Iar e joi, deci avem cenaclu. Cenaclul online /6

Online, la ora 22, pe acest blog. Diseară vom discuta, cît de obiectiv vom fi în stare, despre proza prietenului nostru Codeus, supranumit Cody, ale cărui scrieri le cunoaşteţi, mulţi dintre voi, de pe blog.
Citiţi pe blogul Premiile Lili textele despre care vom discuta la cenaclul.online, iar diseară ne întîlnim aici.
Mai spun o dată, pentru cei care se află aici prima oară: nu accept comentarii anonime. Dacă nu vă puteţi loga decît ca anonimi, semnaţi comentariul ca să ştim cu cine stăm de vorbă.

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 16:02)  

Lucia, parerea mea ar fi sa-l invitam la Ogrezeni!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 16:15)  

@Augustin Rădescu
Dacă spui tu, îl invităm :))

renata  – (29 aprilie 2010, 19:33)  

Uite care-i treaba...
Nu ştiu exact ce fac la ora 22 şi poate nu pot.
Dar am citit textele lui Cody cu neţărmurită uimire.
Pe lângă neglijenţe copilăreşti (uneori lipsa unei virgule schimbă înţelesul frazei, dar, dacă autorul hotărăşte, se poate renunţa consecvent la acest semn de ortografie spre a-l lăsa la latitudinea cititorului), am găsit observaţii de mare rafinament, cum e aia cu nicio femeie nu-şi părăseşte poşeta.
Un ritm care se impune de la sine şi o temere nejustificată, că vorbeşte prea mult despre el.
Păi eu cred că, atunci când scrii ceva, dacă descrii o bornă kilometrică, un cititor avizat ştie că ai scris despre tine.
Mai are Cody ceva care mă lasă cu gura căscată: mă face să nu-mi pese că în povestea lui nu se întâmplă nimic grav, esenţial, că, poate, subiectul se termină brusc, fără motiv, poate s-a dus să-şi ia un pahar de apă, o fi sunat telefonul, poţi continua tu povestea. Autorul nu se supără, fiindcă a lăsat destulă atmosferă şi deja te-a familiarizat cu ritmul.
Aş scrie oricând, cu plăcere, o povestire la patru mâini cu Cody!

Nu, nu cred că poate fi INVITAT la Ogrezeni. Din motive pe care el le cunoaşte. :))
Dar , teoretic vorbind, tipul ăsta de scris se invită fără ezitări la Ogrezeni.
(Of, Lucia, sper că ai înţeles ce vreau să zic!!!)

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 20:08)  

@Renata
Sigur că am înţeles. Da, ai prins esenţa scrisului lui Cody.

Lilick  – (29 aprilie 2010, 21:26)  

Mie, ce scrie Cody, pur si simplu IMI PLACE. Si nu spun asta pentru ca ne e prieten. El stie ca i-am tot spus asta demult, cand ii scriam: "continua" sau "mergi mai departe" sau "astept cu nerabdare continuarea". Nu numai ca imi place dar ma stimuleaza sa si comentez. Mi-ar placea sa ascult textele, citite de cineva, poate chiar de el... Cody e un bun povestitor. Apoi fiecare text deschide o mica tema de dezbatere, pe subiecte simple, umane, de suflet. Imi mai plac descrierile lui Cody, sau acea puritate si candoare cu care ne introduce in lumea lui, fara sa bruscheze, cu nostalgie si multa visare. Imi place umorul deosebit de fin... Imi place si atunci cand scrie despre NIMIC, un lucru pe care putini cred ca pot sa il faca. Ce mai, il astept cu drag la Ogrezeni! Oups, e acolo? Atunci sa ne astepte el pe noi!

Din pacate, nu stiu cat pot sa intru in seara asta dupa ora 22:00. Trebuie sa fac bagajele si sa ma pregatesc pt mare. Plecam maine la prima ora. Dar o sa citesc toate comentariile voastre cum pot. Bafta, Cody! :)

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 21:34)  

@Lilick
Drum bun, să vă simţiţi bine acolo!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:01)  

Văd că iar se adună greu lumea.

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:02)  

am sosit si eu. cu sentimente amestecate, sper sa nu ma intrebati cum ma simt ca nu va...spun

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:04)  

Cody, nu te intrebam :P

valive  – (29 aprilie 2010, 22:05)  

Bine v-am gasit.
Se pare ca odata cu premiile astea am invatat sa ma destind mai bine. Sper sa fie un lucru bun. Despre ce a scris Cody as avea cate ceva de spus, dar mai e timp, inca.

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:07)  

sa-i raspund Renatei in primul rand. oricand cu placere, chiar mi-ar placea sa scriem la ...patru maini

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:07)  

Asa, a venit si Vali, sa ne adunam.

