joi, 2 iulie 2009

Scenariu cu licurici

Vestea ne-a dat-o Mădălina astă-noapte, o auzise la Antena 3. Dimineaţa, am citit postarea lui Lilick pe aceeaşi temă: faptul că Traian Băsescu a declinat invitaţia de a participa la receptia dedicata Zilei Independenţei SUA. Avea altceva pe agendă. Of course.
Seara, am găsit la George Şerban o concluzie interesantă şi acest filmuletz extrem de semnificativ:

Şi Roxana Iordache a observat ceea ce ea numeşte "o gafă diplomatică monumentală". Aşa este.
Citiţi şi articolul lui Andrei Bădin pe această temă.
În acelaşi timp, în tocşouri se discuta într-o veselie despre te miri ce - Ridzi, Alina Gorghiu, Boureanu... Orice altceva.

Asta m-a mirat. Chiar nu se vede ce va urma? Mie mi se pare foarte clar. Dar aşa cum văd eu lucrurile, gafa diplomatică nu este cauză, ci efect. O reacţie de frondă, infantilă şi inutilă.

5 comentarii:

  1. ei ce zici de versurile mele? pe wordpress

    RăspundețiȘtergere
  2. Cody, ideea e frumoasă, dar eu zic să rămîi la proză.

    RăspundețiȘtergere
  3. Compilez doua comentarii pe care le-am pus si la Geoarge Serban si adaug o intrebare. Comentariile sunt:

    1. O stire si mai interesanta a aparut mai tarziu, asta noapte. Cititi aici:

    http://www.ziare.com/Traian_Basescu_vrea_sa_bata_la_poarta_Marelui_Licurici-806285.html

    Deci: “…SUA sunt constiente ca presedintele Basescu" ar fi "onorat si incantat" sa-l intalneasca pe omologul sau american Barack Obama…”
    Mda! Deci sunt constiente dansele, Statele Unite, de faptul ca el isi doreste mult o vizita, ca ar fi “onorat si incantat”, dar… se lucreaza inca la asta. Mai aveti rabdare!

    Pentru cine intelege limbajul diplomatic e un fel de raspuns de genul: “Nu, nu acum, poate ca mai vedem mai incolo, altadata”. Si, poate ca mai incolo, nu va mai fi cazul…


    Si:

    2.Cred ca mai stiti si bancul cu diplomatul, nu? Ce inseamna cand un diplomat spune DA? Inseamna POATE! Si cand spune POATE? Inseamna NU! Si daca spune NU? Atunci nu e diplomat!

    Ei bine, Statele Unite au spus ca “se lucreaza”, adica POATE mai incolo… Deci au raspuns dorintei presedintelui, dorinta de care sunt constienti, printr-un POATE. Adica, pe romaneste, NU!

    P.S. – Cred ca treaba asta, cu “presedintele Basescu “ar fi onorat si incantat ” sa-l intalneasca pe omologul sau american”, e o ricanare teribila, iar faptul ca SUA spun ca “sunt constiente” de dorinta presedintelui e o rautate in plus.


    Mai adaug doar o intrebare (sau, poate, o concluzie):

    Nu cumva aceasta luare de pozitie a reprezentantului SUA in Romania este stirea saptamanii? Nu s-ar putea traduce drept: " Din acest moment Traian Basescu a pierdut oficial sprijinul Statelor Unite?" Va rog sa va ganditi la asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut eu la stiri ! Americanii au avut meniu de criza, wisky de criza, artificii de criza. La Renault a fost cu totul si cu totul altceva...

    RăspundețiȘtergere
  5. gugu: este exact ce-am spus şi eu cu alte cuvinte :)

    Matilda: Licuriciul rămîne licurici :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!