marți, 23 decembrie 2008

Sărbători fericite, la mulţi ani tuturor!

Mă tem că de mîine intru în cercul vicios al invitaţiilor la masă, al degustărilor de sarmale şi cîrnaţi, al cozonacilor bine crescuţi şi al băuturilor (nu, mulţumesc, sunt cu maşina, numai apă plată!), cu rezultate dezastruoase pentru greutatea mea :) , dar şi pentru pofta mea de scris.
Vă spun deci preventiv La mulţi ani, iar dacă reuşesc să mai postez ceva de actualitate, cu-atît mai bine. Dacă nu, veţi avea totuşi în fiecare zi o mică "atenţie" din partea mea. Deci, mai treceţi pe-aici.

10 comentarii:

  1. Craciun Fericit si un An Nou plin de bucurii si impliniri! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina dragă, numai bine îţi doresc, un an nou mai bun ca acesta, cu sănătate, bucurii, succese. La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărbători Fericite !
    Bucurii şi împliniri de suflet alături de cei dragi, sănătate !
    Primiţi colinda !
    http://www.youtube.com/watch?v=H7Gg1MmuWK4&feature=related
    respecte şi preţuire,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  4. Sibilla, mulţumesc pentru urare şi pentru colind, cele mai bune urări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Crăciun luminat! Tot ce îţi doreşti să se împlinească! Şi mai mult de atât :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi ani, Lucia ! Să ai parte de ... şi aici urmează partea pe care eu o evit, ca să nu fac eczemă de la şabloane !
    La mulţi ani şi pace în suflet.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc, Mordechai, la mulţi ani şi ţie... fără eczeme:)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!