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:08)  

Cody, si eu vreau sa scriu cu tine la patru maini.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:09)  

Cody, văd că ai început să primeşti propuneri de colaborare, e foarte bine!

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:10)  

ops. Oana la asta chiar nu ma asteptam, asa cum nu m-am asteptat din partea Renatei

valive  – (29 aprilie 2010, 22:14)  

Chestia cu scrisul la 4 maini imi aminteste de un roman: "Arta de a nu scrie un roman" de Jerome K Jerome. Citit-l daca vreti sa invatati cum e cu scrisul la mai mult de doua maini.

James  – (29 aprilie 2010, 22:15)  

Frumoooos! Nu m-am putut opri din citit! Desi asta nu e chiar o surpriză! :D Sa fim seriosi, cine n-ar scrie cu un asa autor in colaborare?!!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:15)  

I-am amintit lui GS de cenaclu, sper să apară şi el.

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:16)  

Vali, cred ca ne descurcam si fara :P

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:17)  

@Valive, au am învăţat scriind! Primele piese le-am scris împreună cu soţul meu.

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:18)  

putem pleca?!! laudele le-am primit, eu zic sa plecam pana nu vin si criticile )))

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:19)  

Cody, stai aici!

James, mă bucur că ai venit.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:20)  

Eu zic să începem. Cine vorbeşte primul? Oana, Vali, James?

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:22)  

Văd că şi Augustin e în zonă, dar încă nu s-a manifestat.

valive  – (29 aprilie 2010, 22:23)  

Nu stiu cum e cu textele scrise la mami multe maini. Presupun ca fara o armonie intre cei doi scriitori nu iese un text bun. Eu dadeam romanul ca exemplu mai mult pentru pierderea timpului in cautarea de subiecte.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:24)  

Vali, da, armonia a existat...

valive  – (29 aprilie 2010, 22:28)  

Era de asteptat sa existe o armonie intre dvs si sotul dvs.

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:28)  

Lucia, spun eu dupa ca sunt putin prinsa acum

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:29)  

Vali, nu în orice cuplu există armonie.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:30)  

Ok, altcineva. Augustin? James? Îndrăzniţi :)

pastel –   – (29 aprilie 2010, 22:32)  

Nu vreau sa fiu influientat. Las la urma lectura comentariilor. Codeus este un povestitor al trecutului.
Lipseste prezentul si dialogul, care dau dinamism intr-o poveste buna. O insiruire de evenimente, bine condeiate, bine asezate in gura unor eroi, cu un dialog vioi, dar si cu o mica personalizare individuala, poate nu descriptiva, ci mai degraba rezultata din temperamente, din cuvintele puse in dialog.
Povestea parca devine obositoare, te indeamna sa renunti, devine obositoare. Daca nu ar fi interesanta ar fi usor de citit printre rinduri si la fel de usor uitata.
Sa ma ierte Cody, dar trebuie schimbata monotonia, cele descrise, amintiri dintre cele mai frumoase, trebuie puse in gura unor vorbitori, isteti, mai putin descurcareti sau dezinvolti, glumeti si sau seriosi. Caractere. Diferite. Inegale.
Ce zice-ti?

valive  – (29 aprilie 2010, 22:33)  

Da, asa e, dar nu cred ca era cazul in ceea ce va priveste. Cel putin la concluzia asta am ajuns cand am citit "Labirint obligatoriu".

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:36)  

Vali, discutăm despre Cody acum, da?

Pastel, fii mai atent cum scrii! Ai o cratimă în plus.
Da, proza are nevoie de dinamism, ai dreptate, dar ce scrie Cody e mai aproape de memorialistică.

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:37)  

Bine, haideti ca va spun eu. Intr-adevar, pe alocuri exprimarea e neexperimentata, dar pe mine nu m-a mai interesat pentru ca, ei bine, Cody trece prin starile prin care trec si eu destul de des. Si eu m-am regasit pe mine, si nu mi-a mai pasat de topica si alte asemenea. Put si simplu am fost fascinata de trairile lui. Pentru ca e clar ca el traieste toate lucrurile despre care scrie. Iar pentru mine a fost suficient. Cred ca ne-am armoniza bine in scris.
Si da mai mult spre eseistica decat spre povestire.

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:39)  

De acord Pastel, am si recunoscut in text ca sunt..intors spre trecut, dar tot in ceea ce ai citit in seara asta exista ceva de viitor, e drept ca nu as vrea sa-l traiesc acel viitor

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:41)  

Oana, da, stările contează foarte mult. Şi da, are şi părţi eseistice. Dar apare din cînd în cînd şi cîte o povestire, prea scurtă din păcate, dar foarte bine construită.

