luăm prea în serios; faceți o vizită în banal ( în cazul în care vă vine să urlați )”
- unele versuri mă intrigă, îmi provoacă amețeală, dar am furat o idee din poezia „Lan” - mă opresc și plec spre ce văd în fața mea. Ca să revin :)

O cititoare, întărziată.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:11)  

Da, Loreley, poemul-CV al lui mi-a plăcut şi mie foarte mult. Dar mai ales îmi place simplitatea versului, lipsa de artificii.

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:12)  

Ah, comentariul dinainte nu a aparut, nu am completat un "camp obligatoriu", spuneam buna seara, mai intai, tuturor, si ma scuzam pentru ora, care la mine e 21:10, am avut curs pana la 8 :(
Ah, as vrea sa ma pricep la poezie, mie imi place asa, neprofesionist, pur si simplu! Imi plac imaginile care se creeaza in mintea mea cand "procesez" cuvintele! Cu sau fara rima, putin conteaza!

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:12)  

Este evident că amândoi au ceva de transmis şi că cel puţin nouă, celor de-aici, ne-au transmis. Poate doar domanei, care nu înţelegea ideea...

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:13)  

Bună seara, A.M., e foarte interesant ce spui.

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:14)  

Si mieeeeee! Curat modern, pe cuvant, de-aia imi place! Uite, cine e scriitor stie sa vorbeasca, eu nu!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:14)  

Loreley, eu credeam că cine e scriitor ştie să scrie :))

maminineta  – (29 aprilie 2009, 22:16)  

Nu cred ca am cerut prea mult,voiam sa pricep...Am inteles de la doamna Lucia ca e vorba de ... alta lume si m-am retras .Poetii scriu poezii doar pentru persoane fff inteligente?

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:17)  

Ştefania, nu ştiu. Aşa a semnat. A.M., iar la urmă "o cititoare întîrziată". E ok.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:17)  

Păi de unde ideea că e scriitoare?

Lilick  – (29 aprilie 2009, 22:18)  

Ati vazut ca apare de mai multe ori in poeziile lui SkyRain acel "Of, ma"?

As vrea sa il intreb daca a existat cu-adevarat, sau e o constructie personala care creeaza emotie. Mie mi-a placut cum suna... Mi-am imaginat personajul care rosteste repetat acel "of, ma"- plin de simplitate, bunatate, dragoste...

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:19)  

Comentarii neprofesioniste: 1)SkyRain, prima poezie: Imi place stilul care ma face imediat sa vad libraria, magazinul din colt - partenerul de discutie, e ca si cum as vedea lumea prin ochii lui, ca si cum as vedea un film.
Imi place orice incursiune in cotidian prin care il vedem altfel decat banal.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:20)  

Maminineta, nu m-ai înţeles. Voiam să spun că poemul lui SkyRain era în alt univers decît ceea ce ai scris folosind aceleaşi cuvinte. Dar ăsta nu-i un motiv să te retragi! Iar poeţii... nu ştiu... se adresează ei cuiva în mod special? Nu cred.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:21)  

mamineta
Nici pomeneală! Sensibilitatea, receptivitatea pentru poezie nu implică numaidecât inteligenţă... Poate că nici Einstein nu ar fi înţeles aceste poeme...

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:21)  

Ştefania, n-am spus că e scriitoare. Cred că e o confuzie :)

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 22:22)  

Lilick
E adevărat tot ce-am scris. Ne mai spunem of, mă şi acum.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:23)  

Este evident că amândoi au ceva de transmis şi că cel puţin nouă, celor de-aici, ne-au transmis. Poate doar domanei, care nu înţelegea ideea...

29 aprilie 2009 22:12
Ştergere
Blogger Lucia Verona spunea...

Bună seara, A.M., e foarte interesant ce spui.

29 aprilie 2009 22:13
Blogger Loreley spunea...

Si mieeeeee! Curat modern, pe cuvant, de-aia imi place! Uite, cine e scriitor stie sa vorbeasca, eu nu!

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:24)  

Imi plac si asociatiile neasteptate care ma obliga sa gandesc si sa mi le imaginez, sa le leg intre ele ca itr-un tablou desi nu e evident sau simplu. E ca o provocare la a nu lancezi. La prima vedere si poate nici la a doua, nu as vedea impreuna o librarie, kefirul, pasta de dinti, blana de iepure si mai ales bucla electrica ce vine din alt univers! Dar in final, cand gandurile ne zboara, fiecaruia dintre noi, de la o idee la alta, asociatiile pe care le facem nu sunt mai putin surprinzatoare. Pentru mine e ca un exercitiu de "analyse du rêve" :)

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:24)  

"există un anestezic pentru îndrăgostiţi când suferă?"

maminineta  – (29 aprilie 2009, 22:25)  

Doamnele mele,poeziile mi-au placut si mie, recunosteam insa cinstit ca imaginile le vedeam intr-o alta oglinda.Mi-ar fi placut ca SkyRain sa-mi poata descifra asta.

