vineri, 17 iulie 2009

Arma

22 de comentarii:

  1. =))Absolut genial.

    Am văzut pe blogul lui Buble dramatica transmisiune a lui Cosmin Stan de la Realitatea. M-am înfricoşat. Premierul a fost ATACAT cu...un ou. Incredibil, nu cred ca pot sa suport dramatismul situaţiei...În ce ţară trăim, Doamne ce oameni răi...Ma scuzaţi. Mă duc să-mi pun un pahar cu vin, sper să-mi revin.

    RăspundețiȘtergere
  2. lady2bug,
    Bine-ai revenit şi sper să-ţi revii :))
    Da, situaţia este teribil de dramatică! =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucia numai tu puteai pune un ..ou si nici un cuvant. D-ne dar cata semnificatie are oul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucia numai tu puteai pune un ..ou si nici un cuvant. D-ne dar cata semnificatie are oul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că pe individ l-a enervat nu Boc, ci culoarea cămăşii acestuia.
    E genul de cămaşă care o caută cu lumânarea.
    Tipul a fost destul de ponderat. Altul ar fi împuşcat o asemenea cămaşă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici nu vreau sa asociez aceasta postare cu postarile "lui Orwell" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mădălina ionesc
    Ştiu că nu vrei, dar... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca era o grenada....de data asta a avut noroc :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Beatris

    Sper că nu se va ajunge la grenade...

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu siguranta NU se va ajunge la grenade....doar traim in Romania....suportam pina la moarte ( vezi cazul meu )

    RăspundețiȘtergere
  11. Beatris, eu mă încăpăţînez să cred că lucrurile se vor schimba...

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Lucia
    Cred ca suntem apropiate la virsta...da-mi voie sa cred ca cel putin cit voi mai traii eu NU se vor schimba lucrurile...eu sunt OARBA si stau pe unde apuc de 2 ani (sunt evacuata din locuinta retrocedata ) si sunt bataia de joc a autoritatilor din romania !!Daca ai 2-3 minute priveste aici :
    http://evacuatidincasa.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. Beatris

    Ai dreptate, din păcate unele lucruri nu se pot schimba... dar altele, poate da.

    RăspundețiȘtergere
  14. http://paulcemk.files.wordpress.com/2008/05/primarul-imparte-oua-ca-sa-stranga-voturi.jpg

    Hahaha! Razbunarea oului! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Să greşesc chiar numele Mădălinei Ionescu? Ţţţţţ!
    Căldură mare!

    RăspundețiȘtergere
  16. O seara buna tuturor si un weekend agreabil si racoros :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Am îndrăznit să mă inspir şi eu de la tine !

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu era, dom'le, un pic de mov!
    Era mov toată. De la guler până-n poale. Mâneci incluse.

    RăspundețiȘtergere
  19. Renata, am zis un pic gîndindu-mă la măsura celui care o purta :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!