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 22:42)  

Pentru mine, Cody e o surpriza placuta! Adica are o buna dotare nativa in privinta materiei prime.As fi curios daca e dispus sa se inhame la o munca imensa, necesara pentru a pune in valoare ceea ce are. E ca si cum ar avea o cutiuta cu margele colorate, care inca nu prea se lasa prinse intr-un sirag. Iar treaba asta cere o anumita pricepere, pe care nu o capeti usor.

James  – (29 aprilie 2010, 22:42)  

Bine, încep eu.
Deci, am recitit, chestie pe care o fac extrem de rar! Povestea este extraordinaraă tocmai prin contrastul dintre început şi sfârşit, iar modul de a povesti nu face decât să accentueze diferenţa. Stilul scrierii este oarecum clasic, lucru care nu deranjează nici pe departe! Se pune mare accent pe descriere,ceea ce mi-a plăcut foarte mult,dat fiind faptul ca sunt un fan al carţilor lui J. R. R. Tolkien.Cu toate acestea nu m-ar fi deranjat ceva mai multă actiune. Când am citit tot îmi venea în minte imaginea lui Ceauşescu. Nu mă întrebaţi de ce, ca nu prea ştiu... probabil din cauaza modului de a scrie. Atât momentan. Revin.

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:43)  

in ceea ce priveste ..dialogul, pe blog sunt cateva texte si cu dialog, inca nu sunt stapan pe chestia asta, sau asa am cosiderat eu ca nu sunt

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:43)  

Lucia, da, am observat si povestirile. Si da, daca ar merge mai mult pe firul povestii ar fi excelent. Si totusi, starile... hmmm. Dar pana "il inivitam" la Ogrezeni, poate dezvolta povestirile. Sau poate sa scrie altele.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:44)  

Augustin, frumoasă imagine! A la Herman Hesse :) Da, e un talent nativ, să vedem dacă va dori să meargă mai departe.

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:45)  

Cody, mie dialogul nu mi se pare o chestie esentiala. Poti scrie un roman intreg fara dialog. Nu vad care e problema.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:46)  

James, interesant că îţi evocă imaginea lui Ceauşescu! Înseamnă că a prins foarte bine atmosfera acelor ani.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:49)  

Se poate scrie fără dialog, ba chiar şi fără punct. (Există o prozatoare care a scris un roman de 400 de pagini fără să pună punct!)

James  – (29 aprilie 2010, 22:50)  

Ce zici, Cody (imi permiteţi să va spun asa?)? Pui de o continuare? :D

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:50)  

Oana poate fi important intr-o carte, parerea mea ca nu poti scrie o carte intreaga fara sa rupi putin ..monotonia

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:51)  

Lucia, da, am uitat cum se numeste genul asta de literatura. Am vazut ca se poate scrie si fara litera mare la inceputul propozitiei, etc, dar asta nu ma prea incanta pentru ca ma oboseste si ma enerveaza. Creierul meu pune automat toate cele si asa nu se poate, ori citesc, ori pun puncte...

valive  – (29 aprilie 2010, 22:52)  

Ok, o sa vorbesc si eu.
Cody, mie imi place cum scrii. Intotdeauna mi-a placut chiar daca nu ti-am lasat niciodata comentariu pe blogul tau. Imi place felul in care povestesti acele intamplari. Ma faci sa vreau sa le fi trait si eu. Se vede cat de mult iubesti natura. La fel ca si tine, doar in natura ma simt aproape de Dumnezeu. N-ai cum sa nu simti asta, doar e creatie divina.
Imi place mai ales felul in care scrii cand esti deznadajduit de calitatea si rolul omului din ziua de azi. Cred ca ai fi in stare sa-l pedepsesti ca pe un copil pecare l-ai trimis la colt pentru ca a facut rele. Cu totii am recurge la asta daca am fi in stare sa-l rindem si sa-l pedepsim.

Oana  – (29 aprilie 2010, 22:52)  

Cody, pai uite ca Eco a putut

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:52)  

Cody, ba da, se poate. Nu spun că rezultatul e bun, dar se poate.

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 22:52)  

Lucia, despre ce vorbiti? Care ceausescu? N-am sesizat nimic de genul asta. Si, oricum, n-avea ce sa-i evoce lui James, care avea vreo minus 2 ani cind a dat coltul "Odi"

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:54)  

James chiar te rog sa renunti la apelativ. pe de alta parte ajung sa spun vorba cuiva, nu eu sunt la comanda ci textul, bine e o prafrazare a ceea ce a spus cineva

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:54)  

Nu numai Eco, mai sunt şi latino-americani care scriu fără dialog.