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 22:25)  

Maminineta
Eu doar scriu. Poate pare banal, dar când scriu îmi vine să plâng.
Dacă nu plâng, nu scriu. Nu pot explica mai multe.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:28)  

mamineta
Există şi oglinzi deformante... Arhimede le folosea ca să dea foc la corăbii...

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 22:29)  

Îmi pare rău că nu e şi Alexandra pe-aici. Scrie foarte bine.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:29)  

Shy Rain

Fiecare este singur în faţa paginii lui de versuri, în plină singurătate publică. Dacă plângi când scrii, înseamnă că eşti poet!

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:30)  

In a doua poezie a lui SyRain, ma intrebam daca Seymour a murit... Asa am inteles eu, ca a murit - aici, recunosc, mi-am prins urechile, dar daca e s-o iau simbol cu simbol, de la dulgheri pana la insula lui Robinson, cred ca s-a intamplat o tragedie. :(((

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:31)  

SkyRain
Nu contează, important e că ai pus întrebarea!

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:31)  

Sa stiti ca eu nu ma pricep la poezii, imi plac sau nu imi plac si gata. Incerc sa inteleg, cu ale mele insuficiente cunostinte de bord - insa de multe ori ma intreb "oare ce-a vrut sa spuna poetul?" si zambesc pentru ca sigur eu pricep altceva decat a vrut el sa spuna. :)

maminineta  – (29 aprilie 2009, 22:32)  

Imi cer scuze daca am fost prea insistenta,dar asa ne-am dat seama de sensibilitatea lui SkyRain.Multe simtiri,multe oglinzi.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:33)  

Lorelay
Seymour credea în existenţa peştelui banană... căutaţi "Zece povestiri" a lui Saliger.

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 22:35)  

Ştefania
Of, mă. M-ai demascat.

maminineta
Mă simt manipulat :)

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:35)  

Acestea fiind spuse... cei doi autori vor fi programaţi la lectură!

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:36)  

Sky Rain
Poete, eşti optzecist... ştiam că eşti "cult în cap"!

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:37)  

Codeus a leşinat? Nu-l mai vrea pe analistul Traian? :)))))

Lilick  – (29 aprilie 2009, 22:38)  

Important e ca SkyRain nu pare deloc fals in ceea ce scrie. Nu forteaza sensuri, metafore, rime.
Pe alocuri versul schioapata, in cadrul unei forme perfect simetrice. Si totusi nu pare o greseala, ci amplifica cu naturalete un moment de slabiciune poate, perfect naturala.

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 22:38)  

Da, Ştefania?
Na fain. :)

Mulţumesc tuturor.
Sunt onorat, trist şi de câteva ori, fericit.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:38)  

Da, fireşte, îi invităm să citească la Ogrezeni. Emilia e bucureşteancă, mi se pare, deci va fi uşor. SkyRain, dacă ai drum în Bucureşti peste vară, anunţă-ne să-ţi programăm lectura!

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:41)  

Dintre poeziile lui SkyRain, preferata mea este Fregata cu fructe. Aici nu mai analizez nimic, nu mai am nevoie, o inteleg prea bine. Misterul lui "oare ce-a vrut sa spuna poetul?" nu ma mai face sa zambesc si nici nu mai e "mister".

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:41)  

Hei, aţi fugit cu toţii? Unde e cafeaua? Fursecurile?

Lilick  – (29 aprilie 2009, 22:41)  

@Lucia

Cati ani au autorii? :)

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:43)  

Trebuie să-i mulţumim lui don'Traian că a citit poeziile lui SkyRain şi ale Emiliei.

