joi, 27 mai 2010

Literatura şi autostrada (note de drum cu lansare de carte)

M-am simţit bine la lansarea de la Irish Pub din Cluj. Oana zice că a fost în salonul pentru nefumători. N-am observat. Eram prea ocupată să discut cu cei prezenţi, să beau bere şi să dau autografe. M-am bucurat să-l cunosc personal pe excelentul nostru amfitrion, Andrei Crivăţ, aşa cum m-a bucurat foarte mult prezenţa la lansare a doi scriitori clujeni - Diana Adamek, pe care pînă acum o cunoşteam doar din cărţi (vă recomand să citiţi romanele "Vasco da Gama navighează" şi "Pădurea mătuşii Clematis") şi dramaturgul Flavius Lucăcel. Alţi scriitori din Cluj erau la Satu Mare, la festivalul Poesis. În schimb, i-am întîlnit la Cluj pe bloggerii sătmăreni Crina şi Darius, iar ieri dimineaţă (îngrozitor de dimineaţă, la 7,34) am apărut împreună cu Bogdan Hrib în emisiunea matinală a TVR Cluj, apoi am băut o cafea cu Adi Hădean şi am discutat despre artă. Artă culinară şi fotografică.
Asta a fost, mai citiţi şi ce a scris Oana.
Şi acum, poze!
Adi Hădean duminică, la Verde Cafe din Bucureşti.

Şi eu, la acelaşi eveniment.
Aici dădeam autografe în Pub (foto: Oana Stoica-Mujea)
Adi Hădean, Oana şi Bogdan, ieri la cafea.



Şi eu, la aceeaşi cafea (foto: Adi Hădean)

Drumul.

12 comentarii:

  1. Noroc cu voi, ca mie Bogdan a ratat sa-mi povesteasca de intalnirea cu Adi Hadean! uuuf....am ratat

    RăspundețiȘtergere
  2. @Teodora Hrib
    Teo, vor mai fi ocazii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Prea putine poze!!! Unii dintre noi nu "stie sa citeste" si se mai uita pe poze...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ivona
    N-au prea ieşit pozele din Pub cu aparatul meu :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucia, mă bucur că m-am întîlnit cu voi. Pe Oana și pe Bogdan nu-i cunoșteam decât din cărți:-) iar poveștile tale despre restauante și mâncăruri sunt atât de reconfortante și de normale la cap încât am plecat de la întâlnire foarte odihnit:-)

    RăspundețiȘtergere
  6. @hadean
    Şi eu mă bucur că ne-am întîlnit, avem multe de povestit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu stiu cine e nenea ala cu barba. Hmmm

    RăspundețiȘtergere
  8. @Oana
    E un editor, n-ai de unde să-l ştii :p

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie mi-e putin cunoscut tipu' ala dar nu stiu de ude sa-l iau ...

    RăspundețiȘtergere
  10. @pisicaneagra
    Oana şi cu mine glumeam :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Să vă fie de bine, Doamnă, şi să mai faceţi. Şi poate-l luaţi pe nenea din prima poză şi pe la Ogrezeni. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Neliniştitu'
    Mai facem, sigur că da. Poate îl invităm şi pe nenea din poză :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!