GS –   – (29 aprilie 2010, 22:55)  

Daca eu as fi spus tot ce s-a spus aici,eram banuit de subiectivism sau de ¨blat¨ cu domnul Codeus. Nu-l cunosc dar scrie bine! Numai tinere talente in ultimele saptamani

pastel –   – (29 aprilie 2010, 22:56)  

E prima mea aparitie linga Dmniile voastre. Trebuie sa marturisesc ca-mi place cum ginditi.
Pareri si pareri. Eu mai mult inginereste gindesc si-mi mai scapa cite o greseala. Cody este loc si de bine. Poti. Ai de unde. Alegerea modului de povestire depinde de tine, cu atit mai mult cind cele de trebuinta iti sint in minte - amintirile, eventual si putine inflorituri ca sa faci lectura vie, interesanta, ca piperul mincarea.
Sa auzim de bine. Noapte buna!
P.S.Dimineata trebuie sa fiu la serviciu.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:56)  

Augustin, cred că aşa îşi imaginează James lumea de atunci.

renata  – (29 aprilie 2010, 22:58)  

Sara bună!

Mă întreb care e, de fapt, calitatea scrisului lui Cody, care ne face pe atât de mulţi să spunem că am scrie cu el la patru mâini... Fiindcă sunt nişte trăsături, pe care alţii nu le au.
Lucia ar trebui să ştie să le definească pe scurt.

Pastel-
iartă-mă, dar am câteva obiecţii care nu sunt pro-Cody, ci contra-pastel...
Amintirile pot curge foarte bine dintr-o singură gură (minte), pe zeci de pagini. Să presupunem că trăieşti pe o insulă pustie şi-ţi scrii zilnic un jurnal. Pe urmă bagi manuscrisul la sticlă şi-i dai drumul pe mare.
Dacă e bine scris, o să ţi-l publice careva, fără să simtă lipsa dialogului.
Poţi povesti trecutul, prezentul sau viitorul. Fără să introduci dialog vioi. Dacă e nevoie de dialog ca să fii interesant, fluent, citibil, poate că e nevoie şi de poze. Dacă ai poze suficiente şi dialog vioi destul, poţi scoate benzi desenate. :)
Trag nădejde că acel "zice-ţi" ţi-a scăpat dintr-o mare grabă. :))
Scuze că am fost răutăcioasă!

codeus  – (29 aprilie 2010, 22:58)  

Augustin daca james asociaza ceea ce a citit la mine cu povestirile parintilor, atunci da ai senzatia asta, acum ii dau dreptate desi nu am avut intentia asta

James  – (29 aprilie 2010, 22:58)  

Domnule Augustin Rădescu, sunt pasionat de istorie şi în special de regimurile totalitare şi am văzut multe documentare şi filme clasice româneşti, deci ştiu cum era câtuşi de cât. Plus că am citit şi câteva cărţi care evocau acea perioadă şi modul de a scrie al lui Cody îmi aminteşte de cel al acelor autori.
Şi în plus, fiecare e liber să aibă ce impresie vrea.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 22:59)  

Pastel, noapte bună, mulţumesc pentru vizită, te mai aşteptăm.

codeus  – (29 aprilie 2010, 23:01)  

GS acum te distantezi? )))

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:03)  

Renata, e greu de definit ce ne place la scrisul lui Cody. Creează atmosferă, cred că asta e prima calitate şi cea mai importantă. Şi dă o senzaţie de adevărat pe care puţine scrieri reuşesc s-o dea.

GS –   – (29 aprilie 2010, 23:07)  

Domnule Codeus, as prefera sa nu ne tutuim chiar daca apreciez scrisul dumneavoastra

Oana  – (29 aprilie 2010, 23:10)  

GS, nu te mai da dupa colturi, lasa, ne-am prins :D

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:13)  

James, nimeni nu vrea sa-ti interzica nimic. Mai ales aici!

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:16)  

Lucia, si eu cred ca dialogul nu este absolut indispensabil.

Ioana Diaconescu –   – (29 aprilie 2010, 23:17)  

Proza pe care am citit-o este bine construita in limitele genului scurt.Concizia,de obicei,este in defavoarea expunerii subiectului,de data asta,insa,autorul reuseste sa evoce atmosfera,raul secolului este doar sugerat, nu ingrosat cu tuse melodramatice.Intrevad si tristetea eterna a unei lipse de orizont a unei recognoscibile zone geografice...As sugera,insa,autorului sa renunte la notatia unori scolareasca si la expedierea subiectului. In acest fel se dilueaza tocmai realizarea punctului culminant.A sta mai mult pe text,a acorda mai multa atentie stilului si chiar gramaticii(daca folosesti de ex.imperfectul,nu alterna cu perfectul compus ca poate schimba timpul actiunii).As mai sugera ca se poate trece la o proza de mai larga respiratie avind in vedere felul in care autorul stie sa construiasca.Este mult de lucru,dar este si talent.Deci,la treaba!Ioana Diaconescu

Cavaleru' Neuron  – (29 aprilie 2010, 23:19)  

Săru' mâinile la doamne, sănătate la domni şi bună seara domnu' Codeus!

