marți, 7 aprilie 2009

Alergii de primăvară

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu de la o vreme am o stare foarte ciudată. Cred că e o boală. Psihică. Am senzaţia că trăiesc într-o lume schizoidă - pe de-o parte întîmplări adevărate, normale, adică războaie, summit-uri, falimente, crize, accidente, catastrofe, alegeri, atentate, şomaj, recesiune, iar pe de altă parte un lung serial de desene animate pe care-l văd la televizor pe toate canalele: unul dintre personaje, al cărui nume începe cu B, este arestat ca să mascheze potlogăriile altui personaj al cărui nume începe tot cu litera B, în timp ce un al treilea personaj, al cărui nume - aţi ghicit, bravo! - începe tot cu B, se ridică pe vîrfuri ca să-l vadă şi pe el cineva.
M-am săturat. M-am săturat de filmul ăsta, mi-e greaţă, mi-e rău, dar televizorul meu parcă ar fi defect, nu are alte filme, îmi aduce aminte de bătrînul televizor de dinainte de 1989, care era şi el defect, nu mergea decît două ore pe zi.
Am fost şi la medic. Mi-a făcut analize, i-am descris simptomele - greaţă, dureri de cap, mîncărimi, oboseală permanentă, lehamite - şi în cele din urmă mi-a spus că sufăr de o formă foarte gravă de alergie, pe care a constatat-o în ultima vreme la majoritatea pacienţilor: alergie la litera B. Este o alergie deosebit de agresivă, rezistentă la medicamentele obişnuite, la cele homeopatice, la ceaiurile medicinale şi la leacurile băbeşti. Nici un tratament în străinătate nu ajută, pentru că la întoarcere boala revine chiar mai în forţă. Singurul remediu, mi-a spus medicul, este înlăturarea cauzei.

5 comentarii:

  1. io ce sa ma zac Lucia ajung la cocluzia gargaritzei .incep sa mi-i se dezvaluie instictele criminale cand mai vad odata pe vreun b pe la tele.oi incepe maine poimaine sa ma uit ca mujer la telenovele pe acasa tv.sau fixez pe discovery si nu mai schimb nici daca vine potopul.apropo am si io o rugaminte ca esti tot pe blog spot cum fac cu functia aia de statistica sa functioneze sa vad si io cati si cine imi intra pe blog.ca habar nu am.please

    RăspundețiȘtergere
  2. Codeus
    Da, da, Discovery, asta-i soluţia :)

    Nu ştiu cum funcţionează statistica la blogspot, eu am Google Analytics şi două contoare văzute pe la alţii, dar am să mă uit şi îţi spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am uitat. Ei recomandă o listă de contoare, o găseşti la

    http://help.blogger.com/bin/answer.py?hl=en&answer=42078

    Primul, Google Analytics, este şi cel mai simplu de configurat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai eu nu tot despre asta vorbeam? :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!