Ştefania  – (29 aprilie 2009, 22:43)  

Doamnelor şi domnilor, vă mulţumim pentru participare! Doamnă Verona, miercurea viitoare, ceva?

codeus  – (29 aprilie 2009, 22:43)  

nu am "lesinat"Stefania sunt inca pe aici doar ca m-am retras in ...tribuna.iar la alexandra mi-a placut de la cap la coada doar ca repetitivul numelui ioana m-a deranjat.si la stilul destul de clasic al cuvinteleor cuvantul circuit mie mi-i sa parut nelalocul lui.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:45)  

Lilick, Emilia e foarte tînără, vreo 22 de ani. Iar SkyRain, ai văzut, se va pensiona în 2027 :)

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:45)  

Inainte de a trece la urmatoarele poezii (eu sunt cea mai in urma!), mai spun doar ca "Fular de cald, soare de frig" e atat de frumos si... genial! ca are toate sansele sa devina vers cult! SkyRain, cand vei publica poeziile pe hartie, intr-o carte?

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:48)  

Miercurea viitoare, da, să vedem, cred că poezie şi eseu. Proză nu prea mai avem. Mai sunt două piese de teatru.

Deci, pe miercurea viitoare!
Vă mulţumesc tuturor, a fost încă o seară interesantă, datorită vouă!

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:48)  

Si eu ii simteam lipsa lui Codeus :)

codeus  – (29 aprilie 2009, 22:51)  

si eu va multzumesc ca m-ati tolerat e doar pct meu de vedere si nu avea rost sa mimez axaltarea cand ea nu exista.a.tot ce am scris a fost parerea sincera .poate doar faptul ca m-am "ocupat"mai mult de skyrain decat de Alexandra.stie el de ce))))

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:52)  

Loreley

Da, dar nu trebuie să pleci! Dacă mai ai ceva de spus, spune liniştită. Cred că şi SkyRain e încă pe-aici.

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:53)  

:)
In sfarsit, ar trebui sa ne obligam, cei care citim rar poezii, sa le citim mai des... Ar trebui sa-i obligam si pe politichieni sa o faca, poate ar deveni mai sensibili, le-ar aparea o inima in piept, un pic de suflet, ceva... Ahh, as vrea sa ii aud pe unii comentand o poezie, sunt curioasa daca ar putea - pe ei ii suspectez ca nu-s in stare pt ca nu au organul simtirii! Ce rea sunt! :D

codeus  – (29 aprilie 2009, 22:54)  

apropo Skyrain suparat?nu ai de ce .

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 22:55)  

Loreley

Dacă politicienii ar citi, nu poezie, ci cărţi de politologie, încă ar fi bine! Dar mulţi citesc numai PlayBoy sau ziare de sport.

Loreley  – (29 aprilie 2009, 22:56)  

Mai stau un pic atunci... Oricum, si daca "plec", ma intorc foarte des sa vad ce mai e nou :) - si cum iar am de lucru, iar o sa albesc noaptea pe-aici! :) A devenit dependenta, nu mai am scapare si nu vreau sa merg la dezintoxicare! :DD

codeus  – (29 aprilie 2009, 22:56)  

Loreley nu fi sigura ca nu ar putea comenta si oamenii politici.pana ieri nici eu nu ma credeam in stare sa scriu nici macar un cuvant depre o poezie.

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 22:58)  

Loreley
Habar n-am.

Codeus
Am să fur Fabrica de Loganuri :p
Ia-ţi Jeep.

codeus  – (29 aprilie 2009, 22:58)  

da apropo chiar a plecat toata lumea am ramas doar noi trei?

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:00)  

nu ai decat sa o furi frate.ca tot patriot raman si iau un logan din targla mana a doua nu ma tem ca ma lasa pe A2 in drum sa fac autostopul cu copos pana la bucuresti.)))

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:03)  

Unii, stim noi care, cred ca ar comenta pe poante si tot n-ar ajunge sus, in universul frumos al poeziei... Da, din pacate si eu cred ca se citeste PlayBoy si ca aceasta le este cultura si sensibilitatea - fara vreo legatura cu extremitatea superioara a unui corp omenesc, numita, anatomic, cap! Tartacuta! Dovlecel! La ei sunt pe post de capete.

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:03)  

si apropo nu m-am indoit nici o clipa de sensibilitatea ta.eu am criticat doar felul de a compune poezia.dincolo de ce transmitea o stare sau alta.si ti-am zis Fular de caldura si soare de frig a fost buna mi-a placut

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 23:04)  

Codeus, hai cu mine la Bucureşti, citim împreună. Vrei?

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:06)  

am un amarat de tzantzar imi tot da tarcvoale de ceva vreme incoace sa vezi ce-l iau la omor imediat)))

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 23:07)  

:))
Eşti fain, mi-eşti drag, să ştii.