GS –   – (29 aprilie 2010, 23:21)  

Domnule Codeus, daca veti fi invitat la Ogrezeni si veti avea posibilitatea sa va deplasati, voi face unele observatii. Sper sa puteti veni! Mi-ar face placere.

Cavaleru' Neuron  – (29 aprilie 2010, 23:22)  

Subscriu la ce a spus colegul meu, domnu' GS.

Oana  – (29 aprilie 2010, 23:23)  

Deci asa nu se mai poate. :D

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:23)  

@ G.S.
Din cite am inteles, Lucia a hotarit sa NU-l invite la Ogrezeni. Ce putem face?

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:26)  

Bună seara, Ioana Diaconescu, mulţumesc pentru comentariu!

Oana  – (29 aprilie 2010, 23:27)  

Augustin, ei, na, cum sa nu-l invite?

codeus  – (29 aprilie 2010, 23:27)  

Augustin e simplu, plec eu si veniti voi )))

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:28)  

@Cavaleru' Neuron, bună seara!

@Oana, ce nu se mai poate?

@Augustin, mai negociem :)

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:28)  

Ah, da??? S-a decis, totusi? Atunci, bine!
:) :) :)

Ioana Diaconescu –   – (29 aprilie 2010, 23:28)  

Buna seara doamnelor,domnisoarelor si domnilor!
Lucia draga,te salut.Sunt pe receptie.Ioana

GS –   – (29 aprilie 2010, 23:29)  

Doamna Verona, apreciind dantura doamnei Oana si consensul cu domnu Cavaleru' Neuron (destul de linistit in seara asta) ar fi bine sa ne orientati spre o concluzie. Eu cred ca domnul Codeus ne-a faut o reala surpriza.

codeus  – (29 aprilie 2010, 23:29)  

Eroarea 503 si-a facut de cap, pe moment a plecat si sper sa nu revina

Oana  – (29 aprilie 2010, 23:29)  

Lucia, era pentru GS, dar am uitat sa mentionez

James  – (29 aprilie 2010, 23:30)  

Mare pierdere ar mai fi in cazul in care Codeus nu ar fi invitat!
Eu de abia astept sa-l cunosc!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:31)  

Cody, te rog să citeşti ce a scris Ioana Diaconescu, are perfectă dreptate!

codeus  – (29 aprilie 2010, 23:32)  

am pierdut cateva comentarii care le-am pus, asa ca revin cu o mica precizare Planeta Rosie e un SF si sper sa si ramana SF, cu radacini in prezent

Oana  – (29 aprilie 2010, 23:32)  

James, Cody va fi acolo non-stop, iti spun eu sigur

GS –   – (29 aprilie 2010, 23:33)  

Doamna Oana, am si eu :mrgreen:

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:33)  

Cody, as face observatia ca acest gen scurt este, deocamdata, genul foarte scurt. Poate-l mai uzi la radacina!

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:34)  

@Cody, care eroare 503?

@Domnule GS, mă pregătesc să orientez discuţia sper happy end, dar aş fi vrut să aflu şi părerea Cavalerului Neuron, liniştit sau nu.

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:35)  

G.S.
Maestre, cam subtire! Poate greeeeeeen!

GS –   – (29 aprilie 2010, 23:38)  

@Augustin
Maestre, nu mi-a iesit. Nu stiu de ce. M-am rusinat fata de doamna Oana. Am vrut sa-i arat ca si eu ma dantura cum a facut si dumneaei mai sus.

codeus  – (29 aprilie 2010, 23:39)  

am citit. ma bucur pentru observatii, cel putin pana in momentul de fata am scris exact cum mi-a venit, daca in viitor acele observatii se vor regasi in textele mele vor veni tot de la sine, teama mea e sa nu-mi pierd acel..ceva, fiind atent la altceva, desi recunosc ca sunt foarte departe de a scrie dupa toate canoanele gramaticii. Va multumesc D-na Diaconescu

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:39)  

A venit Eroarea 503 :))

Dragă Eroare, nu ne spui nimic despre Cody?

James  – (29 aprilie 2010, 23:39)  

Pfiuu, deci m-am liniştit. Mersi, Oana! :P
Codeus, dacă se poate, încă aştept un răspuns: vei scrie şi o continuare?

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:40)  

Am inteles; doream doar mai multa elocinta!

