sâmbătă, 13 decembrie 2008

Decret

După o îndelungată şi matură chibzuinţă, am ajuns la o concluzie logică, drept care decretez:

AZI NU ESTE ZIUA MEA


Totuşi, prietenii sunt bineveniţi la celebra salată de peşte cu curry, specialitatea casei. Acum într-o nouă prezentare! Şi şniţele, made by Eszti.
Dacă nu mi-e prea lene, meniul va fi completat cu două feluri în premieră - salată de quinoa cu pastă de susan şi creveţi cu avocado. Dezlegare la peşte şi ficat gras. De raţă. Surprize, surprize!
Iar la urmă, Tirami su. Vero. Totul creat în laboratoarele proprii.
Şi, desigur, şampanie. Rece şi seacă. Niciodată prea multă.

Update: marele succes al serii a fost salata de quinoa, o noutate absolută pentru mine. Şi pentru musafirele mele. Tirami su a fost ca de obicei, adică excelent.

5 comentarii:

  1. Vaaaai!
    La multi ani, Lucia!
    Sa cresti mare si sa ne dai de citit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ruki, mulţumesc pentru urări, dar n-a fost ziua mea de naştere, doar un pretext să gătesc şi să mă văd cu prietenii. Mi-ar fi părut bine să vii şi tu, dar nu e timpul pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Cu atat mai bine, atunci am si eu pretext sa fac un cadou!
    Sa stabilim o intalnire, zic. Scriu acusica!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!