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:08)  

hac nu ai sa vezi desi stateam bine in scoal cu citittul in fatza clasei si a declamarii daca nu ma insel asta e termenul am imbatranit.ma pierd in spatiu...temporal

Lilick  – (29 aprilie 2009, 23:09)  

Multumim de gazduire, Lucia. Si de tratatie. Mai stam pe aici, sa stii. :)

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:09)  

Draga Codeus, nu te subestima, esti mult mai valoros decat un om politic! Prin simplul fapt ca esti OM si ca te straduiesti sa traiesti frumos (am vazut eu asta rasfoindu-ti blogul) si sa evoluezi neincetat! Ei, "aia" - ca alt nume nu pot sa le mai dau, au ajuns niste modificati politic, nu mai sunt oameni! Dar ne conduc pe noi, oamenii, cu pretentia ca si reusesc de minune iar noi trebuie sa fim doar niste robotei ascultatori, si asta devine revoltator. Nu sunt o revoltata de felul meu, sunt foarte calma, dar au reusit, in 20 de ani, sa ma scoata din pepeni. Tu chiar crezi ca ar fi in stare sa comenteze o poezie, ei??? E atat de diferit lucrul asta de ceea ce stiu ei sa faca!

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 23:09)  

Eşti invitatul meu, am vorbit serios.
Noapte bună

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:10)  

mersy si reciproca e valabila.da de "convertit"la domeniul tau poetic tot nu ma convertesti.ti-am zis ca nu sunt ahtiat dupa poesis

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 23:10)  

Lilick

Nu ştiu, spunea că vine.

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:15)  

Loreley tata m-a crescut sa fiu drept.si de la asta nu abdic.cand vad nedreptate in jurul meu imi vine draci si piticii pa creier.sa fi om cu cel din fata ta si esti om si cu tine atunci.eu ma pot privi in oglinda fara sa-mi tresare constiintza altii si nu doar politicienii nu o pot face cu condstiintza curata.

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:16)  

Recitesc poeziile Emiliei Bucur, imi amintesc de Alexandru Andries, de Nicu Alifantsi si de... ah, Doamne, am un lapsus, cum o cheama pe fata aceea cu chitara, geniala, care canta folk de vreo 10-15 ani??? Cu ochi mari si sprancene mirate, si par valvoi, niciodata lung?

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:16)  

Ada Milea! :) Mi-am amintit!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 23:18)  

Mădălinei îi place Ada Milea.

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:19)  

ada milea mi-a placut din primul moment in care am vazut-o la televizor.are un fel al ei foarte transant..apropo stiti ce imagine am acuma in creier referitor la noi parca a fost o petrecere au plecat invitatii si am ramas noi cativala o ...sueta)))

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:19)  

"O sa-ti inlocuiesc numele tau, Ioana, cu zero"
:)
Mie imi place "Ioana" ei si ma bucur sa o regasesc in mai multe poezii, devine prieten si personaj de studiat si de creionat, poezie cu poezie!

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:22)  

prima si prima data cand am vazut-o la televizor fiindca nu am fost chiar de la inceputul emisiunii am avut impresia in primele minute ca vad u baiat putzin imberb dar baiat.)))dupa ce am urmari-t maii mult emisiunea mi-am dat seama ca totusi e fata

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:27)  

mai sunteti pe aici sau am ramas singur sa inchid usa ca ma ia...curentul

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:27)  

Preferata mea, dintre poeziile Emiliei, nu ma pot abtine sau o copiez aici, e minunata:

CEVA CE NU PREA ESTE

Mamele noastre nasc întotdeauna copii poeţi
Înainte ca cineva să urle că se rostogolesc pietre şi râurile dau pe afară,
Că sunetul se roade pe sunet ca un fierăstrău
În spatele răsăritului unde niciun sunet de facere sau moarte nu se aude oricum,
Lumina estompează astfel de dureri sau fericiri omeneşti,
Înainte să vină ceasul şi să arate ora fix oricum pentru alţii
Procreând sămânţa poetică şi răspândind-o spre lume
Sub forma tentaculelor umane.

Mamele noastre nasc poeţi vii,
Ca peştii strecurându-se printre placente,
Cu faptele în mâini dinainte de naştere lăsate de străbuni
Care se transformă după fiecare naştere a noii generaţii în cuvinte,
Mamele aşteaptă să cadă noaptea în ele
Cu braţele deschise în cadă,
În afară e mereu întuneric când ele plămădesc copiii din cuvinte,
Au o linişte internă şi o lume construită de la zero,
Mamele care nasc poeţi stau în tăcere pe întuneric
Ca să poată avea inspiraţie, să nu le tulbure sau influenţeze nimic germinaţia,
Cresc poezii doar cu tăcerea când se sfărâmă ca pâinea,
Ele nu se laudă că nasc cuvinte vii,
Au două lumi, pe una o văd,
Pe alta o simt pipăind culori cu buricele degetelor şi cred,
Când se ating două lumi ies fluturi abundent ca ninsorile
Doar deasupra capetelor noastre.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 23:28)  

Nu vă dau afară, dar vreau să reintroduc moderarea, deci nu vă speriaţi dacă apar comentariile un pic decalate. Oricum, eu sunt aici pînă pe la 1,30-2, chiar mai mult. Continuaţi!