Eroarea 503  – (29 aprilie 2010, 23:41)  

Deci, mie-mi place domnu' Codeus şi tare mi-aş dori să-l aud la Ogrezeni, chiar şi în contumacie fiind. :D

James  – (29 aprilie 2010, 23:41)  

Vă rog, scuzaţi emoticonul. Pe Wordpress e puţin diferit.

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:43)  

Bine, văd că unii sunt timizi sau nu vor să-şi asume povara unor afirmaţii categorice, deci, cum îi spuneam adineaori domnului GS, voi începe să orientez discuţia spre final.

GS –   – (29 aprilie 2010, 23:43)  

Domnule Codeus, te sfatuies sa scrii la fel ca pana acum, cat mai natural. Dupa ce gatati textul, abia atunci va intoarceti fara graba, asupra lui si incercati sa implementati (mi-a iesit fraza!) observatiile doamnei Diaconescu. Sunt intemeiate si in opinia mea.

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:44)  

Cody, cu gramatica sau ortografia nu exista compromisuri; e musai! Cu siguranta insa, n-o sa pierzi ce ai bun doar pentru ca respecti regulile gramaticale. Sau umbli cu fofirlica si nu ma prind eu?

codeus  – (29 aprilie 2010, 23:44)  

Augustin sunt scurte pentru ca am inceput sa cochetez cu ideea scrisului de foarte putin timp. stiu nu e o scuza dar asta e adevarul

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:44)  

Eroare 503, poate pînă la toamnă reuşeşti să ajungi.

Augustin Radescu  – (29 aprilie 2010, 23:46)  

Cody, n-ai de ce sa te scuzi, eu doar imi dau cu parerea. Decizia iti apartine in intregime!

Lilick  – (29 aprilie 2010, 23:47)  

Am revenit si am citit si eu toate comentariile. :)

Lucia Verona  – (29 aprilie 2010, 23:47)  

Deci, în concluzie, nu-l putem invita pe Cody la Ogrezeni. Îl vom invita, în schimb, să citească la Ogrezeni, în cadrul festivalului Premiile Lili.
Am zis.

valive  – (29 aprilie 2010, 23:48)  

Ma gandeam sa nu-l invitam pe Cody. Mergem noi acolo (bine, eu sunt in suspensie, dar daca voi veni o fac doar ca sa va sustin) la Ogrezeni, ne instalam frumusel in ograda lui proprie si personala si pe el il trimitem la vecini. E bine?

codeus  – (29 aprilie 2010, 23:48)  

James unele texte vor fi continuate pentru ca au undeva in mintea mea o continuare, altele nu

Lilick  – (29 aprilie 2010, 23:51)  

Cineva a scris mai sus ca, dupa ce a citit, s-a gandit la ... Ceausescu. Ma rog, cred ca nu exact la Ceausescu, dar la vremurile de-atunci. Da, si eu ma gandesc la vremurile alea cand citesc ce scrie Cody. Vremuri totusi frumoase, asociindu-le cu copilaria si adolescenta. Au un parfum aparte...

codeus  – (29 aprilie 2010, 23:53)  

Augustin stiu , problema e ca nu le stapanesc,regulile
Vali ograda nu e a mea si nici personala nu e. a mea e in cu totul alta parte

Eroarea 503  – (29 aprilie 2010, 23:57)  

Doamnă, aşa să ne ajute Compilatorul Suprem. :))
Io îl susţin pe domnu' Codeus, alături de toţi ceilalţi colegi care-l ştim şi preţuim. :)
Am zis şi eu! :D

Augustin Radescu  – (30 aprilie 2010, 00:04)  

Codeus, tu n-ai lacune asa de mari incit sa te plingi sau sa ti se para "misiune imposibila"; dimpotriva, eu cred ca in timp record, tu poti ajunge sa scrii foarte corect. Totul e sa-ti faci un mic carnetel in care sa scrii ...ce nu stii!

GS –   – (30 aprilie 2010, 00:06)  

@Cody, acum ca am ramas intre noi ... am zis de bine, ai vazut? Cand imi dai inghetata aia Stalinskaia?

Augustin Radescu  – (30 aprilie 2010, 00:08)  

Ahaaaaaa, simteam eu ca e blat!

Lucia Verona  – (30 aprilie 2010, 00:12)  

Partea oficială s-a terminat, mulţumesc participanţilor, acum putem să trecem la treburi serioase. A spus cineva Stalinskaia?????

