duminică, 16 mai 2010

Premiile Lili - un festival pe vreme de criză

Astăzi, o delegaţie reprezentativă a Comitetului Premiilor Lili a făcut o vizită de stat şi de lucru la Centrul Cultural Ogrezeni, unde la sfîrşitul săptămînii viitoare va începe festivalul de literatură.
Delegaţia a fost întîmpinată cu flori.
A fost evaluat stadiul de implementare a programului guvernamental "Prima hazna".


Nu a fost o vizită formală. Membrii delegaţiei au luat parte activă, alături de directorul executiv, la implementarea programului guvernamental "Primul pavilion".
Vizita s-a încheiat cu o masă tovărăşească.

25 de comentarii:

  1. Ah, ce rau imi pare ca nu am venit. Am zis ca ploua si... m-am trezit tarziu. Insa era soare. Ca sa ma razbun, am fost si eu totusi in Herastrau si pana la Snagov.

    Mai, masa voastra tovarasca nu prea e de criza. Vede dusmanul de clasa si... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari lui Cody pentru "prima hazna". :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lilick
    Da, păcat că n-ai venit, dar vara abia începe.
    Crezi că se supără cineva că am mîncat pepene cu jambon? Asta aveam în frigider :p
    Cody merită cu prisosinţă felicitările pentru "prima hazna"!

    RăspundețiȘtergere
  4. mai cum se face ca haznaua, care stiu in cel mai mic amanunt cat e, pare mai mare in poza. stau ase in dunga si ma gandesc oare daca Boc arata cum arata in poze, in realitate e si mai mic de atat )))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cody
    E foarte mic. Aproape că nu e.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna dimineata Lucia, un inceput de saptamana cat mai frumos

    RăspundețiȘtergere
  7. Lucia,

    Codeus are parfum de Mateiu, mi se pare mie sau chiar aşa este?

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragi tovarăşi,

    În prrrimul rrrînd vrrreau să-mi fac autocritica. N-am fost clarrr (nu fusei, bre, nu fusei, asta e). Eu am vrrrut să mă rrrefer la „Imprrresiile” tovarrrăşului nostrrru Codeus, tovarrăş de nădejde în descrierrrea noilor rrrealităţi rrromâneşti, a rrromului nou, adică a omului nou am vrrrut să spun, nu la munca şi rrrealizărrrili sale de excepţie în funţia de marrre rrrăspunderrre încrrredinţată de conducerrrea de parrrtid şi de stat (la umbră, bre, când se hodineşte), aceea de dirrrector executiv (a executat câte o implementare la tot ce-a avut la îndemână, başca şi una adâncă, pentru Boc).
    Îl felicit din toată inima, pe această cale, şi văăă doriesc, tutulllor, să-i urmaţi exemplul!
    Noapte bună, tovarrrăşi! (Atenţie, ultimul stinge lumina).

    RăspundețiȘtergere
  9. @Bordelezu
    Silvuple, sunt întru totul de acord cu autocritica şi cu restul magistralei cuvîntări.

    RăspundețiȘtergere
  10. Silvu ple, Lucia, mi se părea mie că am uitat ceva, dar m-au furat „Impresiile”.

    Acum fac şi eu ca ţaţa din povestirea lui Codeus – bronzat îi! – mă uit ce bine e implementat pavilionul, dar mai e ceva... în stampa digitală cineva îi gâdilă stamba, ori eu nu i-am trimis până acuma nicio fetică lui Codeus! Cine-o fi, că mor de curiozitate :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Bordelezu
    Silvuple, eşti sigur că n-ai trimis-o tu?

    RăspundețiȘtergere
  12. @Bordelezu
    Atunci cred că e prietena mea Anda.

    RăspundețiȘtergere
  13. ce pot sa comentez la ce...comenteaza Borde? mai bine tac

    RăspundețiȘtergere
  14. @Lucia

    Îmi vine să râd de unu’ singur. De ce te întrebai, că şi dacă mi-ai spus tot nu ştiu cine e.

    Aşa păţesc ori de câte ori merg la ţară, doar că eu sunt în locul tău iar în locul meu e tanti Ariclia. Îmi iau telefoanele cu mine, dacă mi se întâmplă ceva, Doamne fereşte! măcar un mesaj să dau dacă e să dau colţu’, şi răspund la ele, ce să fac, cine mă sună o face cu un motiv, nu? Ba mai mult, imi iau şi laptop-ul, dar p-ăsta nu-l scot din cameră, pe cât e posibil, dar unde e un loc de instalat „biroul”, vara, mai bun decât la umbra nucului, langă fântână, pe iarbă? Cum biroul meu e digital, analogică mi-e doar semnătura cu plaivazu’, musai câteodată, laptopu’ iese la vedere.
    He-he, să vezi discuţii, comentarii, întrebări peste întrebări. O adevărată poveste, dar acum nu mai e timp pentru poveşti, silvu ple.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Codeus

    Taci, poate o fac pe Lucia sa recunoască parfumul :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Lucia, in cazul in care se mai pune joi de-un cenaclu, as putea "cotiza" si eu cu un nou text.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Augustin Rădescu
    Poţi să trimiţi textul, dar cred că ai să-l citeşti direct la Ogrezeni, poate chiar săptămîna asta, dacă nu plouă.

    RăspundețiȘtergere
  18. Olala, la Ogrezeni nu se simte deloc criza!

    RăspundețiȘtergere
  19. @El Desdichado
    Încercăm s-o ignorăm :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!