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:30)  

Da, eu eram, dar reciteam inca poeziile Emiliei si ma mai minunam un pic... Te rog sa ma scuzi ca nu continuu discutia despre Ada Milea, am folosit-o doar ca imaginea a ceea ce-mi inspira lectura. Deja ma simteam vinovata ca am vorbit despre politichieni aici, unde nu le era locul, si n-am vrut sa mai divaghez.

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:31)  

Cum se va intampla, vom vota pentru cea/cel, dintre autori, care ne-au placut cel mai mult? Cand votam? Sau dam note?

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:32)  

de aceea eu am obligatoriu doua lecturi a unui text inainte de ami da cu parerea..si ti-am zis la alexandra doar repetitivul nominalului ma irita si acel "circuit 'care dupa parerea mea nu are ce cauta in poezia asta sau "suita" asta de poezii care au acelasi personaj

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:33)  

Loreley cenaclul s-a incheiat deci liber la discutii intre noi nu Lucia?

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 23:36)  

Loreley

Nu votăm, nu dăm note. Ne-au plăcut, deci îi programăm la lectură. Dacă şi acolo opinia va fi la fel de bună (la Ogrezeni vor veni mai mulţi scriitori care nu au blog, va fi un fel de juriu), vor apărea şi în volum.

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:37)  

Comentariul anterior era pentru Codeus, am uitat sa precizez "regulamentar".
Doamna Lucia, nu ne speriem, nu va faceti nici o problema :)
Si-n seara asta a fost frumos, abia astept miercurea viitoare, imi pare foarte rau ca nu pot fi prezenta de la inceputul cenaclului niciodata. :(
Dar sunt ultima, cu succes! :D

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:44)  

Loreley.am tot vrut sa te intreb.tu esti anonimul de la mine de pe blog care ai postat cateva comentarii acum cateva saptamani?

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:47)  

Inteleg... E perfect asa, v-ati gandit foarte bine.
@Codeus: de ce te-a deranjat repetitia numelui de "Ioana"? Dimpotriva, gandeste-te ca poeziile sunt mult mai interesante asa, esti obligat sa cauti de ce a vrut sa scrie asa, sa descoperi daca "Ioana" e unul si acelasi personaj, nu e rau deloc! Apoi, te poti gandi si la "Ion" dintre apostoli, fragil, delicat, protejat, cel mai iubit - imi place alegerea daca ma gandesc asa si faptul ca a ales o "Ioana" si sa vorbeasca despre un intreg univers delicat feminin.
Despre celalalt cuvant, nu m-a deranjat nici el.
De gustibus - DAR nu e o problema ca avem viziuni si pareri deferite pentru ca stii, Codeus, ca avem, toti, un univers diferit, nu putem simti si interpreta la fel - nici n-ar mai avea vreun sens si haz atunci sa o facem!
Loreley Filozoficus :))

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:50)  
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Lilick  – (29 aprilie 2009, 23:51)  

Parca tine cam putin cenaclul asta totusi. :D In realitate cam cat dureaza un cenaclu?

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:53)  

@Codeus - dar nu stiu daca toti "anonimii" au fost eu!!! Asta e problema cu anonimatul. Eu am comentat referitor la fotografie!

codeus  – (29 aprilie 2009, 23:53)  

m-am prins penaca am intuitie.nu am trafic inca asa ca nu are nici o legatura faptul ca esti rezidenta in frantza.dar daca esti atent la detalii la felul cum srie cum gandesteiti dai seama de lucrurile astea

SkyRain  – (29 aprilie 2009, 23:55)  

Doamne, voi nu dormiţi? :)

Loreley  – (29 aprilie 2009, 23:55)  

@Lilick Eu cred ca ar trebui sa dureze cateva ore bune, macar doua- trei :)
Nu stiu cat! Oare este consemnat in cronicile primelor cenacluri? Nu m-am intrebat niciodata!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2009, 23:55)  

Lilick

Ţi se pare puţin? E bine, n-are timp lumea să se plictisească :)
Un cenaclu "real" ţine vreo două-trei ore, dar online e mai greu.