Oana  – (30 aprilie 2010, 00:14)  

:)))) Lucia, si sampania?

codeus  – (30 aprilie 2010, 00:17)  

Augustin nu te lasa inselat de aparente, s-au lasat si altii cu mult inaintea ta, exista un bagaj, mai ales informatic, dar la gramaica sunt varza, instictiv poate respect anumite reguli, da nu vreau sa-ti povestesc cat de nesigur sunt cand scriu

GS eu nu stiam de nici o stalinskaya )))

Eroarea 503  – (30 aprilie 2010, 00:21)  

Deci, dacă nu mă ia cineva în gazdă, mă retrag şi io. :D

GS –   – (30 aprilie 2010, 00:22)  

Credeam ca ati plecat ... Domnu' Codeus, strada Stalinskaia din Ogrezeni!

Lucia Verona  – (30 aprilie 2010, 00:24)  

Domnu' GS, mergeţi duminică pe la domnu' Codeus?

Eroarea 503  – (30 aprilie 2010, 00:28)  

Noapte bună tuturor şi să ne recitim cu bine şi foarte bine. :)
Vă pupez şi vă stimez!

Oana  – (30 aprilie 2010, 00:29)  

Somn usor! Bravo, Cody!

codeus  – (30 aprilie 2010, 00:30)  

Eroare 503 stai linistit in ..libia ca nu stiu cum a fi cu gazda

codeus  – (30 aprilie 2010, 00:31)  

sau e GS care joaca la doua capete?

Lucia Verona  – (30 aprilie 2010, 00:34)  

Noapte bună, Eroare! :)) Mă bucur că ai venit să-l susţii pe Cody.

GS –   – (30 aprilie 2010, 00:36)  

@Lucia, maine dupamiaza, plec departe pentru doua zile.

codeus  – (30 aprilie 2010, 00:36)  

aha , clar e Adi, multumesc bre ca ti-ai facut timp sa fi cu noi in seara asta de peste tari si ..Mare

GS –   – (30 aprilie 2010, 00:38)  

@Cody, nu snt eu! Eroare este chiar Dansul in carne si oase

Lucia Verona  – (30 aprilie 2010, 00:52)  

Era să adorm pe tastatură...
Noapte bună tuturor!

GS –   – (30 aprilie 2010, 00:59)  

Noapte buna! Mi se bulise netul cum spunea cineva cunoscut pe facebook.

Anonim –   – (30 aprilie 2010, 01:57)  

BASESCU TERORIST INTERNATIONAL !
INTELEGERE SECRETA INTRE BASESCU SI BEN LADEN.
Domnule Iliescu
 Nu sunt partizanul dumneavoastra politic ci dimpotriva, Totusi va cer sprijinul. Va rog sa cititi cu atentie randurile mele. Dumneavoastra sunteti persoana indicata ca sa spuneti poporului adevarul. Romania sub Basescu a devenit
umbrela terorismului arab. Sper ca colegii dumneavoastra sa citeasca acest mesj.
Este cazul ca romanii sa faca ceva pentru ei insasi. Indrasnesc sa va rog in interesul tuturor, sa cereti deschderea unei ANCHETE , care va avea sprijin international. RH
I
 -REGIMUL BASESCU UMBRELA PENTRU TERORISMUL INTERNATIONAL -
AM TRIMIS AMBASADEI SUA, DOCUMENTUL IN LIMBA ARABA A INTELEGERII
BASESCU BEN -LADEN. PE BAZA ACESTEI INTELEGERI iINTRE CEI DOI TERORISTI AU FOST ELIBERATI
2021 TERORISTI ARABI , 4 MEMBRII AI CONDUCERII AL QUEDA. A FOST DEASEMENEA ELIBERAT UN TERORIST ROMAN PREGATIND UN ATENTAT LA TIMISOARA. ACEST ATENTAT PUTEA DUCE LA MII DE VICTIME.
IN LEGATURA CU ACEST ATENTAT PRESEDINTELE ROMANIEI FACE O DECLARATIE RECUNOSCAND CA TERORISTII ARABI NU SUNT ARESTATI SAU NEUTRALIZATI , CI DOAR TRIMISI IN AFARA TERITORIULUI PENTRU 15 ANI ! ( SE REITORC DE OBICEI CLANDESTIN DUPA 2-3 LUNI ).
Cazul cel mai uluitor este cel al timisoreanului Ioan Lesch. Acesta intentiona sa-si lase autoturismul intr-un loc aglomerat din Timisoara, sa-l inchida ermetic si apoi sa dea drumul gazului din butelii. Dupa cateva minute, urma sa actioneze de la distanta telefonul mobil, lasat in masina, care, cu ajutorul unui dispozitiv artizanal, ar fi declansat deflagratia. Explozia, care ar fi fost amplificata de rezervorul plin cu benzina al masinii, ar fi provocat un adevarat carnagiu..”pe parcursul monitorizarii, au fost obtinute date privind intentiile lui Lesch Florin Ioan de a comite atentate teroriste impotriva unor baze militare americane ce ar fi infiintate in Romania, cu ajutorul armelor si munitiei la care ar avea acces”. Iata ce declara Traian Basescu. asa numitul aliat al americanilor “Sa nu credeti ca suntem la prima situatie in care ar exista la unii cetateni, in mod deosebit straini, tentatia de a evalua posibilitatile organizarii unor atentate pe teritoriul Romaniei. Practica noastra este: la suspiciune, expulzare si mai discutam peste 15 ani”, a declarat Basescu
VOI REVENI IN CURAND CU DETALII IN LEGATURA CU ANCHETA AMERICANA CARE VA DUCE LA SCURTAREA MANDATULUI PREZIDENTIAL.
Robert Horvath- DEVA Ziarist USA
Urmariti noi desvaluiri
http://devanewyork.blogspot.com/
http://www.devagallery.com/

