marți, 23 decembrie 2008

Pauza de publicitate s-a terminat. Am revenit

Ieri, înainte de pauză (înţeleg că între timp s-a votat şi guvernul, dar eu aveam alte treburi), vă întrebam de ce credeţi că Beethoven a scris - atenţie! - triplul concert pentru vioară, violoncel, pian şi orchestră? V-aţi gîndit la asta? Nu-i aşa că nu ştiţi? Bine, vă spun eu. Vă dau şi failul.Păi, uite cum stau lucrurile: Beethoven a scris triplul concert pentru ca dumneavoastră să-l puteţi asculta în această inegalabilă interpretare: David Oistrah, Mstislav Rostropovici şi Richter. Sviatoslav Richter. Dirijor - Kirill Kondraşin. Înregistrarea a fost făcută în 1970. Şi acum, failul. După cum veţi auzi, este ultima parte a concertului, le găsiţi şi pe celelalte pe You Tube.

2 comentarii:

  1. fara legatura directa: am depistat "la scinteia", era o pizzerie acolo, fara succes, as spune, nu am vazut niciodata clienti. sper sa fie mai scinteietor succesul noului (?) brand.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!