Lilick  – (29 aprilie 2009, 23:59)  

@Loreley, Lucia

Cam la doua-trei ore ma gandeam si eu. :)

codeus  – (30 aprilie 2009, 00:00)  
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
codeus  – (30 aprilie 2009, 00:01)  

un cenaclu real poate nu ar dura nici macar atat.sa ne spuna Lucia ca ea e in domeniu.

Lucia Verona  – (30 aprilie 2009, 00:02)  

Lilick

Dacă e cazul şi lumea mai are de comentat, putem să stăm şi mai mult, data trecută am stat aproape două ore.

codeus  – (30 aprilie 2009, 00:10)  

si acum cat am stat Lucia de la 9 jumate pana dupa 11aproape doua ore

codeus  – (30 aprilie 2009, 00:15)  

opss acum mi-am dat seama pai Loreley o sa intri in sfera mea de activitate dupa numirea in fruntea ministerului in relatia cu diaspora.he he he

Loreley  – (30 aprilie 2009, 00:16)  

@Codeus - am comentat la tine :)

Loreley  – (30 aprilie 2009, 00:18)  

@Ahhh, nu m-am gandit, asa e! Pot sa ma fac blonda si sa iti fiu consilier daca vrei, da' tot o sa comentez cand o sa am ceva de spus! :))

codeus  – (30 aprilie 2009, 00:25)  

te mai indoiai ca suntem prieteni.da aici cu farncezul-italian m-ai dat gata.poata ca m-a citit dar de comentat nu a facut-o.ti-am zis ca nu am traficul instalat si iar imi da Lucia in cap ca-s greu de cap.da asta e si eu ma descurc destul de greu in hatzisul asta cu calc..deci chiar nu stiam de persoana respectiva ca intra pe blog.cine stie ce surprize o sa am cand o sa reusesc sa-l instalez o sa vad la steaguri de o sa raman tamp)))

codeus  – (30 aprilie 2009, 00:27)  
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Loreley  – (30 aprilie 2009, 00:38)  

Da, cum sa nu, trecem :)
Nu, el nu a comentat, saracul, dar copiaza si traduce texte - cauta particularitati de limbaj si nu l-am putut ajuta altfel, invata romaneste de trei ani, cu multa pasiune, i-am dat o lista de bloguri printre care si al tau. Pentru el aveam musai nevoie de poza cu satul si de zona in care te situezi pentru ca va veni "pe teren" in vara.
Noapte buna, doamna Lucia, ne scuzati, va rugam, pentru "bisericuta" din coltul nostru!

codeus  – (30 aprilie 2009, 00:39)  

skyRain treci la mine ca facem sueta.to be continued.hai ca s-o fi saturat Lucia sa ne tot aprobe comenturile.la mine e pe liber.

Lucia Verona  – (30 aprilie 2009, 00:41)  

Noapte bună, nu mă deranjaţi, oricum mai stau puţin pe aici... Deşi mi-e cam somn...
Vă aştept oricînd cu drag.

emilia –   – (30 aprilie 2009, 01:00)  

abia acum am vazut intreaga activitate: postari, comentarii :) imi pare rau ca am descoperit asa tarziu deja e 00:40.... insa sunt sigura ca cine a participat la acest cenaclu on-line va reveni si va vedea si ultimul meu comentariu... tardiv...am 23 de ani, sunt la masterul Comunicare si Relatii publice. am participat din 2007 la o serie de concursuri nationale unde am obtinut premii si de aici au urmat si publicarile in unele reviste literare. reusesc sa imi fac timp aproape in fiecare saptamana sa particip la un cenaclu literar ( macar la unul...)pentru a-mi incarca bateriile cu literatura de calitate. desi uneori am observat ca este bine sa pastrezi o anumita incertitudine asupra activitatii literare, pentru ca de-a lungul timpul mi-am dat seama ca daca incepi sa enumeri premii sau publicari in reviste etc se interpreteaza gresit...la fel cum poate fi parte negativa si sa fii debutant in ale poeziei... depinde fiecare din ce unghi critic priveste... am impresia ca orice ai face esti pe muchie de cutit... pentru unii e bine sa ramai mereu la un stadiu de vesnic inceput, pentru altii e bine sa fii " destul de in fata"...

