vineri, 28 mai 2010

Cine l-a ucis pe Marx? UPDATE: Am aflat cine l-a ucis pe Marx!

Răspunsul îl puteţi afla vineri seara la Ploieşti. La teatrul Toma Caragiu, unde va avea loc, începînd cu ora 18:30, premiera piesei "Cine l-a ucis pe Marx" de Horia Gârbea. Este un musical în regia lui Lucian Sabados, iar răspunsul la întrebarea din titlu îl veţi afla doar la sfîrşitul spectacolului.
UPDATE: Am aflat cine l-a ucis pe Marx! Puteţi afla şi voi, pentru că trupa ploieşteană va prezenta acest spectacol şi în Bucureşti, sîmbătă 5 iunie, ora 19, la Teatrul Odeon.
Mi-a plăcut foarte mult. Cunoşteam piesa (da, v-am păcălit, ştiam de la început cine l-a ucis pe Marx), dar spectacolul de aseară a adus multe elemente noi. În primul rînd, este comedie muzicală, deci Horia Gârbea a adăugat texte pentru cântece, dintre care cel puţin unul - "Evul mediu românesc" are şansa de a deveni şlagăr. A mai adăugat şi personaje, la cererea regizorului Lucian Sabados, care a realizat un spectacol dinamic, un spectacol de atitudine, cu numeroase aluzii la actualitatea politică. Nu spun mai multe, mergeţi sîmbăta viitoare să vă convingeţi!
Am să dezvălui, totuşi, una dintre surprizele din final: toţi interpreţii au ieşit la aplauze purtînd veste galbene pe care scria: -25%!

15 comentarii:

  1. Multumesc pentru popularizare. Sa ne vedem cu bine azi si sa vedem cu bine piesa.

    RăspundețiȘtergere
  2. ACESTA ESTE CEL MAI IMPORTANT MESAJ TRIMIS VREODATA MULTI VOR FI INDATORATI PENTRU PUBLICARE. EL ANUNTA IMCEPUTUL SFARSITULUI……



    SEFUL CIA LEON PANETTA LA BUCURESTI
    CINEASTUL ROBERT HORVATH AI ANMANEAZA UN DOCUMENT TERMINAL
    PENTRU REGIMUL BASESCU.

    From: valentin_vasilescu
    Subject: FILMUL ...BASESCU SI TERORISMUL INTERNATIONAL
    Date: May 27, 2010 11:25:17 AM EDT
    www.myspace.com/val2002

    Fragmente din declaratia lui Valentin Vasilescu, fostul comandant al aeroportului Otopeni si fost deputat de Bucuresti, data recent intr-o baza aeriana secreta de la periferia New York-ului in fata unor ofiteri de rang inalt ai FBI.
    Robert Horvath raspunde : Am remis ultimul document cu clarificarile cerute
    domnului Brian Lutz Attaché, U.S. Secret Service ( AMBASADA SUA -BUCURESTI ) cu rugamintea de a fi predat de urgenta lui L. Panetta directorul CIA inaintea intalnirii cu Presedintele Romaniei Traian Basescu. Inceputul filmarilor depinde de desfasurarea celor doua anchete- Cea americana si cea a serviciului Interpol de la ONU.
    Intrebarille pentru interviu vi le trimit curand. Interviul va fi remis presei internationale si va fi postat la Clubul Presei Straine New York.
    Pana atunci va rog raspundeti pe scurt ( maximul 3 randuri ) la doua intrebari
    1 Presedintele Basescu a fost involvat in tranporturi ilegal de arme catre organizatii sau
    regiunilor aflate sub embargou ONU. ?( precizati aprox numarul transporturilor )
    VASILESCU Iata declaratia mea :Bout business was to illegal transfer of Romanian Governement weapons loaded on Bucharest-Otopeni military apron for almost HUNDRED flights with destination DR Congo, Angola, Iran, Liberia, Sudan, Rwanda, Uganda etc……… Bout airplane registred in Moldova ER-75929 operated 73 flights of Romanian build smuglling weapons for Africa at military apron of Otopeni-Bucharest airport under Air Acvila ( RRM code ), a Romanian Department of Defense company.” Am inregistrat in secret pe Presedintele Romaniei confirmand ca acesta avea cunostinta de uriasul trafic ilegal de arme.
    2 S-au trimis rachete romanesti teroristilor columbieni FARC?


    "Catre FARC au fost trimise rachete sol-aer IGLA-S24 fabricate in Romania. Transportul rachetelor romanesti a fost facut cu avioane provenite din Romania si asigurata de piloti romani."
    Raspunsul la intrebarea doua este deosebit de importanta. Exportul rachetelor sol-aer duce automat la pedeapsa de 30 de ani puscarie conform legislatiei americane, iar moartea a pilotilor sau a soldatilor americani poate duce pe Basescu pe scaunul electric.
    Trimit urgent raspunsul catre Departamentul de Stat ( Romanian Desk ). El trebue sa ajunga inainte de plecarea lui Panetta de la Bucureti.
    
 Vom face treaba buna impreuna in interesul general.
    URMARITI ZILNIC BLOGUL MEU- FAC MEREU REFERIRI LA DUMNEAVOATRA. ( Vezi interviul cu BOUT )
    Cu respectuasa prietenie
    Robert Horvath DEVA - cineast USA
    http://devanewyork.blogspot.com/
    http://www.devagallery.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ia uite cât motiv de bună-dispoziţie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. poi 16 ani am :D . Dar cum ajung la București? Aici am eu o problemă...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Horia Gârbea
    Succes!

    @kelthghost
    A, da, e o piesă plină de haz!

    @adakiss
    Da, e o problemă... Cine ştie, poate mai apare o ocazie...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cinci iunie ? Da, se poate, fiind sîmbătă. Mergem !

    RăspundețiȘtergere
  7. @Matilda
    Foarte bine, o să-ţi placă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Damn, putem chiuli de la nunta?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Oana
    Nu prea cred, eu de asta m-am dus la Ploieşti :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lucia
    Multumesc, Lucia pentru prezenta la Ploiesti si vorbele bune.
    @Restul lumii
    Veniti simbata la piesa! Si eu cred ca „Evul mediu românesc” e bun de slagar. Meritul e al compozitorului. Eu cu versurile. De fapt e vorba de prolog: „Corul țiitoarelor lui Vodă”. Citez o strofă:
    Doamna ţării e ciufută
    Că bărba-su n-o sărută.
    Vodă este cam bolnav,
    Cursul valutar – firav,
    Dar bărbaţii tot plătesc
    În Evul Mediu românesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bonjour Lucia,ça va bien? ))) ies in oras, mai vorbim

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anonim
    Nu te contrazic în privinţa vestei galbene. Spectacolul însă nu mi s-a părut ilogic.
    Dar nu pot să-ţi public comentariile dacă nu le semnezi - am scris de sute de ori, cred, că nu accept comentarii anonime.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!