codeus  – (1 mai 2010, 08:03)  

buna dimineata Lucia, o zi buna

Lucia Verona  – (1 mai 2010, 08:12)  

@Cody, bună dimineaţa! Acum văd că ieri am uitat să-ţi răspund, scuze.

Bordelezu  – (1 mai 2010, 17:23)  

Ziua bună!

Unu’ mai…
Am stat şi m-am tot gândit de ce-mi place scrisul lui Codeus, de ce atunci când am un pic de timp trec şi citesc ce-a mai scris, şi-am găsit raspunsul. Dar nu vi-l spui.
Pentru mine Codeus este un adevărat scriitor, nu o dactilografă, nu mă interesează unde ţine el virgulele. Aşa Codeus, ca să fie clar.

Lucia Verona  – (2 mai 2010, 07:53)  

@Bordelezu
E foarte clar.
Derien.

Bordelezu  – (2 mai 2010, 08:26)  

@Lucia

La multi ani, că azi e ziua noastră, a celor tineri. :)
Ce-o fi făcând boier Codeus la ora asta? Aer curat, soare, he-he...

Lucia Verona  – (2 mai 2010, 08:35)  

@Bordelezu
La mulţi ani! :)

Bordelezu  – (2 mai 2010, 08:37)  

@Lucia

Nu-i foarte clar. :))
De azi inainte te voi saluta doar cu salutul romanesc, imi place la nebunie, am renuntat la 'mneatza.

Bordelezu  – (2 mai 2010, 09:22)  

Eu sunt oltean get-beget, născut în Tâmpeni, niciodată nu mă supărai că toţi fac bancuri despre ai mei, despre mine. Mi-s oltean, deci sunt român, de ce m-aş supăra că franţujii fac bancuri bune despre mine? La cât m-am distrat pe seama lor când mă întrebau dacă România se învecinează cu Birmania şi eu le confirmam serios, povestindu-le cu lux de amănunte despre obiceiurile de pe la noi, fantezie pură, iar ei mă ascultau cu gura căscată o seară întreagă, râzând cu gura până la urechi în timp ce eu doar îmi râdeam în barbă, însă a doua zi râdeau şi mai tare când aflau de la altul că România e în Europa, deci fuseseră luaţi în tărbacă, e normal ca să adopt „salutul românesc”, de ce să mă ofuschez, mi se pare că ne caracterizează, tot timpul aşteptăm ceva de la alţii, stăm cu mâna întinsă, ceea ce nu e rău, e rău că podul palmei e în sus, dar ăsta e adevarul.

Aşteptăm ca să ni se dea. Statul să ne dea, UE să ne dea, americanii să ne dea, FMI să ne dea, Dumnezeu să ne dea, da-ne-ar Dumnezeu mai multă minte!

Aşa că, sil vu ple, tuturor!

codeus  – (3 mai 2010, 08:43)  

buna dimineata Lucia
Borde multam de aprecieri.

Trimiteţi un comentariu

No, no, they do but jest, poison in jest; no offence i' the world

WS

AFACEREA CLONEGATE

CRIMA DE LA JUBILEU

LABIRINT OBLIGATORIU la Tritonic,ro

Fără canguri

Utile cum dulci

Archives

Disclaimer

Acest blog este scris, ca şi cărţile autoarei, cu î din i. Autoarea, care a învăţat să scrie în secolul trecut, consideră că, pe de-o parte, folosirea a două litere pentru acelaşi sunet este o risipă, iar pe de altă parte, introducerea entuziastă, dar prost elaborată, a lui â din a, ca semn de ieşire din totalitarismul lui î din i, nu ţine seama de etimologia cuvintelor, expunîndu-ne ridicolului. În acest sens, rugăm forurile în drept să explice de ce verbul ridere devine a râde.