Lucia Verona  – (30 aprilie 2009, 01:06)  

Dragă Emilia, mă bucur că ai ajuns pe-aici, chiar dacă mai tîrziu. Aveam biografia ta, dar special nu am postat-o, poemele tale vorbesc de la sine, au plăcut, ne-au plăcut şi vei fi invitată să citeşti la Ogrezeni. Iar eu te invit la ediţia următorare a cenaclului, miercurea viitoare. De obicei în weekend postez textele care vor fi comentate, să aibă timp lumea să le citească. Te aşteptăm!

emilia –   – (30 aprilie 2009, 01:25)  

ioana stiu ca e un nume destul de obositor citit intr-un grupaj de texte "Ioana". insa nu in toate textele apare si ea:)...unele sunt libere...fara prezenta sau nicidecum in jurul ei....ciudat este este insa, ca desi stiu ca exista riscul unui saturatii de "ioana", cand textele sunt puse unele langa altele, as prefera ca primul meu volum pe care sper sa am curajul sa il public vreodata ( chiar primul meu premiu obtinut a fost cel pentru debut in volum...lucru pe care l-am amanat si il aman si pana in ziua de azi...) sa fie sub dominatia ioanei pana si titlul lui sa aiba ceva din ea... pentru ca intr-adevar cum spune dna sau dsoara Loreley, este ca o poveste, insa nu i-am stabilit inceptul si incheierea...inca e doar o linie....pana va fi o dreapta, pana ii vor creste margini...mai trece...:)

Lucia Verona  – (30 aprilie 2009, 01:30)  

Nu mă deranjează numele Ioana. Iar linia de care vorbeşti se va împlini, sunt sigură. Îţi doresc succes şi te mai aştept pe-aici.

emilia –   – (30 aprilie 2009, 01:33)  

multumesc pentru invitatii.

voi veni la Ogrezeni si reveni pe acest blog cu placere.

CELLA –   – (30 aprilie 2009, 10:32)  

nu mă împac cu gîndul că miercurea, din motive absolut independente de voinţa mea nu pot fi prezentă la dezbateri
mă văd obligată să zic acuma asta, deşi producţiile literare puse în discuţie le-am citit(şi piesa Oanei şi prozele şi poemele), doar pentru faptul că SkyRain scrie o poezie absolut specială pe care o "aspir" nu o citesc atît de mult îmi place
să-l "analizezi" doar prin lectura poemelor puse în discuţie mi se pare cumva nedrept
poate sunt subiectivă dar poezia lui este "în cheie" :)
îi citesc poemele pe blog, nu comentez că mi se pare cumva aiurea să "comentezi" poeme ... oricum dacă eu aş da premii lili lui SkyRain i-aş da !!!
în ce o priveşte pe tînăra poetesă nu mă pronunţ ... aş fi vrut mai multe poeme
poemele nu se dantelăresc din vorbe ... mai ales "hai să le analizăm ... ce-a vrut să zică poetul ... tra, la, la ... " asta-i reminiscenţa învăţăturilor noastre ... Hmmmmmmmmmmm
SkyRain, primeşte salutul meu, absolut luminos, scrii o poezie pe sufletul meu

Lucia Verona  – (30 aprilie 2009, 10:48)  

Cella
Îmi pare rău că n-ai putut să participi în direct, dar îţi mulţumesc pentru comentarii. Să vedem, poate mutăm cenaclul în altă zi.

[D][S][N]  – (30 aprilie 2009, 12:05)  

Plec! Va las un nou concurs, pentru cine are chef...
http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/04/30/sotia-presedintelui/

Loreley  – (30 aprilie 2009, 15:32)  

@Cella are dreptate cand vorbeste despre reminiscenta invataturilor noastre, m-am gandit la asta si eu,de mai multe ori, vazand ca devine o a doua natura.

CELLA –   – (30 aprilie 2009, 19:15)  

mulţumesc, doamna Lucia dar chiar nu vreau să vă schimbaţi obiceiurile din pricina indisponibilităţii mele, sunt o persoană "cu lungul nasului" :)
promit să-mi spun părerea cînd am una, în rest nu mă bag ... eu sunt oaspete, gazda dispune, musafirul se supune :)))
de data asta am considerat că trebuie să zic ce-am zis pentru că "m-a ars" absenţa, preţuiam prea mult tema

@Loreley - merci, mi-aş fi dorit ca sistemul de învăţămînt să-mi dezvolte creativitatea şi să mă ajute să mă descopăr pentru a hotărî ce voi face nu să-mi impună "analize pe text", toceală şi mii de alte îmbibări artificiale şi inutile pentru a face "ce trebuie" ... poate drumul meu ar fi fost altul ... poate ... că nu toţi sunem speciali
să fi scris eseuri despre-un poem nu comentarii ... să fac corelaţii să ... să ... să nu "mi se dea" ... să fi fost încurajată şi îndrumată să vreau să caut ...
eh, măcar de-ar fi altfel copiilor de azi ... helas
nu mai sper, în timpul vieţii noastre, aici, acum

@SkyRain - de nada, miră-te :) eu chiar obişnuiesc să spun exact ce simt, mă autodenunţ : sunt suspect de sinceră
de foarte multe zile nu m-au atins atît de profund nişte versuri cum au făcut-o astea, de-un parexemplu :

"Spune jazz,
Nu pot, nu am voie

Îţi cer permisiunea să plîng
Şi să scriu poezii pe timp de război
pe apă, în păduri, în ochii tăi

Am nimic, e joi. "

cheapeau, poetule

Scarlet Aurora  – (1 mai 2009, 00:06)  

Cu întîrziere şi cu părere de rău că nu pot ajunge miercurea la cenaclu, am să spun şi eu doar atît: mi-au plăcut ambele grupaje de poezii.
Nici eu nu voi face niciun fel de analiză a textului şi nu am să caut mitul lui Osiris şi al lui Isis şi părerea lui Alexandru Paleologu despre implicaţiile acestuia, şi alte aberaţii de genul care apar în deja clasicele comentarii numai-bune-de-tocit de la liceu... Poezia se citeşte şi se simte, nu se învaţă! Şi îmi exprim şi eu părerea de rău că în continuare poezia este răstignită (cum bine spunea o profesoară de la cenaclul nostru din liceu) şi ţintuită cu tot felul de interpretări şi de analize.

Eu deja m-am abonat la poeziile lui SkyRain, iar cît despre Emilia, numai cuvinte de laudă!

Şi doamna Coşovei a grăit un mare adevăr! Aceste texte sunt mult mai valoroase şi mult mai bune decît... cum s-o spun cît mai elegant posibil?!... tîmpeniile publicate în revistele literare de prestigiu. Chapeau, doamnă! Aţi pus punctul pe I!

Felicitări, domnule SkyRain şi felicitări Emiliei!

Oana  – (2 mai 2009, 18:09)  

Imi pare rau ca am lipsit la cenaclu, dar tot mi-am facut temele. Sper ca Sky sa ma ierte de data asta, dar avionul nu ma astepta :)

Poezia, mie imi place. Imi plac si versurile albe si cele imperecheate, incrucisate etc. Asa ca n-am o problema cu asta. Poeziile mi-au parut a fi exact cum trebuie. Au mesaj si tot ce trebuie. Ca tehnica nu ma pricep sa spun. Dar daca mi-a sunat frumos la ureche si as reciti oricand cu mare placere, asta inseamna ca poetul si-a atins scopul in ceea ce ma priveste. Foarte frumos!

Lucia Verona  – (2 mai 2009, 18:12)  

Oana,
Data viitoare te aşteptăm :)

Oana  – (2 mai 2009, 18:19)  

Asa, am terminat si cu Emilia :) Agresiva, nu foarte, dar suficient, deci imi place. E pe sufletul meu. Din punctul meu de vedere ambii poeti merita o nota mare si sa ajunga la lectura. Cum altfel?

poeta –   – (10 mai 2009, 11:14)  

@ Cella: nu stiu de ce am mai auzit folosindu-se cuvantul "poetesa" insa nu mi se pare compatibil cu poezia care este o arta, ceva pur. mi se pare o diminuare a actului creatiei. iar cuvantul poet nu e specific barbatilor, la fel de talentate si puternice pot si poetele ;)

Lucia Verona  – (10 mai 2009, 15:57)  

@poeta

Se acceptă şi poetesă. Important e să scrie bine.

Trimiteţi un comentariu

No, no, they do but jest, poison in jest; no offence i' the world

WS

AFACEREA CLONEGATE

CRIMA DE LA JUBILEU

LABIRINT OBLIGATORIU la Tritonic,ro

Fără canguri

Archives

Disclaimer

Acest blog este scris, ca şi cărţile autoarei, cu î din i. Autoarea, care a învăţat să scrie în secolul trecut, consideră că, pe de-o parte, folosirea a două litere pentru acelaşi sunet este o risipă, iar pe de altă parte, introducerea entuziastă, dar prost elaborată, a lui â din a, ca semn de ieşire din totalitarismul lui î din i, nu ţine seama de etimologia cuvintelor, expunîndu-ne ridicolului. În acest sens, rugăm forurile în drept să explice de ce verbul ridere devine a râde.